Przetargi.pl
Remont budynku Oddziału ZUS Rzeszów przy Al. Piłsudskiego 12.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8675000 , fax. 17 8523638
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8675000, fax. 17 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Oddziału ZUS Rzeszów przy Al. Piłsudskiego 12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przewidywanych robót remontowych. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1.Remont pomieszczeń garażu i piwnic. Zakresem robót remontowych objęto pomieszczenia na poziomie piwnic gdzie zlokalizowany jest garaż podziemny oraz pomieszczenia magazynowo - warsztatowe, techniczne oraz schron gdzie znajdują się archiwa akt emerytalno-rentowych i archiwum zakładowe. 01-warsztat 01A-magazynek 02-magazyn materiałów 03-magazyn W. Rachunkowości K01,K05,K06,K011,K015,K018,K020-komunikacja 05-pom.przekrawaczy 05A-magazynek makulatury 06A-zaplecze UPS-owni WC-łazienka warsztatu 010CO-węzeł cieplny 010-pomieszczenie rozdzielaczy 010E-pom.rozdzielni elektrycznej 010W-pom.przyłącza wody z wodomierzem 013,014,016-magazyny papieru, napojów, urządzeń 015-pomieszczenie rozdzielni elektrycznej głównej 017-garaż podziemny 019-magazyn materiałów biurowych 020-składnica akt 021-magazyn materiałów SK01,SK2,S08,S013-komunikacja w schronie (archiwum) S02-magazyn taśm,dysków S03-magazynek socjalny S04,S05,S08,S09,S010,S016,S017-archiwum S014-biuro S015-pomieszczenie rozdzielni elektrycznej SWCK,SWCM-sanitariaty Zakres prac obejmuje: 1.Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną z naprawą tynku -1 688m2(garaż) plus 501m2(schron). 2.Malowanie lamperii farbą olejną - 419m2(garaż) plus 310m2(schron) 3.Malowanie drzwi, bramy i żaluzji okiennych - (30,8m2 plus 36,9m2 plus 109,2m2), 4.Malowanie rur wodnych, kanalizacyjnych, CO. 5.Naprawa dylatacji stropu parkingu z uszczelnieniem i otynkowaniem.(9mb). 6.Wymiana drzwi dwuskrzydłowych PCV 2,40x2,80 na drzwi Al. p.poż. o odporności ogniowej EI60 szt.4 w pom.: 013, 014, 015, 016. z obrobieniem i pomalowaniem szpaletów. 7.Wymiana drzwi p.poż. 1,10 2,10 o odporności ogniowej EI60 szt 1 w pom. 020 z wpięciem do istniejącego Systemu Kontroli Dostępu (KD). 8.Remont bramy wjazdowej do garażu z napędem elektrycznym oraz Systemem Kontroli Dostępu (Wjazdu). Napęd bramy FAAC844 z zębatką, wózki jezdne i prowadzące DOPS, Kontrola Dostępu z czytnikiem kart ELOG EL-control 3000. 9.Remont oświetlenia w garażu- p.017, 010W, S011 polegające na wymianie wyeksploatowanych lamp jarzeniowych i kanałowych szt 22 na lampy hermetyczne 2x36 z zapłonem elektronicznym FLUX 236 szt 36. 10.Remont pomieszczenia sanitariatu przy warsztacie(wymiana przyborów, płytek podłogowych 4,3m2 i ściennych) 11.Remont WC przy archiwum w schronie- wymiana ustępów stopowych z płuczkami żeliwnymi na miski typu Compact szt 3, wykonanie posadzki z płytek 12,22m2, wykonanie fartuchów z płytek przy zlewach 2,40m2. 12.Remont płytek glazurowanych na słupach w garażu 24,64m2. Szczegółowe obmiary i zakres zawarte są w Przedmiarze robót Nr 1 oraz Projekcie remontu garażu i piwnic. 1.2.Remont pomieszczeń parteru, i wymiana drzwi awaryjnych. Zakresem robót remontowych objęto pomieszczenia na poziomie parteru gdzie zlokalizowane są Sale Obsługi Klienta, kancelaria, dziennik podawczy, pomieszczenia biurowe, portiernia, centrala telefoniczna, magazyny. CT-pom.centrali telefonicznej P-portiernia 2A,5,6,7,8,9,10,16,17,18,19,20,20A,22,23,24, 27,28,29,30,31,33,34,35,50,50A,37A,37B- pomieszczenia biurowe 2B-sala konferencyjna 12,M1,32B-magazyny 15- mała poligrafia 21-tymczasowa serwerownia 25-SOK Zasiłki 26-Dziennik podawczy 32A-Archiwum 36-Kancelaria 38-Zaplecze SOK 39-SOK Płatnicy i Ubezpieczeni 40-SOK Świadczeniobiorcy W1-W6-wiatrołapy WC1-WC10 - sanitariaty K1-K8 - Korytarze,komunikacje Zakres prac obejmuje: 1.Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną ściany na SOK w kolorze Grin 6019 oraz biały w pozostałych pomieszczeniach i na sufitach - 4 455m2, 2.Malowanie lamperii na korytarzu K1 i wiatrołapie W1 farbą olejną - 53m2, 3.Lakierowanie drzwi, progów, parkietu - 230m2, 4.Malowanie drzwi farbą olejną białą szt 9 - 37m2, 5.Wymiana zniszczonych kasetonów szt 30 - 10,8m2, 6.Remont posadzek Gres - 12m2 7.Remont wycieraczek metalowych przed wejściem do budynku szt 3, 8.Montaż wycieraczek NOMAD szt 2, 9.Wymiana wykładziny dywanowej na zmywalną - 92m2, 10.Wymiana wykładziny dywanowej w Sali konferencyjnej 205 i montaż wykładziny w pom. 101,103,104,105. 11.Wymiana drzwi awaryjnych z zamontowaniem systemu automatycznego otwierania drzwi we wiatrołapie W6 - szt 2 12.Wykonanie wentylacji w pom. 20 i 20A. 13.Remont okien PCV w pom.50 i 50A - szt 8. Szczegółowe obmiary i zakres zawarte są w Przedmiarze robót Nr 2 oraz Projekcie remontu pomieszczeń parteru i wymiany drzwi awaryjnych w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie . 1.3.Wymiana naświetli i drzwi od ul. Głowackiego. Zakresem robót remontowych objęto wymianę niesprawnych drzwi wejściowych do budynku ZUS w Rzeszowie ul. Al. Piłsudskiego 12- Wiatrołap W4 od strony ul Głowackiego. Zakres prac obejmuje: 1.Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych D PCV na drzwi Aluminiowe , przeszklone o wymiarach 240x310cm z zamontowaniem samozamykacza S we wiatrołapie W4 - szt 1. 2.Wymiana drzwi wejściowych Wewnętrznych D2 PCV na drzwi Aluminiowe , przeszklone o wymiarach 110x310cm z zamontowaniem samozamykacza S we wiatrołapie W4 - szt 1. 3.Obrobienie szpaletów drzwiowych wraz z pomalowaniem. 4.Montaż listew maskujących przy szpaletach. Szczegółowe obmiary i zakres zawarte są w Przedmiarze robót Nr 3 oraz Projekcie wymiany naświetli i drzwi od ul. Głowackiego w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie . 1.4.Remont łazienek. Zakresem robót remontowych objęto pomieszczenia sanitariatów na parterze i na I piętrze budynku: WC1-Parter cz.EF WC2-Parter cz.EF WC3-Parter cz.EF WC6-Parter cz.D WC7-Parter cz.D WC8-Parter cz.A WC9-Parter cz.A WC10-Parter cz.A WC-M-I Piętro cz.A WC-D-I Piętro cz.A Natrysk- I Piętro cz.EF WC-M - I Piętro cz.EF WC-D - I Piętro cz.EF Natrysk - I Piętro cz.D WC-D - I Piętro cz.D WC-M - I Piętro cz.D Zakres prac obejmuje: 1.Demontaż przyborów sanitarnych i montaż nowych. 2.Wymiana płytek posadzkowych we wszystkich pomieszczeniach oraz wymiana płytek ściennych w części pomieszczeń. 3.Wymiana osprzętu elektrycznego - gniazda wyłączniki. 4.Montaż wentylatorów łazienkowych. 5.Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną. 6.Malowanie drzwi łazienkowych. 7.Naprawa drzwi łazienkowych. 8.Wymiana pochwytów w sanitariatach dla niepełnosprawnych. 9.Ponowny montaż akcesoriów-pojemniki na papier, ręczniki, mydelniczki, dozowniki na mydło, szczotka WC. Szczegółowy zakres, wyliczenia ilości robót i lokalizacja zawarte są w Przedmiarze robót Nr 4 i Projekcie remontu łazienek w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie. 1.5.Remont chodnika. Zakresem robót remontowych objęto chodniki wokół budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie przy ul. Al. Piłsudskiego 12 . Zakres prac obejmuje: 1.Demontaż fragmentów kostki (336.71m2) i obrzeży (48,45mb). 2.Wykonanie korytowania, zagęszczenia gruntu, wykonanie podsypki piaskowej gr.10cm . 3.W części przy garażu (28,8m2) wykonanie dodatkowo warstwy z tłucznia gr.20cm oraz warstwy podsypki 3cm i podłoża betonowego gr.12cm. 4.Ułożenie kostki (z odzysku 80procent) na podsypce cementowo-piaskowej (336,71m2). 5.Montaż obrzeży chodnikowych (48,45mb). 6.Demontaż odwodnienia liniowego przy wjeździe do garażu (3mb). 7.Montaż odwodnienia liniowego żeliwnego na podbudowie betonowej zbrojonej (3mb). 8.Wykonanie cieku z płytek korytkowych wzdłuż garażu podziemnego (19mb). Szczegółowe obmiary i zakres zawarte są w Przedmiarze robót Nr 5 i Projekcie chodnika przy budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie. 1.6.Remont klatki schodowej. Zakresem robót remontowych objęto klatkę schodową w cz. D budynku gdzie występują ubytki płytek, popękane płytki oraz odspojone listwy narożne stopnic zagrażające bezpieczeństwu osób poruszających się po schodach. Zakres prac obejmuje: 1.Demontaż płytek gres na schodach, podstopnicach i spocznikach 48,308m2. 2.Zagruntowanie powierzchni. 3.Przygotawanie powierzchni pod okładziny płytkami. 4.Montaż płytek antypoślizgowych R10-11 ryflowanych na stopniach oraz gładkich na podstopnicach i spocznikach. Szczegółowy zakres , wyliczenia ilości robót i lokalizacja zawarte są w Przedmiarze robót i Projekcie remontu klatki schodowej w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie. 2. Warunki realizacji zamówienia. 2.1.Termin realizacji 30.12.2014r. 2.2.Roboty realizowane będą w obiekcie czynnym, Wykonawca będzie realizował zadanie z utrudnieniem polegającym na braku możliwości wyłączenia energii elektrycznej w dni robocze, utrudnieniu polegającym na konieczności przemieszczania mebli i sprzętu dla realizacji robót, utrudnieniu polegającym na ograniczonym dostępie do frontu robót , prace wymagające kucia, powodujące zapylenie i hałas muszą być wykonywane po godz. 15,00 i w dniach ustawowo wolnych od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 złotych słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach