Przetargi.pl
Remont budynków na potrzeby świetlic środowiskowych zlokalizowanych na terenie gminy Bodzechów

Świetlica środowiskowa ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Miłków, ul. Szkolna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0412653838, 0412653838 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świetlica środowiskowa
    Miłków, ul. Szkolna 13
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 0412653838, 0412653838, fax. -
    REGON: 383278299
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sejmik.kielce.pl/966-swietlica-srodowiskowa-w-gminie-bodzechow.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków na potrzeby świetlic środowiskowych zlokalizowanych na terenie gminy Bodzechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynków na potrzeby świetlic środowiskowych zlokalizowanych na terenie gminy Bodzechów Część 1. Remont budynku świetlicy środowiskowej w Gromadzicach Przedmiotem zamówienia jest remont budynku świetlicy w Gromadzicach na potrzeby świetlicy Środowiskowej. Remontem objęta jest część budynku w poziomie parteru zgodnie z opisem w przedmiarze robót i załączonymi rysunkami. W zakres prac wchodzi wykonanie nowych posadzek z terakoty w miejscu posadzek betonowych, malowanie pomieszczeń z wcześniejszym szpachlowaniem, wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED, wykonanie ogrzewania podłogowego wraz zamontowaniem pompy ciepła z osprzętem zgodnie z projektem wraz z zamontowaniem dodatkowych grzejników, wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej. W zakres prac wchodzi przebudowa instalacji wod.-kan., co i energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5a do siwz. Część 2. Remont budynku świetlicy środowiskowej w Świrnej Przedmiotem zamówienia jest remont budynku świetlicy w Świrna na potrzeby świetlicy Środowiskowej. Remontem objęta jest część budynku w poziomie parteru zgodnie z opisem w przedmiarze robót i załączonymi rysunkami. W zakres prac wchodzi wykonanie nowych posadzek z terakoty w miejscu posadzek drewnianych i betonowych, malowanie pomieszczeń z wcześniejszym szpachlowaniem, wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED, wykonanie ogrzewania podłogowego wraz zamontowaniem pompy ciepła z osprzętem zgodnie z projektem wraz z zamontowaniem dodatkowych grzejników, wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej. W zakresie prac wchodzi przebudowa instalacji wod.-kan., co i energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5b do siwz. Część 3. Remont budynku świetlicy środowiskowej w Magoniach Przedmiotem zamówienia jest remont budynku świetlicy w Magoniach na potrzeby świetlicy Środowiskowej. Remontem objęta jest część budynku w poziomie parteru zgodnie z opisem w przedmiarze robót. W zakres prac wchodzi wykonanie nowych posadzek z PCV i terakoty w miejscu posadzek drewnianych i betonowych, malowanie pomieszczeń z wcześniejszym szpachlowaniem, wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED , wymiana grzejników żeliwnych na konwektorowe z termostatami oraz stolarki wewnętrznej drzwiowej. W zakresie prac wchodzi przebudowa instalacji wod.-kan., co i energii elektrycznej. Przy budynku należy wykonać pochylnie dla niepełnosprawnych z kostki betonowej wraz z pochwytami obustronnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5c do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, odpowiednio: Część 1. Remont budynku świetlicy środowiskowej w Gromadzicach - 2500,00 zł Część 2 Remont budynku świetlicy środowiskowej w Świrnej- 2000,00 zł Część 3 Remont budynku świetlicy środowiskowej w Magoniach – 1500,00 zł Wykonawca musi wskazać, której części zamówienia dotyczy wniesione wadium. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część należy zsumować wadium. 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 97 8507 0004 2001 0006 6817 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Remont budynków na potrzeby świetlic środowiskowych zlokalizowanych na terenie gminy Bodzechów Część………….” 4. Zaleca się, aby kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty:  oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości,  oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje:  nazwa i adres Zamawiającego;  nazwę przedmiotu zamówienia;  nazwę i adres Wykonawcy;  termin ważności gwarancji; 9. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 16. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli:  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie określa żadnych warunków. 1. Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w załączniku nr 4 do SIWZ). 2) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) Wymagana forma- oryginał. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, dotyczące wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.sejmik.kielce.pl/966-swietlica-srodowiskowa-w-gminie-bodzechow.html wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach