Przetargi.pl
Reklama zewnętrzna na środkach masowego transportu w miastach: Wrocław, Poznań, Katowice - Chorzów

Stowarzyszenie Turystyczne Gmin Gór Sowich ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6456401 , fax. 74 6456401
  • Data zamieszczenia: 2010-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Turystyczne Gmin Gór Sowich
    ul. Kościuszki 2 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6456401, fax. 74 6456401
    REGON: 89064864800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorysowie.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Reklama zewnętrzna na środkach masowego transportu w miastach: Wrocław, Poznań, Katowice - Chorzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy reklamy zewnętrznej na środkach masowego transportu, działania realizowanego w ramach projektu *Góry Sowie, dziedzictwo wielokulturowej historii Dolnego Śląska - kampania promocyjno-informacyjna* i obejmuje następujące miasta i ilości pojazdów: 1) Miasto Wrocław - 3 pojazdy (tramwaje - składy 2-wagonowe lub autobusy dwuczłonowe). 2) Miasto Poznań - 3 pojazdy (tramwaje - składy 2-wagonowe lub autobusy dwuczłonowe). 3) Miasta Katowice-Chorzów - 2 pojazdy (tramwaje - składy 2-wagonowe lub autobusy dwuczłonowe). 2. Zamówienie składa się z następującego zakresu usług: 1) Wykonanie 3 projektów reklam całopojazdowych, uwzględniając tam gdzie jest to możliwe również powierzchnię szyb, w oparciu o następujące wytyczne i zwierające nw. elementy: a) zestawienie znaków graficznych ułożone w następującej kolejności, patrząc od lewej strony (zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województw Dolnośląskiego na lata 2001-2013): - logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, - herb Województwa Dolnośląskiego z logotypem Dolny Śląsk (znak główny UMWD), - logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - hasło promocyjne dla RPO WD: Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska b) Główne hasło kampanii promocyjnej - Góry Sowie - tajemnica przygoda historia (w celu zachowania spójności graficznej całości kampanii zamawiający określi krój czcionki w późniejszym terminie). c) Znak graficzny identyfikujący Góry Sowie (dostarczy zamawiający). d) Każda z reklam powinna prezentować inną atrakcję wybraną z następujących obiektów: - Twierdza Srebrna Góra - Sztolnie Włodarz i Osówka - Wieża widokowa na Wielkiej Sowie - Zamek Grodno e) W każdym z wymienionych wyżej miast reklamy nie powinny się pokrywać, tzn. każdy z trzech (dwóch) pojazdów winien prezentować inną atrakcję. 2) Wykonanie reklam na 8 pojazdach w terminie do 31.12.2010 roku. Reklama powinna być wykonana w technologii zapewniającej odpowiednią żywotność reklamy i odporność na warunki atmosferyczne. 3) Zapewnienie rocznej dzierżawy pojazdów tj. od 1 stycznia 2011 do 31 grudnia 2011. 4) Kontrolę stanu technicznego reklamy przez cały czas trwania umowy i usuwanie ubytków lub uszkodzeń oraz jej likwidacja po zakończeniu okresu objętego umową. 3. Wybrane pojazdy powinny poruszać się po trasach przebiegających przez centrum każdego z Miast
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorysowie.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach