Przetargi.pl
Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie

Gmina Górno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-008 Górno, Górno 169
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3023018 , fax. 041 3023009
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Górno
    Górno 169 169
    26-008 Górno, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3023018, fax. 041 3023009
    REGON: 29101007900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie 2. Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie z harmonogramem realizacji projektu (zał. nr 4 do SIWZ). 2.1. Zarządzanie projektem oraz obsługa finansowa - Kierownik projektu - Koordynator projektu - Obsługa księgowa 2.2. Prowadzenie zajęć I - zajęcia dla szczególnie uzdolnionych: Koło języka angielskiego - 30 uczniów w 2 grupach po 15 osób, 30 godzin w 2012 roku, 50 godzin w 2013 roku. Koło języka niemieckiego - 15 uczniów 1 grupa, 15 godzin w 2012 roku i 25 w 2013 roku. Koło zdolnego matematyka - 12 osób w 2 grupach po 6 osób, 30 godzin w 2012 roku i 50 godzin w 2013. Koło zdolnego humanisty - 16 osób w 2 grupach po 8 osób, 30 godzin w 2012 roku i 50 w 2013 roku. Koło zdolnego przyrodnika - 16 osób w 2 dwóch grupach po 8 osób, 30 godzin w 2012 i 50 w 2013. Koło informatyczne - 16 osób w 2 dwóch grupach po 8 osób, 30 godzin w 2012 i 50 godzin w 2013. II - zajęcia wyrównawcze: Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 26 osób w 3 grupach ( 1 w SP 10 osób i 2 w Gim po 8 osób), 45 godzin w 2012 i 75 godzin w 2013. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego - 19 osób w 2 grupach (1 w SP 8 osób i 1 w gimnazjum 11 osób), 30 godzin w 2012 i 50 godzin w 2013. III - Rewalidacja: Zajęcia rewalidacyjne - dla 2 uczniów - upośledzenie w stopniu lekkim (1 w SP, 1 w Gim), 30 godzin w 2012 roku i 30 godzin w 2013 roku. IV - doradztwo edukacyjno-zawodowe dla Gimnazjum: Warsztaty z doradztwa edukacyjno-zawodowego - 89 uczniów w 4 grupach (3 grupy 22 osoby 1 grupa 23 osoby) 48 godzin w 2012 i 80 godzin w 2013 roku. V - Konkursy przeprowadzane w ramach zajęć: - Wewnątrzszkolny Konkurs Recytatorski - Koło Zdolnego Humanisty - nagrody dla 16 osób. - Wewnątrzszkolny Konkurs Informatyczny - Koło Informatyczne - nagrody dla 16 osób. 2.3. Wyjazdy edukacyjne a) Wyjazd do redakcji lokalnej gazety w Kielcach dla 16 osób w 2012 roku. (Uczestnicy zajęć: Koło Zdolnego Humanisty) b) Wyjazd do Centrum Nauki Kopernik (uczestnicy zajęć - Koło Zdolnego Matematyka, Koło Zdolnego Przyrodnika, Koło Informatyczne - 44 osoby) wyjazd w 2013 roku. c) Wyjazd edukacyjny do Banku - (Uczestnicy zajęć: Koło Zdolnego Matematyka - 12 osób) wyjazd w 2012 roku. d) Wyjazd edukacyjny do ZUS - (Uczestnicy zajęć: Koło Zdolnego Matematyka - 12 osób) wyjazd w 2013 roku. e) Wyjazd edukacyjny do (Bank, Fryzjer, Sklep itp.) dla uczestników doradztwa edukacyjno-zawodowego - dla 89 uczniów. Dwa wyjazdy w 2012 roku i 1 wyjazd w 2013 roku. 2.4. Dostawa pomocy dydaktycznych - pomoce niezbędne do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - szczegółowy opis w załączniku 3.4 do SIWZ 2.5. Dostawa sprzętu komputerowego - Przenośny komputer (laptop), - Oprogramowanie biurowe na jednego laptopa Office Profesional, - Tablica interaktywna, - Telewizor + odtwarzacz DVD, - Kamera cyfrowa, 2.6. Dostawa materiałów biurowych oraz promocyjnych 2.6.1. Materiały promocyjne poczęstunek dla 200 uczestników (uczniowie, rodzice, nauczyciele, goście) w czasie uroczystości inaugurującej projekt poczęstunek dla 200 uczestników (uczniowie, rodzice, nauczyciele, goście) w czasie uroczystości podsumowującej projekt 5 sztuk tablic do eksponowania promocji działań projektowych (korek, antyrama) druk 300 sztuk ulotek informacyjnych wywołanie ok. 50 szt. zdjęć 154 zestawy gadżetów promujących projekt (zestaw stanowi minimum teczka i długopis z logo projektu) 2.6.2. Materiały biurowe i papiernicze - akcesoria i materiały biurowe, tusze, papier do ksero, tonery niezbędne do przygotowania dokumentów projektowych - papier ksero (ok. 96 ryz - 16 + 4 + 15 + 22 + 15 + 12 + 12 ) na wydruki materiałów na zajęcia Format: A4 (210x297); A3(297x420), Gramatura: 80g/m2; Ilość: 500 arkuszy (ryza), Biel: min *** (klasa C), Zastosowanie: do wydruków czarno-białych, xero (ksero); - tonery do kserokopiarek / drukarek: łącznie ok. 18 szt. do wydruków materiałów na zajęcia UWAGA: Szczegółowy opis pozycji 2.1 - 2.6 zawierają załączniki nr 3.1 - 3.6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000, 00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej w dniu składania ofert w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 59 8485 0009 2000 0013 2000 0007 z adnotacją Wadium na: Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorno.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach