Przetargi.pl
Remont ciągów komunikacyjnych, korytarzy, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzewie przy ulicy Zamkowej 3.

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4275400 , fax. 87 4275401
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3 3
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4275400, fax. 87 4275401
    REGON: 79067130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągów komunikacyjnych, korytarzy, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzewie przy ulicy Zamkowej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu ciągów komunikacyjnych, korytarzy i pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku w szczególności : Zakres robót budowlanych obejmować będzie: 1) Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitariatów. 2) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i deszczułek na korytarzach. 3) Skucie okładzin z płytek ceramicznych na ścianach w pomieszczeniach sanitariatów. 4) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitów i ścian na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych. 5) Ługowanie farby olejnej z tynków ścian i lamperii olejnej oraz z biegów schodów na klatce schodowej i korytarzach. 6) Wykonanie tynków żywicznych mozaikowych na ścianach na klatce schodowej i korytarzach. 7) Wykonanie gładzi gipsowych dwustronnych i powłok malarskich na ścianach i sufitach na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych. 8) Wykonanie posadzek i okładzin schodów z płytek kamionkowych GRES o wym. 30 x 30 cm wraz z cokolikami na zaprawie klejowej na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych. 9) Wykonanie sufitów podwieszonych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi dekoracyjnymi na klatce schodowej i korytarzach. 10) Wykonanie koryt kablowych w sufitach podwieszonych na korytarzach i klatce schodowej. 11) Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych. 12) Wymiana drzwi wewnętrznych z korytarzy do pomieszczeń na drzwi płycinowe z ościeżnicami i opaskami maskującymi. 13) Wymiana drzwi wewnętrznych łazienkowych płytowych w sanitariatach wraz z ościeżnicami stalowymi. 14) Wymiana drzwi drewnianych wahadłowych na aluminiowe. 15) Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy świetlówkowe z blachy stalowej rastrem na klatce schodowej i korytarzach oraz opraw żarowych bryzgoodpornych przykręcanych w sanitariach. 16) Wymiana osprzętu instalacyjnego w postaci łączników instalacyjnych, gniazd wtykowych na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych. 17) Wymiana i montaż armatury w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych. 18) Remont balustrady metalowej przy schodach. 19) Wykonanie wentylacji pomieszczeń. 20) Wykonanie nowych schodów zewnętrznych od strony parkingu z kostki brukowej betonowej. Prace remontowe będą wykonywane w czynnym budynku Urzędu Miejskiego i muszą być wykonywane w sposób nie zakłócający funkcjonowania pracy urzędu. W trakcie wykonywania robót remontowych Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z terenem planowanej inwestycji zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Wszystkie prace muszą być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc w godzinach od 16 00 do 6 00 i w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach od 700 do 1600 . Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o STWiOR (załącznik nr 4 do SIWZ) i Przedmiar robót ( załącznik Nr 5 ). 2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 4 do SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 5 do SIWZ Przedmiar robót ( materiał pomocniczy) UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach