Przetargi.pl
Realizacja szkoleń w ramach projektu: Boisko sportowe dla Domu Dziecka w Nowej Grobli szansą na lepsze jutro jego wychowanków

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja szkoleń w ramach projektu: Boisko sportowe dla Domu Dziecka w Nowej Grobli szansą na lepsze jutro jego wychowanków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w ramach projektu: Boisko sportowe dla Domu Dziecka w Nowej Grobli szansą na lepsze jutro jego wychowanków. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące szkolenia: 1) Szkolenie - Instruktor Rekreacji Ruchowej: Część ogólna - 15 uczestników szkoleń, podzielonych na 3 grupy po 5 osób, w wymiarze 192 godzin lekcyjnych obejmujących 180 godzin teoretycznych (po 60 godzin dla każdej grupy szkoleniowej) i 12 godzin przeznaczone na egzamin (po 4 godziny dla każdej grupy szkoleniowej); 2) Szkolenie - Instruktor Rekreacji Ruchowej Specjalności: Piłka siatkowa - 15 uczestników szkoleń, podzielonych na 3 grupy po 5 osób, w wymiarze 282 godzin lekcyjnych obejmujących 270 godzin teoretycznych i praktycznych (po 90 godzin dla każdej grupy szkoleniowej) i 12 godzin przeznaczone na egzamin (po 4 godziny dla każdej grupy szkoleniowej); 3) Szkolenie - Instruktor Rekreacji Ruchowej Specjalności: Tenis ziemny - 15 uczestników szkoleń, podzielonych na 3 grupy po 5 osób, w wymiarze 282 godzin lekcyjnych obejmujących 270 godzin teoretycznych i praktycznych (po 90 godzin dla każdej grupy szkoleniowej) i 12 godzin przeznaczone na egzamin (po 4 godziny dla każdej grupy szkoleniowej); 4) Szkolenie - Instruktor Rekreacji Ruchowej Specjalności: Piłka nożna - 15 uczestników szkoleń, podzielonych na 3 grupy po 5 osób, w wymiarze 282 godzin lekcyjnych obejmujących 270 godzin teoretycznych i praktycznych (po 90 godzin dla każdej grupy szkoleniowej) i 12 godzin przeznaczone na egzamin (po 4 godziny dla każdej grupy szkoleniowej); 5) Szkolenie - Instruktor Rekreacji Ruchowej Specjalności: Koszykówka - 15 uczestników szkoleń, podzielonych na 3 grupy po 5 osób, w wymiarze 282 godzin lekcyjnych obejmujących 270 godzin teoretycznych i praktycznych (po 90 godzin dla każdej grupy szkoleniowej) i 12 godzin przeznaczone na egzamin (po 4 godziny dla każdej grupy szkoleniowej); 6) Szkolenie - Opieka Przedmedyczna (Pierwsza Pomoc) - 15 uczestników szkoleń, podzielonych na 3 grupy po 5 osób, w wymiarze 48 godzin lekcyjnych (po 16 godzin dla każdej grupy szkoleniowej). 3. Wykonawca ma obowiązek: a) zapewnienia projektora, flipcharta, ekranu oraz innych pomocy dydaktycznych i sprzętu dydaktycznego niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń; b) zapewnienia książek i materiałów dydaktycznych dla wszystkich uczestników szkoleń oraz dodatkowego kompletu dla Zamawiającego; c) zapewnienia uczestnikom szkoleń ubezpieczenia NNW; d) wydania legitymacji instruktora, e) wydania certyfikatu, zaświadczenia itp. o ukończeniu szkolenia z odpowiednimi logami i znakami wymaganymi przy projektach realizowanych w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy (logo SWISS CONTRIBUTION) - wzór dostępny na stronie internetowej http://www.programszwajcarski.gov.pl; f) oznakowania wszystkich materiałów szkoleniowych, audiowizualnych, certyfikatów, korespondencji, sal logiem SWISS CONTRIBUTION, oraz zamieszczenia informacji o współfinansowaniu w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy - wzór informacji dostępny na stronie internetowej http://www.programszwajcarski.gov.pl; g) zapewnienia swojej kadrze wykładowczej i obsłudze kursu dojazdu, wyżywienia oraz w razie potrzeby noclegu; h) pokrycia kosztu egzaminów; i) zapewnienia jak najbliżej Domu Dziecka w Nowej Grobli kortu tenisowego, boiska do piłki nożnej i sal wykładowych przystosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażonych w niezbędne pomoce dydaktyczne w co najmniej rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice, plansze itp. (dotyczy szkoleń realizowanych poza Domem Dziecka w Nowej Grobli)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach