Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Konstytucji 3 Maja 5 w Lidzbarku Warmińskim.

Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Lipowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7672750 , fax. 089 7672750
  • Data zamieszczenia: 2011-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Lipowa 21 21
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7672750, fax. 089 7672750
    REGON: 17096356000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Konstytucji 3 Maja 5 w Lidzbarku Warmińskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych budynku, wzmocnienie ścian piwnicznych budynku, wykonanie opaski z kostki brukowej, przy budynku, wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku, wykonanie studzienek wsypowych do piwnicy budynku, obicie tynków budynku i położenie nowych - tynk zabytkowy, malowanie elewacji farbą krzemianową ( zgodnie z załączonym programem prac konserwatorskich), przeszycie pękniętych ścian , wzmocnienie nadproży kątownikami stalowymi, wymiana stolarki okiennej na nową drewnianą zgodnie z projektem ( w oknach kuchennych i łazienkowych muszą być zamontowane w ramie okiennej nawiewniki higrosterowane), renowacja drzwi wejściowych do budynku, montaż daszka nad drzwiami wejściowymi od szczytu budynku, rozebranie starych i wykonanie nowych schodów betonowych do budynku, remont dachu z wymiana dachówki na nowa ceramiczną esówkę ( holenderkę) w kolorze naturalnej czerwieni ceglastej, wymiana wszystkich łat, deskowania ( z impregnacją ) , wymiana ław kominiarskich , wymiana papy na kukułkach, wymiana obróbek blacharskich dachu ( rynny, rury spustowe, obróbki przy kominach,), wymiana wyłazu dachowego wraz z drabiną, przemurowanie kominów ponad dachem, napraw schodów drewnianych na klatce schodowej, szpachlowanie i malowanie klatki schodowej, wymiana stropu w lokalu mieszkalnym, wymiana instalacji WLZ wraz z przebudową rozdzielnic z tablicami licznikowymi i zasileń do mieszkań oraz rozdzielnic mieszkaniowych, wymiana osprzętu elektrycznego ( wyłączniki automaty schodowe, oprawy oświetleniowe wraz z kloszami|),wykonanie połączenia wyrównawczego w piwnicy, uporządkowanie terenu budowy, wywóz gruzu wraz z kosztami składowania i utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 290.69 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście dziewięćdziesiąt 69/100 PLN). 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.11.2011 do godz. 09:00. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 9.4. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A.O/O Olsztyn nr rachunku 17 13201104 2995 9675 2000 0003 9.5. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.6. gwarancjach bankowych; 9.7. gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.8. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9.9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9.11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 9.12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 9.13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.18. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.19. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach