Przetargi.pl
Remont budynku Pralni nr 22 Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie

Wyższa Szkoła Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6215281 , fax. 089 6215354
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Policji
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111 111
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6215281, fax. 089 6215354
    REGON: 51033874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Pralni nr 22 Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku Pralni nr 22 Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Szczytnie, numer: 64 8838 0005 2001 0101 7400 0001 z dopiskiem wadium - postępowanie nr 6.WIGN.09 Remont budynku nr 22 Pralnia Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej do dnia 03.12.2009 r. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. Najpóźniej do dnia 03 grudnia 2009 r. wykonawca wnoszący wadium w formie innej niż pieniężna zobowiązany jest pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela. 9. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 12. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy; 2) prowadzenie działalności gospodarczej - tożsamej z niniejszym zamówieniem - objętej wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3) posiadanie niezbędnego doświadczenia w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 450 000 zł brutto; podana wartość brutto dotyczy każdego pojedynczego zamówienia. Powyższy warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna); 4) udokumentowanie wykonania z należytą starannością robót budowlanych, o których mowa w punkcie 3; 5) dysponowanie odpowiednim pod względem kwalifikacji potencjałem kadrowym zdolnym do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jednego kierownika budowy, oraz kierowników robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - prowadzenia robót objętych zamówieniem w zakresie: a) branży budowlanej: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; z doświadczeniem w wykonawstwie robót jako kierownik budowy minimum 5-letnim; b) branży sanitarnej: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) branży elektrycznej: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 6) osiągnięcie przez Wykonawcę w 2008 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średniego przychodu miesięcznego netto 300 000 zł, czyli rocznego przychodu netto co najmniej 3600000 zł - trzy miliony sześćset tysięcy złotych (na podstawie Rachunku zysków i strat - pozycja Przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi); w przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego przychodu Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku obrotowego. 7) aktualne zatrudnianie, co najmniej 15 pracowników; 8) dysponowanie środkami finansowymi (własnymi lub zagwarantowanymi przez bankowe instytucje finansowe - zdolność kredytowa) w wysokości nie mniejszej niż 350 000 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych); w przypadku konieczności przeliczenia wartości z innej waluty zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu publicznym; 9) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmującej wykonanie robót budowlanych, analogicznych od robót określonych w przedmiocie zamówienia - na sumę ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych); 10) zaoferowanie minimum 3-letniego okresu gwarancji na oferowane wykonanie robót budowlanych - okres gwarancji podlega ocenie. Okres gwarancji na zamontowane urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów urządzeń, liczony od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego odbioru robót. 11) dokonanie wpłaty wadium w wysokości określonej w SIWZ; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, odbędzie się według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty przez wykonawcę. 3. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - z podaniem ich wartości (ceny brutto) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających (referencje), że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z §5 ust. 1 pkt 4 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ); a) w wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w §5 ust. 1 pkt 3 SIWZ; b) w przedmiocie zamówienia należy podać informację o kubaturze, rodzaju obiektu; 7) wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy oraz kierowników robót z uprawnieniami do prowadzenia robót objętych zamówieniem w każdej z następujących branż: a) budowlanej: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) sanitarnej: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) branży elektrycznej: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; wraz z dokumentami, potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wskazane powyżej (w lit. a, b, c) uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności ww. osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Jeżeli w wykazie sporządzonym wg załącznika nr 7 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wykonawca ten zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób ujętych w ww. wykazie zdolnych do wykonania zamówienia. W doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej należy podać liczbę lat stażu łącznego pracy jako kierownik budowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument - tj. wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ - Wykonawcy składają wspólnie. 8) oświadczenie Wykonawcy o przeciętnej liczbie aktualnie zatrudnionych pracowników u Wykonawcy oraz miesięczne deklaracje rozliczeniowe ZUS za wrzesień lub październik 2009 roku (DRA); 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie niższej niż 350 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł; ubezpieczenie musi obejmować swoim zakresem - roboty budowlane - analogiczne do robót określonych w przedmiocie zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; powyższe wymaganie będzie spełnione łącznie przez Wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli suma kwot ubezpieczeń każdego z nich będzie równa lub większa niż 350 000 zł; 11) sprawozdanie finansowe na dzień 31.12.2008r. (rachunek zysków i strat), albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty - przychody ze sprzedaży w roku 2008, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 12) dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium (oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna); po zakończeniu postępowania wadium złożone w innej formie niż pieniężna nie będzie zwracane Wykonawcom; 13) w przypadku, gdy Wykonawca określa w ofercie zatrudnienie podwykonawców Zamawiający żąda, żeby Wykonawca złożył, jako integralną część oferty, wykaz prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców: zakres powierzonych im robót, stanowiących część zamówienia oraz wartości brutto tych robót (wg załącznika nr 10 do SIWZ). 2. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 (dotyczy tylko dokumentów potwierdzających - referencji), 7 (dotyczy tylko dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby do nadzoru robót i zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), 8(dotyczy tylko dokumentów - deklaracji DRA Wykonawcy), 9 i 10 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - na każdej stronie dokumentu - przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). 3. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, tj. Wykonawców działających w formie spółki cywilnej lub w formie konsorcjum: 1) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10 i 11 muszą być załączone w ofercie przez każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą; 2) warunki, określone w § 5 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 muszą być spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3 oraz w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 6 odnośnie terminów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach