Gmina Zarzecze ogłasza przetarg
- Adres: 37-205 Zarzecze, Zarzecze 175
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6401529 w. 21 , fax. 016 6401579
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarzecze
Zarzecze 175 175
37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie
tel. 016 6401529 w. 21, fax. 016 6401579
REGON: 65090054200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzecze.itl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i pielęgnacja zabytkowego drzewostanu oraz jego rewaloryzacja na terenie zabytkowego parku w Zarzeczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zabiegi pielęgnacyjne - drzewa pretendujące do miana pomników przyrody - 46 szt. 2. Zabiegi pielęgnacyjne - drzewa pozostałe - 790 szt. 3. Wiązania elastyczne - drzewa pretendujące do miana pomników przyrody - 4 szt. 4. Wiązania elastyczne - drzewa pozostałe - 13 szt. 5. Sadzenie drzew i krzewów liściastych - 422 szt. 6. Sadzenie drzew i krzewów iglastych - 131 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie powyższego warunku zostanie ocenione wg poniższych zasad: a. Udokumentowanie, że wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, b. Udokumentowanie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. Udokumentowanie, że wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2007 roku Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie powyższego warunku zostanie ocenione wg poniższych zasad: a. Udokumentowanie, że okresie co najmniej 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługą obejmującą pielęgnację lub konserwacji drzew oraz nasadzenia roślin na terenach wpisanych do rejestru zabytków na wartość min. 150 tys. zł z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b. Udokumentowanie, że dysponują co najmniej jedną osobą - kierownik robót, który będzie posiadał odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia tj. : - posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie pielęgnacji i konserwacji drzew, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 3-letnią praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków oraz uprawnienia III stopnia z zakresu pielęgnacji drzew, lub - posiadają zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków uprawniające do wykonywania prac konserwacyjnych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków w zakresie zieleni wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55) oraz uprawnienia III stopnia z zakresu pielęgnacji drzew, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. Udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2007 roku Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ). b. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; c. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych 47 szt. drzew rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich
Dodano: 2015-11-12 - Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych 15 szt. drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich Nr 877 i Nr 881 objętych ochroną Konserwatora Zabytków.
Dodano: 2015-10-13 - Usługa w zakresie wycinki drzew
Dodano: 2014-09-11 - Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl.
Dodano: 2014-08-19 - Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych koron drzew rosnących w pasie drogowym dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części
Dodano: 2014-04-17 - Wycinka drzew
Dodano: 2014-03-27 - Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl
Dodano: 2014-03-06 - Wycinka drzew rosnących na terenie miasta Przemyśla
Dodano: 2013-09-30 - Wycinka i pielęgnacja drzew
Dodano: 2013-09-20 - Pielęgnacja drzew w zabytkowym parku Muzeum-Zamku w Łańcucie
Dodano: 2012-07-02