Przetargi.pl
Remont budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 4 w Węgorzewie.

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4275400 , fax. 87 4275401
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3 3
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4275400, fax. 87 4275401
    REGON: 79067130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 4 w Węgorzewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń biurowych, korytarzy i pomieszczeń sanitarnych wraz z remontem elewacji budynku, w szczególności: Zakres robót budowlanych obejmować będzie: 1) Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitariatów. 2) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i deszczułek w pokojach i na korytarzach. 3) Skucie okładzin z płytek ceramicznych na ścianach w pomieszczeniach sanitariatów. 4) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitów i ścian w pomieszczeniach biurowych, na korytarzu i pomieszczeniach sanitarnych. 5) Ługowanie farby olejnej z tynków ścian i lamperii olejnej na korytarzu. 6) Wykonanie tynków żywicznych mozaikowych na ścianach na korytarzu. 7) Wykonanie gładzi gipsowych dwustronnych i powłok malarskich na ścianach i sufitach w pomieszczeniach biurowych, na korytarzu i pomieszczeniach sanitarnych. 8) Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych GRES o wym. 40 x 40 cm wraz z cokolikami na zaprawie klejowej na korytarzu i pomieszczeniach sanitarnych. 9) Wykonanie posadzek z wykładzin PCV w pomieszczeniach biurowych. 10) Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej w pomieszczeniach sanitarnych. 11) Wymiana drzwi wewnętrznych z korytarza do pomieszczeń na drzwi płycinowe z ościeżnicami drewnianymi. 12) Wymiana drzwi wewnętrznych łazienkowych płytowych w sanitariatach wraz z ościeżnicami stalowymi na drewniane. 13) Wymiana drzwi wejściowych na nowe z PCV. 14) Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy świetlówkowe z blachy stalowej rastrem w pomieszczeniach biurowych i korytarzu oraz opraw żarowych bryzgoodpornych przykręcanych w sanitariach. 15) Wymiana osprzętu instalacyjnego w postaci łączników instalacyjnych, gniazd wtykowych w pomieszczeniach biurowych, korytarzu i pomieszczeniach sanitarnych. 16) Wymiana i montaż armatury w pomieszczeniach sanitarnych. 17) Remont płyty betonowej przed wejściem do budynku. 18) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z betonu. 19) Remont elewacji budynku polegający na skuciu istniejących tynków, wykonaniu nowych tynków wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej silikonowej. 20) Skucie i uzupełnienie tynku na murku fundamentowym wokół budynku. 21) Rozbiórka betonowych schodów wejściowych do budynku. 22) Docieplenie ściany szczytowej budynku od strony wjazdu do garażu. 23) Wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej. 24) Wymiana obróbek blacharskich murków ogniowych i pasów nadrynnowych. 25) Montaż stojaka rowerowego. 26) Rozbiórka betonowego daszku nad wejściem i montaż zadaszenia z pleksi. 27) Wymiana grzejników żeliwnych na stalowe. 28) Wykonanie odcinka instalacji co wraz z montażem 3 nowych grzejników (na korytarzu i pomieszczeniu wc). 29) Montaż lamp oświetleniowych zewnętrznych LED. Prace remontowe będą wykonywane w czynnym budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i muszą być wykonywane w sposób nie zakłócający funkcjonowania pracy ośrodka. W trakcie wykonywania robót remontowych Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z terenem planowanej inwestycji zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Wszystkie prace muszą być wykonywane poza godzinami pracy ośrodka, a więc w godzinach od 1600 do 600 i w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach od 700 do 1600 . Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o STWiOR (załącznik nr 4 do SIWZ), Przedmiar robót (zał. nr 5). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : Załącznik Nr 4 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 5 do SIWZ - Przedmiar robót (materiał pomocniczy) UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zmówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegorzewo.pl; http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach