Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU NR 5 NA TERENIE JW. 4352 PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU - REMONT POMIESZCZEŃ I I II PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU NR 5 NA TERENIE JW. 4352 PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU - REMONT POMIESZCZEŃ I I II PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budynek nr 5 w JW. 4352 na ul. Nowowiejskiej 20 - remont pomieszczeń I i II piętra oraz klatki schodowej. Charakterystyka budynku: Budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem częściowo użytkowym, ze ścianami murowanymi. Konstrukcja budynku tradycyjna, murowana, konstrukcja dachu drewniana, dach kryty dachówką ceramiczną. Stolarka budowlana PCV w dobrym stanie. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. 1. Ogólny zakres robót do wykonania dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót: 1.1 Parter: remont klatki schodowej: wymiana okładzin ceramicznych schodów i spoczników malowaniem, szpachlowanie ścian i sufitów wykonanie nowej poręczy ze stali nierdzewnej wymiana okienek doświetlających na pustaki szklane wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem wymiana grzejników wykonanie instalacji hydrantowej na klatce schodowej wykonanej na podstawie ekspertyzy p-poż wymiana wstawienie drzwi przeciwpożarowych EI60 oddzielających strefy p-poż wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej na podstawie ekspertyzy p-poż UWAGA: zakres remontu klatki schodowej jest taki sam na każdej kondygnacji Wykonawca ma wykonać ekspertyzę p-poż obejmującą cały przedmiotowy budynek na koszt własny;Wykonawca musi brać pod uwagę zmiany, które mogą wynikać z zaleceń zawartych w ekspertyzie p-po, koszt takich zmian ponosi Wykonawca. wymiana drzwi do piwnicy (przed zamówieniem zweryfikować wymiary stolarki w naturze) 1.2I piętro remont klatki schodowej. Remont korytarza wymiana terakotymalowanie, szpachlowanie ścian i sufitów remont pomieszczeń biurowych wymiana okładzin podłogowych malowanie, szpachlowanie ścian i sufitów wymiana stolarki drzwiowej (przed zamówieniem zweryfikować wymiary stolarki w naturze) 1.3II piętro: remont klatki schodowej remont korytarza: wymiana terakoty malowanie, szpachlowanie ścian i sufitów wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem remont pomieszczeń biurowych wymiana okładzin podłogowych malowanie, szpachlowanie ścian i sufitów wymiana stolarki drzwiowej wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem; rozebranie ścianki GK w pomieszczeniu 205, wykonanie nowych ścianek działowych w pomieszczeniu 204 (drzwi należy wykorzystać te same). UWAGA: Do pomieszczenia nr 203 oraz drzwi główne do strefy II musza spełniać następujące wymagania drzwi muszą spełniać wymagania klasy odporności co najmniej RC1N, określone w Polskiej Normie PN-EN 1627, wyposażone w dwa zamki mechaniczne klasy nie niższej niż 3 określone w Polskiej Normie PN-EN 12209; drzwi muszą być przystosowane do systemu kontroli dostępu; ościeżnice drzwi mocowane w otworach, powinny być przymocowane (przyspawane) do kotw ściennych o średnicy minimum 10mm, osadzonych w ścianie na głębokość minimum 100mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480mm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic; drzwi muszą być wyposażone w zabezpieczenia przeciwwyważeniowe, brak możliwości wybicia czopów z zawiasów, (drzwi muszą posiadać co najmniej 3 zawiasy); drzwi muszą być dostosowane do pracy z systemem kontroli dostępu dodatkowo drzwi główne do strefy muszą posiadać odpowiednią klasę odporności ogniowej, która zostanie określona w ekspertyzie p-poż. UWAGA: W związku z faktem wykonywania części prac w pomieszczeniach, których specyfikacja pracy wymaga stałej kontroli (kancelaria tajna, mobilizacyjna, inne pomieszczenia na II piętrze) nie przewiduje się możliwości pracy w tych pomieszczeniach poza godzinami pracy JW. 4352 tj. 7.00-15.30 (w piątki 7.00-13.00). Ponadto praca w powyższych pomieszczeniach musi być wykonywana pod nadzorem osób odpowiedzialnych za dane pomieszczenie. W związku z czym na etapie sporządzania harmonogramu robót należy uzgodnić tok pracy z kierownikami w/w komórek. 1.4Poddasze remont klatki schodowej remont korytarza wymiana terakoty malowanie, szpachlowanie ścian i sufitów wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem remont pomieszczeń biurowych wymiana okładzin podłogowych malowanie, szpachlowanie ścian i sufitów wymiana stolarki drzwiowej wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem remont pomieszczenia archiwum: przesunięcie ścianki działowej w stronę korytarza, powiększenie pomieszczenia zgodnie z załączoną dokumentacją rysunkową wymiana posadzki w pomieszczeniu malowanie, szpachlowanie ścian i sufitów wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem wymiana drzwi pomieszczenie WC wydzielenie w nieużytkowanej części poddasza pomieszczenia WC zgodnie z załączoną dokumentacją rysunkową; ścianki pomieszczenia wykonane z płyt GK, izolacja termiczna wykonana z wełny mineralnej, wykonanie wentylacji pomieszczenia po przez wyciągnięcia przewodu wentylacyjnego do połaci dachu i zakończenie wywietrzakiem dopasowanym do istniejącej dachówki wykonanie wszelkich niezbędnych w pomieszczeniu instalacji instalacja C.O., wod-kan, elektryczna, oświetleniowa. 1.5Ekspertyza techniczna Ekspertyza techniczna ma obejmować swoim zasięgiem cały budynek i ma przewidywać dostosowanie budynku użyteczności publicznej do obowiązujących przepisów i norm dotyczących ochrony przeciwpożarowej. 1.6Audyt energetyczny Wykonanie audytu energetycznego dla całego budynku. 2.Warunki realizacji zadania: 2.1Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 5.05.2014r. do 09.05.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-49-81 lub (87) 429-49-81 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2.2Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania załącznik nr 8 do SIWZ na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Kosztorysy należy dostarczyć do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 2.3Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania załącznik nr 12 do SIWZ uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury i akceptowane przez Dowódcę JW. 4352. 2.4Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.5Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki - nie dotyczy drugiego piętra). 2.6Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym czynny zakład. 2.7Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 2.8Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 2.9 Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352 2.10Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy załącznik nr 11 do SIWZ wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 2.11Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 2.12W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 2.13Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.14Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2.15Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2.16Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.17Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. UWAGA: Wykonawca któremu zostanie udzielone zamówienie objęte niniejszą procedurą zobowiązuje się poddać przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych JW. 4352 w Giżycku. Termin przeszkolenia zostanie ustalony w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia do wykonania prac w pomieszczeniach objętych strefą ochronną II osoby przeszkolone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych i posiadające UPOWAŻNIENIA Kierowników jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub posiadające poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. 3.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy zł). 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 47/2014 - robota budowlana remont budynku nr 5 na terenie JW. 4352 w Giżycku 1.4.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach