Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy oraz Biskupcu

Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 44A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 61 66 , fax. 89 521 61 68
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
    ul. Dąbrowszczaków 44A 44A
    10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 61 66, fax. 89 521 61 68
    REGON: 00032343000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy oraz Biskupcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy oraz Biskupcu. 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, w ramach których zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: Zadanie nr 1: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy, ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica: 1. Remont pomieszczeń w poziomie parteru w tym : - przystosowanie sanitariatu dla potrzeb osób niepełnosprawnych, - przebicie otworu drzwiowego w ścianie o grubości 42 cm. 2. Wykonanie mechanicznej wentylacji piwnic. 3. Prace remontowe w tym: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji grawitacyjnej 13,60 m - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 172,75 m2 - odgrzybianie elewacji w ilości 26,64 m2 - malowanie balustrad schodowych w ilości 38,60 m - wykonanie i montaż krat stalowych wewnętrznych o wymiarach 1,57 x 1,68 m - 2 szt. - założenie samozamykaczy w drzwiach WC - 3 szt. Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7-12 do SIWZ Zadanie nr 2: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu ul. Sądowa 4 i 2, 11-300 Biskupiec: Budynek nr 1 (ul. Sądowa 2): 1. Robotach remontowych w biurze podawczym, w tym: - odbicie tynków wewnętrznych ok. 5,20m2 - wykonanie izolacji poziomej przeciwwodnej w technologii Superflex - uzupełnienie tynków ok. 5,20m2 2. Robotach malarskich elewacji - przemalowanie części elewacji farbami emulsyjnymi ok 15,84m2 - przemalowanie elementów krat ok. 1,80m2 3. Robotach remontowych w pomieszczeniach archiwum, w tym: - odbicie tynków wewnętrznych ok. 18,32m2 - wykonanie izolacji poziomej przeciwwodnej w technologii Superflex ok. 61,04m2 - uzupełnienie tynków ok. 18,32m2 - malowanie farbami emulsyjnymi tynków ok. 61,04m2 4. Robotach konserwacyjnych, w tym: - oczyszczenie z roślin opaski wokół budynku - oczyszczenie zewnętrznych studzienek piwnicznych - oczyszczenie rynien 5. Zainstalowaniu samozamykaczy w łazienkach budynku 4szt. Budynek nr 2 (ul. Sądowa 4): 1. Roboty remontowe strychu, w tym: - impregnacja grzybobójcza drewna ok. 1193,09m2 - przemalowanie stolarki okiennej - wykusze okienne ok. 14,19m2 2. Wymiana izolacji termicznej strychu, w tym: - rozebranie drewnianych podłóg ślepych ok. 239,56m2 - wymiana polepy na wełnę mineralną z izolacją z folii paraizolacyjnej ok. 239,56m2 - przybicie podłóg drewnianych z odzyskiem 80% materiału 3. Robotach remontowych w archiwach, w tym: - odbicie tynków wewnętrznych ok. 13,36m2 - wykonanie izolacji poziomej przeciwwodnej w technologii Superflex ok. 126,60m2 - uzupełnienie tynków ok. 13,36m2 - malowanie farbami emulsyjnymi tynków ok. 126,60m2 4.Robotach remontowych przy zejściu do piwnicy, w tym: - odbicie tynków wewnętrznych ok. 17,64m2 - uzupełnienie tynków ok. 17,64m2 - malowanie farbami emulsyjnymi tynków ok. 17,64m2 - założenie pochwytów metalowych przy schodach ok. 9,40m 5. Robotach remontowych elewacji i cokołów ogrodzenia, w tym: - oczyszczenie i uzupełnienie spoin na ścianach i cokołach ogrodzenia ok. 62,50m2 6. Robotach remontowych muru ogrodzenia, w tym: - uzupełnienie tynków zewnętrznych ok. 12,60m2 - malowanie powierzchni tynków farbami emulsyjnymi ok. 24,50m2 7. Drobnych naprawach i konserwacjach, w tym: - naprawa spłuczki w łazience - naprawa położenia dachówek - oczyszczenie rynien 8. Zainstalowaniu samozamykaczy w łazienkach budynku 7szt. Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 13-14 do SIWZ. 3.Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub oddzial.gospodarczy@olsztyn.so.gov.pl 4.Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/instytucje zewnętrzne. 5.Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji przedstawionej w załączniku nr 7-14 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 7. W zakresie realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: - w zakresie zadania nr 1: 1 500 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset 00-100 zł.) - w zakresie zadania nr 2: 1 300,00 zł. (słownie: jeden tysiąc trzysta 00-100 zł.) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy oraz Biskupcu (Należy wskazać numer zadania, którego dotyczy wadium-oferta - na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W przypadku gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 3 niniejszego rozdziału, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach