Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana 16c 16c
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego - Fundusz Osób Niepełnosprawnych, DS. Werynia, DS. Filon, DS. Laura, DS. Merkury, DS. Hilton , Wydział Filologii Angielskiej, Wydział Medyczny, Wydział Prawa i Administracji, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Uniwersyteckie Centrum Transferu Technologii. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego - Fundusz Osób Niepełnosprawnych, DS. Werynia, DS. Filon, DS. Laura, DS. Merkury, DS. Hilton , Wydział Filologii Angielskiej, Wydział Medyczny, Wydział Prawa i Administracji, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Uniwersyteckie Centrum Transferu Technologii. Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr 1: Dostawa mebli dla Funduszu Osób Niepełnosprawnych Zadanie nr 2: Dostawa mebli dla DS. Werynia, DS. Filon, DS. Laura, DS. Merkury, DS. Hilton Zadanie nr 3: Dostawa mebli dla Wydziału Filologii Angielskiej Zadanie nr 4: Dostawa mebli dla Wydziału Medycznego Zadanie nr 5: Dostawa mebli dla Wydziału Prawa i Administracji Zadanie nr 6: Dostawa mebli dla Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 7: Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Transferu Technologii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złożył ofertę wraz z formularzem cenowym 2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 i art.24 ust. 1 i 2 u.P.z.p. 3.uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r. nr 173 poz.1807 z p. z.) 4.w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie otwarto likwidacji, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku (art.24 ust. 1 pkt 2 u.P.z.p.), 5.upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy 6.zawarcie umowy na zasadach określonych w projekcie umowy 7.Wykonawca zapewni gwarancję jakości i dostępność serwisu 8.Wykonawca przedstawi opis techniczny całości oferowanego przedmiotu zamówienia. Należy podać dokładne wymiary oraz rysunki lub zdjęcia oferowanych mebli. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty i formularz cenowy 2.oświadczenie, którego wzór stanowi dodatek nr 2 do siwz 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,ważne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Dokument pełnomocnictwa 5.podpisany projekt umowy 6.oświadczenie gwarancyjne 7.opis techniczny całości oferowanego przedmiotu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego do pomieszczeń Regionalnego Centrum Promocji Obszaru Natura 2000- Tarnobrzeska Dolina Wisły, zlokalizowanego na terenie Zamku Dzikowskiego w Tarnobrzegu . Zadanie realizowane z udziałem środków unijnych w ramach projektu : Utworzenie Regionalnego Centrum Obszaru Natura 2000 - Tarnobrzeska Dolina Wisły w ramach RPO WP na lata 2007 - 2013. Działanie 4.3. Zachowanie oraz ochrona różnorodności biologicznej i krajobrazowej
Dodano: 2013-08-08 - Dostawa wyposażenia meblowego do pomieszczeń Regionalnego Centrum Promocji Obszaru Natura 2000- Tarnobrzeska Dolina Wisły, zlokalizowanego na terenie Zamku Dzikowskiego w Tarnobrzegu . Zadanie realizowane z udziałem środków unijnych w ramach projektu : Utworzenie Regionalnego Centrum Obszaru Natura 2000 - Tarnobrzeska Dolina Wisły w ramach RPO WP na lata 2007 - 2013. Działanie 4.3. Zachowanie oraz ochrona różnorodności biologicznej i krajobrazowej .
Dodano: 2013-07-31 - Dostawa i montaż trybun na stadion MOS w Lubaczowie
Dodano: 2012-10-15 - Dostawa i montaż trybun na stadion MOS w Lubaczowie
Dodano: 2012-09-24 - Dostawa wraz z montażem mebli dla Instytutu Filologii Germańskiej oraz krzeseł dla Działu Księgowości Majątkowej
Dodano: 2011-09-12 - Dostawa krzeseł, telewizorów oraz drzwi ognioodpornych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2011-08-18 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego - Wydział Prawa i Administracji, DS. Merkury, DS. Hilton, Sekcja Administracji, Instytut Socjologii, Wydział Wychowania Fizycznego, Uniwersyteckie Centrum Informatyzacji.
Dodano: 2009-10-01