Przetargi.pl
Realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 45
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 632 94 60 , fax. 0-16 632 94 63
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
    ul. Mickiewicza 45 45
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 632 94 60, fax. 0-16 632 94 63
    REGON: 65090331600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnikami projektu będą osoby niepełnosprawne. 2. Szkolenia prowadzone będą w następujących zakresach tematycznych: a) Auto CAD/ Mechanikal w wymiarze 50 godz. lekcyjnych dla 2 osób niepełnosprawnych. b) Podstawy obsługi komputera wraz z korzystaniem z Internetu w wymiarze 120 godz. lekcyjnych dla 11 osób niepełnosprawnych. c) Pracownik ds. kadrowych i płacowych w wymiarze 116 godz. lekcyjnych dla 2 osób niepełnosprawnych. d) Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych w wymiarze 110 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. e) Bukieciarz - florysta w wymiarze 130 godz. lekcyjnych dla 4 osób niepełnosprawnych. f) Ceramika i garncarstwo w wymiarze 60 godz. lekcyjnych dla 8 uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Krowicy Samej. g) Fryzjer w wymiarze 110 godz. lekcyjnych dla 2 osób niepełnosprawnych. h) Cukiernik w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. i) Kucharz małej gastronomii w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. j) Konserwator z uprawnieniami gr I w wymiarze 80 godz. lekcyjnych dla 6 osób niepełnosprawnych. k) Technolog robót wykończeniowych w budownictwie w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. 3. Warsztaty Trening kompetencji społecznych dla grupy 8 uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Krowicy Samej w wymiarze 16 godzin. 4. Konsultacje (w formie warsztatów) z psychologiem i doradcą zawodowym - 31 osób niepełnosprawnych (I grupa 15 osób, II grupa 16 osób) w wymiarze 16 godzin lekcyjnych dla każdej grupy ( w tym 8 godz. spotkania z psychologiem i 8 godz. spotkania z doradcą zawodowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania szkoleń i warsztatów na w miejscowościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Sale szkoleniowe powinny być dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, przystosowane sprzętowo do tematyki prowadzonych zajęć. Sale wyposażone muszą być, co najmniej w rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice, plansze, itp. 6. Wykonawca ma obowiązek: a) zapewnienia dla wszystkich uczestników szkoleń wyżywienia (obiad dwudaniowy, deser, serwis kawowy, w wyjątkowych przypadkach indywidualna dieta podyktowana stanem zdrowia uczestników projektu), b) zwrotu kosztów dojazdów dla osób mieszkających poza miastem Lubaczowem, c) ubezpieczenia osób biorących udział w dniach szkolenia, d) zapewnienia materiałów dydaktycznych, w tym co najmniej trzech pozycji książkowych dla każdego ze szkoleń oraz jednej pozycji książkowej dla warsztatów z doradcą zawodowym i jednej dla warsztatów/konsultacji z psychologiem, e) przeprowadzenia 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników badających zagadnienia określone przez Zamawiającego. Ankiety muszą być przygotowane w formie pisemnej z późniejszym zestawieniem i wynikami badanych tematów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach