Przetargi.pl
Realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 45
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 632 94 60 , fax. 0-16 632 94 63
  • Data zamieszczenia: 2015-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
    ul. Mickiewicza 45 45
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 632 94 60, fax. 0-16 632 94 63
    REGON: 65090331600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnikami projektu będą osoby niepełnosprawne. 2. Szkolenia prowadzone będą w następujących zakresach tematycznych: a) Pracownik administracyjno - biurowy w wymiarze 80 godz. lekcyjnych dla 2 osób niepełnosprawnych. b) Podstawy obsługi komputera z wykorzystaniem Internetu w wymiarze 110 godz. lekcyjnych dla 8 osób niepełnosprawnych. c) Sekretarka medyczna w wymiarze 80 godz. lekcyjnych dla 4 osób niepełnosprawnych. d) Kucharz małej gastronomii w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 3 osób niepełnosprawnych. e) Grafika komputerowa z elementami obróbki zdjęć i filmów w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 2 osób niepełnosprawnych. f) ABC przedsiębiorczości w wymiarze 50 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. g) Gospodarka magazynowa z uprawnieniami do kierowania wózkami jezdniowymi w wymiarze 100 godz. dla 1 osoby niepełnosprawnej. h) Konserwator z uprawnieniami gr. I w wymiarze 50 godz. lekcyjnych dla 3 osób niepełnosprawnych. i) Grupowe poradnictwo społeczne oraz grupowe doradztwo zawodowe dla 24 osób niepełnosprawnych (I grupa 12 osób, II grupa 12 osób) w wymiarze 16 godzin lekcyjnych dla każdej grupy ( w tym 8 godz. spotkania z psychologiem i 8 godz. spotkania z doradcą zawodowym). 3. Miejscem przeprowadzania szkoleń jest miasto Lubaczów. Zmiana miejsca przeprowadzenia szkolenia jest możliwa jedynie po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. Sale szkoleniowe powinny być dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, przystosowane sprzętowo do tematyki prowadzonych zajęć. Sale wyposażone muszą być, co najmniej w rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice, plansze, itp. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (zmniejszenia) w poszczególnych częściach zamówienia, w związku z czym wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu. Wykonawca dopuszcza możliwość zwiększenia liczby uczestników w poszczególnych częściach. 5. Wykonawca, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia ma obowiązek: a) zapewnienia dla wszystkich uczestników szkoleń wyżywienia, b) zwrotu kosztów dojazdów dla osób mieszkających poza miastem Lubaczowem, c) ubezpieczenia osób biorących udział w szkoleniach, d) zapewnienia materiałów dydaktycznych oraz pozycji książkowych, e) przeprowadzenia 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników, badających zagadnienia określone przez Zamawiającego. Ankiety muszą być przygotowane w formie pisemnej z późniejszym zestawieniem i wynikami badanych tematów. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach