Przetargi.pl
Rekultywacja składowiska odpadów w Suszu

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2786015 , fax. 55 2786222
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2786015, fax. 55 2786222
    REGON: 00053030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.susz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja składowiska odpadów w Suszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Rekultywacja składowiska odpadów w Suszu, Gmina Susz. Składowisko położone jest na działce nr 173/2 w Suszu obręb 3, o powierzchni całkowitej 53,3 ha. Właścicielem składowiska jest Gmina Susz. Składowisko zaliczane jest do składowisk innych niż niebezpieczne i obojętne. Powierzchnia składowiska planowana do rekultywacji wynosi 2,1 ha. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu pn.: Rekultywacja składowiska odpadów w Suszu, dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 6 Środowisko Przyrodnicze Działanie 6.1. Poprawa i zapobieganie degradacji środowiska poprzez budowę, rozbudowę i modernizację infrastruktury ochrony środowiska Poddziałanie 6.1.1. Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony za pomocą: 1) Dokumentacji projektowej: Dokumentacja określająca techniczne warunki zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Susz stanowiącej załącznik nr I do SIWZ. 2) Decyzji Starosty Iławskiego dotyczącej zamknięcia składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Susz: a) Decyzja Starosty Iławskiego z dnia 04.06.2013r. nr OŚR.6237.1.2012 zmieniająca decyzję Starosty Iławskiego z dnia 29.12.2006r. nr OŚR.7647/76/2006 b) Decyzja Starosty Iławskiego z dnia 02.04.2012r. nr OŚ. OŚ.6237.1.2013 zmieniająca decyzję Starosty Iławskiego z dnia 04.06.2013r. nr OŚR.6237.1.2012 c) Decyzja Starosty Iławskiego z dnia 29.12.2006r. nr OŚR.7647/76/2006 stanowiących załącznik nr I do SIWZ. 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr I do SIWZ. 4) Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr I SIWZ 5) SIWZ oraz wzoru umowy. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty rekultywacyjne w zakresie : a) wykonania ukształtowania powierzchni czaszy składowiska zgodnie z projektowanymi rzędnymi, nachyleniem i spadkami b) Etap I - rekultywacja techniczna złoża odpadów - 22011 m2 - powierzchnia niwelacji odpadów i plantowania - 22011 m2 - powierzchnia skarp - 678 m2 - kubatura warstwy powierzchniowej - 6300 m3 - kubatura warstwy uszczelnień skarp - 1232 m3 c) Etap II - rekultywacja biologiczna z zalesieniem - 22011 m2 - ręczne ułożenie mat drenażowych - 678 m2 - niwelacja materiałów organicznych - 22011 m2 - ułożenie mat antyerozyjnych - 1254 m2 - obsiew mechaniczny mieszanką traw - 22011 m2 - obsiew ręczny skarp mieszanką traw - 678 m2 d) Etap III w roku następnym wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych polegających na 2-krotnym koszeniu, likwidacji chwastów, podlewaniu i ewentualnym dosiewie traw, e) wykonania reperów osiadania terenu 2) Zamontowanie fotopułapki monitorującej wjazd na składowisko - 1 szt. 3) Remont piezometru nr P-1 4) Prowadzenie monitoringu stanu środowiska, w okresie gwarancji. Okres gwarancji liczy się od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Wykonanie n/w prac, badań w okresie gwarancji oraz poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych obejmujących w szczególności: a) monitoring poeksploatacyjny składowiska w okresie realizacji przedmiotu zamówienia i w okresie gwarancyjnym w zakresie i częstotliwościach, zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie m.in. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2002 roku w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów (Dz. U z 2002r., Nr 220, poz. 1858 ze zm.), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu, czasu sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów (Dz. U. Nr 238, poz. 1588), zgodnie z art. 147 a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj Dz. U.z 2008 roku Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), polegający na: -badaniu wielkości opadu atmosferycznego z pomiarów prowadzonych na terenie składowiska odpadów -pomiarze poziomu wód podziemnych w oparciu o istniejące trzy piezometry wcześniej wyremontowane lub odbudowane przez Wykonawcę; -wykonaniu bieżących wskaźników zanieczyszczeń wód powierzchniowych w punktach W-1 i W-2; -wykonaniu pomiarów w punkcie W-3 wód zrzutowych z oczyszczalni ścieków i z piezometru P-2; -kontroli osiadania powierzchni składowiska odpadów w oparciu o wykonane repery; -badaniu parametrów wskaźnikowych ustalonych zgodnie z § 3 ust.1 pkt 4 i 5 rozporządzenia o którym mowa w pkt 8 w wodach podziemnych w oparciu o istniejące trzy piezometry (wcześniej wyremontowane lub odbudowane przez Wykonawcę) 4. W przypadku gdy w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w szczególności w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe (marki), patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych należy je rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane przez Zamawiającego rozwiązania techniczne i materiałowe, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych nie gorszych niż wskazane w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Załącznik Nr I do SIWZ) z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń, rozwiązań technologicznych równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: 1) gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową, 2) wbudowane materiały, urządzenia, technologie muszą mieć parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych pierwotnie. Uwaga! W przypadku Fotopułapki monitorującEJ wjazd na składowisko - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych nie gorszych niż wskazane w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załączniku Nr I do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców budowlą lub przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji. 7. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45.00.00.00 - 7 Roboty budowlane 45.11.23.30 - 7 Rekultywacja terenu 45.22.21.10 - 3 Roboty budowlane w zakresie składowisk 45.11.27.00 - 2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.10 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 8. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 10. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 11. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 13. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Suszu Nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z adnotacją - wadium na zadanie pn.: Rekultywacja składowiska odpadów w Suszu, przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty wraz podaniem numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 5. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok. 109 (Pn, wt., czw., piąt. 7.00 - 14.00, śr. 8.00-14.00). 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Susz reprezentowaną przez Burmistrza Susza, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 10. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.susz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach