Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
ul. Rynek 1 1
36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
REGON: 69058213400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych, remontowych będzie polegało na; - podbiciu betonowym istniejących fundamentów wraz z wykonaniem izolacji ław fundamentowych, - demontaż istniejącego dachu (pokrycie z papy), wykonanie izolacji cieplnej i ponowne pokrycie dachu papą termozgrzewalną - demontaż istniejących obróbek rur spustowych i rynien oraz montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - docieplenie ścian płytami styropianowymi oraz polistyrenowymi oraz wykonanie elewacji cienkowarstwowej budynku - wykonanie płytki odbojowej wokół budynku wraz z wykonaniem odwodnienia powierzchniowego - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz schodów z kostki - rozebranie istniejącego komina dymnego oraz wykonanie nowego komina z cegły klinkierowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 5.000,00,- PLN słownie pięć tysięcy i 00/100 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. b) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w pełnym zakresie koniecznym do realizacji zamówienia wymagane minimum; posiadają jedna osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wymagane minimum: średnie roczne obroty w produkcji budowlanej za ubiegłe 2 lata nie mniejsze niż 600.000,- PLN w każdym roku. f) Wykonali robót budowlane w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co przedmiot zamówienia Wymagane minimum; - wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na podbiciu fundamentów - wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachowego w technologii co przedmiot zamówienia - wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z termoizolację budynków, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tych robót, załączając dokumenty (referencje) potwierdzające wykonywanie tych robót, i że roboty te zostały wykonane należycie. g) Przedstawią wykaz wszystkich wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich trzech lat o wartości nie mniejszej niż brutto 200.000,- PLN każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tych robót, załączając dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. h) Przedstawią sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (właściwy PIT) - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, i) Wpłacą wadium j) Przedstawią szczegółowy kosztorys ofertowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Podpisany formularz ofertowy. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Kierownika Budowy o przejęciu obowiązków kierownika budowy nad realizację zadania Remont budynku Urzędu Gminy w Sokołowie Małopolskim wraz - decyzją stwierdzającą przygotowanie zawodowe - aktualne zaświadczenie o przynależności do PIIB 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy uwzględnić tylko zadania powyżej kwoty brutto 200.000,00 PLN. Wymagane minimum; - wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na podbiciu fundamentów - wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachowego w technologii co przedmiot zamówienia - wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z termoizolację budynków, 7. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (właściwy PIT) - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wymagane minimum: średnie roczne obroty w produkcji budowlanej za ubiegłe 2 lata nie mniejsze niż 600.000,- PLN w każdym roku. 8. Dowód wpłaty wadium 9. Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja nawierzchni asfaltowej oraz ciągu pieszego od bramy głównej na teren kompleksu koszarowego zlokalizowanego na terenie Jarosławia przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowo-budowlane w Nadleśnictwie Jarosław
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku Nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
Dodano: 2016-07-20 - Remont i konserwacja obiektów zabytkowych będących w użytkowaniu Gminy Miejskiej Jarosław
Dodano: 2016-07-19 - Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-18 - Remont budynku Nr 5 - ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. Sprawa Nr ZP/34/2016
Dodano: 2016-07-15 - Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach nr 97 i nr 123 w Żurawicy. ZP/36/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego w Tarnowcu
Dodano: 2016-07-14 - Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016
Dodano: 2016-07-14 - Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2016-07-13