Przetargi.pl
Remont budynku Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 145 d.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8675000 , fax. 17 8523638
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8675000, fax. 17 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 145 d.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Izolacja przeciwwodna - roboty wewnętrzne. Opis przewidywanych robót remontowych. 1.1.Rozbiórka posadzki z płytek Gres wzdłuż ścian konstrukcyjnych piwnic budynku). 1.2.Rozbórka ścianek działowych. 1.3.Demontaż instalacji elektrycznej, logicznej, alarmowej kolidujących z robotami budowlanymi. 1.4.Odbicie zagrzybionych tynków do wysokości 1,3m powyżej poziomu posadzki. 1.5.Demontaż skrzydeł drzwiowych i wykucie z muru ościeży. 1.6.Wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji preparatem uszczelniającym silikatowym, mikroemulsją silikonową. 1.7.Uszczelnienie dylatacji międzybudynkowej żelem iniekcyjnym. 1.8.Odgrzybianie muru do wysokości 1,3m. 1.9.Wykonanie tynku renowacyjnego. 1.10.Odtworzenie ścianek działowych. 1.11.Wstawienie futryn i skrzydeł drzwiowych(w archiwach drzwi wzmocnione, w pom. UPSa drzwi stalowe o odporności ogniowej 30min. 1.12.Malowanie pomieszczeń do wysokości 1,3m paroprzepuszczalną powłoką malarską. 1.13.Malowanie pozostałych ścian i sufitów farbą emulsyjną. 1.14.Wykonanie posadzek z płytek Gres przy ścianach oraz cokolików. 1.15.Ponowny montaż zdemontowanych instalacji, urządzeń i osprzętu. 1.16.Remont daszku nad wejściem do piwnicy. 1.17.Uprzątnięcie terenu robót, wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki do utylizacji. Szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarze robót, Projekcie budowlano-wykonawczym remontu piwnic, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Część 2. Remont podjazdu dla niepełnosprawnych. Opis przewidywanych robót remontowych. 2.1.Rozbiórka części nawierzchni i skucie wykruszonych części podjazdu. 2.2.Rozbórka konstrukcji podjazdu-zwężenie z 2,0m do 1,5m na długości 5,4m. 2.3.Rozebranie części chodnika i obrzeży przy podjeździe, demontaż balustrady przy podjeździe i schodach. 2.4.Wykonanie wykopu pod fundament podjazdu na dł. 5,4m. 2.5.Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych z wykonaniem izolacji. 2.6.Wykonanie murku odbojowego na płaszczyźnie podjazdu. 2.7.Osiatkowanie ceownika i wykonanie tynku na murku i ścianach bocznych podjazdu. 2.8.Wykonanie tynku żywicznego na ścianach bocznych podjazdu oraz powierzchni wierzchniej murku- kolor jak istniejący cokół na budynku. 2.9.Montaż kostki brukowej na podjeździe-kolorystyka kostki i wzór uzgodnić z użytkownikiem. 2.10.Montaż pochwytów przy podjeździe i barierek na schodach z rur chromoniklowych wg rys. nr 2 i 3. 2.11.Oczyszczenie i pomalowanie konstrukcji stalowej daszku nad wejściem. Szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarze robót i części graficznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 8.000,00 złotych słownie: osiem tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach