Przetargi.pl
Realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 45
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 632 94 60 , fax. 0-16 632 94 63
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
    ul. Mickiewicza 45 45
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 632 94 60, fax. 0-16 632 94 63
    REGON: 65090331600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnikami projektu będą osoby niepełnosprawne. 2. Szkolenia prowadzone będą w następujących zakresach tematycznych: a) Auto CAD/ Mechanical w wymiarze 50 godz. lekcyjnych dla 3 osób niepełnosprawnych. b) Podstawy obsługi komputera z wykorzystaniem Internetu w wymiarze 110 godz. lekcyjnych dla 10 osób niepełnosprawnych. c) Pracownik ds. kadr i płac w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 3 osób niepełnosprawnych. d) Krawcowa w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. e) Kucharz - Cukiernik w wymiarze 110 godz. lekcyjnych dla 3 osób niepełnosprawnych. f) Sekretarka medyczna w wymiarze 90 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. g) Operator koparko - ładowarki w wymiarze 176 godz. dla 1 osoby niepełnosprawnej. h) Ceramika i garncarstwo w wymiarze 60 godz. lekcyjnych dla 8 uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Krowicy Lasowej. 3. Warsztaty Trening kompetencji społecznych (spotkania z psychologiem) dla grupy 8 uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Krowicy Lasowej w wymiarze 16 godzin. 4. Grupowe poradnictwo społeczne oraz grupowe doradztwo zawodowe dla 22 osób niepełnosprawnych (I grupa 11 osób, II grupa 11 osób) w wymiarze 16 godzin lekcyjnych dla każdej grupy ( w tym 8 godz. spotkania z psychologiem i 8 godz. spotkania z doradcą zawodowym). 5. Indywidualne spotkania z psychologiem dla 10 kobiet dotkniętych przemocą w rodzinie (dla każdej uczestniczki 8 spotkań po 2 godziny). 6. Poradnictwo specjalistyczne (grupowe spotkania z prawnikiem) dla 10 kobiet dotkniętych przemocą w rodzinie (16 godz. - 4 spotkania po 4 godz.). 7. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania szkoleń i warsztatów na w miejscowościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Sale szkoleniowe powinny być dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, przystosowane sprzętowo do tematyki prowadzonych zajęć. Sale wyposażone muszą być, co najmniej w rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice, plansze, itp. 8. Wykonawca, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia ma obowiązek: zapewnienia dla wszystkich uczestników szkoleń wyżywienia, zwrotu kosztów dojazdów dla osób mieszkających poza miastem Lubaczowem, ubezpieczenia osób biorących udział w szkoleniach, zapewnienia materiałów dydaktycznych oraz pozycji książkowych, przeprowadzenia 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników badających zagadnienia określone przez Zamawiającego. Ankiety muszą być przygotowane w formie pisemnej z późniejszym zestawieniem i wynikami badanych tematów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach