Przetargi.pl
Remont budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rudniku nad Sanem oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych i przebudowa sanitariatów.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rudniku nad Sanem oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych i przebudowa sanitariatów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rudniku nad Sanem oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych i przebudowa sanitariatów. Zakres robót obejmuje: -przebudowę sanitariatów w obrębie parteru II skrzydła budynku, z wydzieleniem ubikacji dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i przystosowaniem pozostałych ubikacji do wymogów obecnych warunków technicznych, -wykonanie dwóch ścianek aluminiowych z drzwiami przejściowymi w obrębie ciągów komunikacyjnych parteru, -likwidację ścianki rozdzielającej ciąg komunikacyjny w obrębie parteru II skrzydła budynku, -wymianę posadzek w części pomieszczeń II skrzydła budynku, -wymianę sufitu z płytek dźwiękochłonnych i okien oraz drzwi w obrębie auli, -wymianę oblicowania ścian z płytek ceramicznych w obrębie zaplecza kuchennego, oraz drzwi z naświetlami, -wykonanie robót malarskich pomieszczeń w obrębie łącznika i II skrzydła budynku, -wykonanie podjazdu przy schodach wejścia do łącznika łączącego skrzydłą budynku dydaktycznego Liceum Ogólnokształcącego, podjazd konstrukcji żelbetowej o jednej pochylni o różnicy poziomów 0,38 m. Przyjęty spadek pochylni wynosi 8%. pochylnia wyposażona będzie w podwójne balustrady stalowe z poręczami. -Remont instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach. ponadto -Adaptację klasy fizyki na bibliotekę (I piętro): -wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, montaż sieci dedykowanej do pięciu stanowisk komputerowych, -wymiana pokrycia podłogi z płytek PCV na wykładzinę PCV w tym 21 m2 wykładziny PCV elektrostatycznej, -wymiana dwóch okien drewnianych zespolonych na okna PCV białe, rozwierno-uchylne, co najmniej pięciokomorowe szklone szybą zespoloną, z obróbką i montażem parapetów zewnętrznych -szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, -Adaptacja pomieszczenia przy sekretariacie na pokój higienistki (parter) -wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, -wymiana pokrycia podłogi z płytek ceramicznych PCV na płytki typu gress antypoślizgowe, -wykonanie fartucha z płytek ceramicznych wokół umywalki, -szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów - ściany farba latexowa do wys. 2,05 m. -Remont pomieszczenia gospodarczego przy sanitariatach (parter) -wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, -ułożenia płytek typu gress antypoślizgowych, -szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów - ściany farba latexowa do wys. 2,05 m. -Adaptacja pomieszczenia szatni na siłownię (parter) -wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, -ułożenie wykładziny PCV na podłodze, -szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, -wymiana drzwi na drzwi stalowe Każdy z Wykonawców jest zobowiązany do oglądnięcia obiektu w którym będzie wykonywany remont. Miejsce realizacji robót: Liceum Ogólnokształcące w Rudniku nad Sanem. Zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w.w ustawy tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące szczegółowe warunki: 2.1 winni być uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.2 muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że w.w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.3 dysponują co najmniej 1 osobą, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie przedmiotowymi robotami budowlanymi, tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje elektryczne i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego Jeżeli Wykonawca nie dysponuje ww. osobą, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osoby która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia. 2.4 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 500.000 zł. Ponadto od wykonawcy wymagane jest: udzielenie na wykonane przez siebie roboty gwarancji na okres 36 miesięcy (zapis w formularzu oferty). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt. VIII SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 -wypełniony formularz ofertowy na druku przekazanym w materiałach przetargowych -załącznik nr 1, 1.2 -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2, 1.3 -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w.w ustawy-załącznik nr 2a, 1.4 kosztorysy ofertowe, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy składa następujące dokumenty: 2.1 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotyczących spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) robót - opracowany wg załącznika nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). 3.2 Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Dla kierownika budowy i należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów; 4.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. Wykonawcy muszą wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załączą do oferty odpowiednie oświadczenie -załącznik nr 5 - w przypadku braku oświadczenia uznaje się, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie. 6. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) w oryginale dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt VIII ppkt 2.1, 2.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że -uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VIII ppkt 2.1, 2.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. *Oferty składane wspólnie Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców (konsorcjum), pod warunkiem, że wykonawcy działający wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Pełnomocnictwo winno określać w szczególności: -przedmiot postępowania, którego dotyczy, -wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, -wykonawcę - pełnomocnika, -zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców (w oryginale). Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy podpisując oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2a do SIWZ oraz składa i podpisuje w imieniu własnym dokumenty wymienione w pkt VIII ppkt 2.1, 2.2. W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. posiadania wymaganych uprawnień, wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w zakresie wymagań określonych w SIWZ oferty składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów wymienionych w pkt VIII ppkt 3.1, 3.2, które podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Pełnomocnik podpisuje oświadczenie o spełnieniu warunków udziału na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 stanowiące załącznik nr 2. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach