Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg gminnych bitumicznych - gmina Zawadzkie

Burmistrz Zawadzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 47-120 Zawadzkie, ul. Dębowa 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4616551 , fax. 077 4616552
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zawadzkiego
    ul. Dębowa 13 13
    47-120 Zawadzkie, woj. opolskie
    tel. 077 4616551, fax. 077 4616552
    REGON: 00053108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg gminnych bitumicznych - gmina Zawadzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera typu Patcher- ilość 130 t b)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi bez zacinania krawędzi - ilość 39 t c)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznyc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e)Dysponują następującym sprzętem: samochodem remontowym Patcher, samochodem samowyładowawczym do 5 ton, zagęszczarką, frezarką do asfaltu, walcem drogowym; f)Dysponują osobami do obsługi sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; g)Udzielą gwarancji na wykonane roboty remontowe na okres min. 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, a opisanych w pkt. 1 ppkt a, b, c, d ; b)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; c)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych; e)Zamawiający uzna, iż warunek określony w pkt. 1 ppkt. e został spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz ( według wzoru Zamawiającego ) zawierający co najmniej jeden: samochód remontowy Patcher, samochód samowyładowczy do 5 ton, zagęszczarkę, frezarkę do asfaltu, walec drogowy; f)Zamawiający uzna, iż warunek określony w pkt. 1 ppkt. f został spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz zawierający osoby do obsługi sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w tym zawierający osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa; g)Zamawiający uzna, iż warunek określony w pkt. 1 ppkt. g został spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty remontowe na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia ( według wzoru Zamawiającego ), d) wykaz osób do obsługi sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. e) oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych wyłącznie według wzoru Zamawiającego. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a)dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. c składa każdy Wykonawca, b)pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach