Przetargi.pl
Rękawice diagnostyczne w podziale na dwa zadania

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
    ul. Górczewska 89
    01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
    REGON: 16441803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rękawice diagnostyczne w podziale na dwa zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych w podziale na dwa zadania do Apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie przy ul. Górczewskiej 89 dla potrzeb jednostek medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa oddzielne zadania, jednocześnie jest to podział zamówienia na części (zadania): zadanie nr 1 – poz. 1-5; zadanie nr 2 - poz. 1; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-2 , stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne w terminach, wymagane prawem, aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425, wyroby zgodne z dyrektywą medyczną 93/42EWG albo Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745, w Polsce ustawa o wyrobach medycznych z 10 maja 2010 (Dz. U. 2020, poz. 186). Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z: 1) Warunkami zharmonizowanych norm: PN EN 374-1:2016 (TYP B); PN EN 374-2:2015-04, PN EN 374-3:2005, PN EN - 374-5:2017-02, EN 420:2003+A1:2009, ASTMF-1671/F1671M-13 z zastosowaniem bakteriofaga Phi -X174, potwierdzone kartą techniczną producenta lub badaniami niezależnej jednostki notyfikowanej. 2) Normami: EN 455- 1:2000, EN 455-2:2009+A2/2013, EN 455-3:2015, EN-455-4:2009 lub ASTMD 6319- potwierdzona deklaracją zgodności producenta, 3) normą ASTMD 6978-05 dotyczy rękawic nitrylowych do pracy z cytostatystykami. 4) oznakowania fabrycznego opakowań zgodne z MDD/PPE ,datą ważności i numerem serii, AQL dotyczy rękawic diagnostycznych i ochronnych 5) Certyfikat CE potwierdzającego rejestrację jako środek ochrony osobistej kategoria III 6) oznaczenia na opakowaniu jako wyrób medyczny kl. I Określenie przedmiotu zamówienia wg CPV: kod główny: 33141420 - 0 rękawice chirurgiczne; kod dodatkowy: 18424300-0 rękawice jednorazowe 6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia. 7. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wyroby medyczne dostarczane w ramach realizacji umowy muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży. Wyroby medyczne dostarczone w ramach niniejszej umowy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. Przez „fabrycznie nowy” należy rozumieć materiały opakowane oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Wyroby medyczne muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Oferowany w dniu sprzedaży wyrób medyczny nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Termin ważności dla oferowanego przedmiotu zamówienia: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy danego wyrobu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141420-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto:1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranej zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 5) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach