Przetargi.pl
Zakup i dostawa kaset szkółkarskich do produkcji materiału sadzeniowego z zakrytym systemem korzeniowym

Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 016 6329004
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
    ul. Słowackiego 20 20
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6321972, 6321201, fax. 016 6329004
    REGON: 65001649500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa kaset szkółkarskich do produkcji materiału sadzeniowego z zakrytym systemem korzeniowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka i wymagania . a) Materiał do produkcji kaset - zagęszczony styropian odporny na działanie promieni słonecznych o twardości uniemożliwiającej wrastanie korzeni.Na każdym pojemniku winno być zamieszczone logo Lasów Państwowych, oraz napis Nadleśnictwo Lubaczów. b)Możliwość wielokrotnego użytkowania , co najmniej przez okres 5 lat . c)Odporność na czynniki zewnętrzne , na które narażone będą kasety, tj.: - uderzenia w trakcie przemieszczania ręcznego; w czasie składowania , mycia , podawania na stanowiska linii technologicznej napełniania substratem i szkółkowania. - uderzenia i ścieranie przy transporcie mechanicznym przenośnikami rolkowymi i taśmowymi na stanowiskach linii technologicznych napełniania substratem i szkółkowania, - wibracje na stanowiskach linii technologicznych napełniania substratem i szkółkowania, - uderzenia i wzajemne ocieranie się pojemników z materiałem sadzeniowym podczas transportu wózkami widłowymi i samochodami, - obciążenia występujące podczas transportu samochodowego pojemników z sadzonkami. d) Gniazda w kształcie stożka zakończonego otworem w odpowiednim kształcie, zapewniające prawidłowy wzrost i rozwój systemu korzeniowego (poprzez zastosowanie tzw. prowadnic i noża powietrznego) , jak również części nadziemnej ( strzałki ) oraz zapewniać łatwe wyjęcie sadzonki z pełną bryłą korzeniową, przy równoczesnym zapewnieniu nie wypadania sadzonek z gniazd pojemnika w czasie transportu samochodowego , przy poziomym położeniu sadzonek. e) Ścianki gniazd winny być zabezpieczone warstwą środka chemicznego (tzwnóż chemiczny) zapewniającego zatrzymanie wzrostu na długość korzeni sadzonki w przypadku, kiedy ich końcówki zbliżą się do ścianki gniazda, celem zapobieżenia przerastaniu korzeni w przegrody miedzy gniazdami. 2. Parametry pojemników. a) Parametry pojemnika nr 1: - długość - 63-67 cm - szerokość - od 30 cm do 32 cm - wysokość - od 18 cm do 19 cm - ilość komór - 50-55 szt - pojemność komór - od 0,28 dm3 do 0,32 dm3 b) Parametry pojemnika nr 2: - długość - 63-67 cm - szerokość - od 30 cm do 32 cm - wysokość - od 17 cm do 18 cm - ilość komór - 70-75 szt - pojemność komór - 0,18-0,22 dm3 3. Ilość pojemników objętych zamówieniem: - pojemniki nr 1 - 2 000 szt. - pojemniki nr 2 - 600 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/lubaczow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną