Przetargi.pl
Realizacja 1 kursu w specjalności pracownik małej gastronomii dla grupy 12-osobowej oraz 1 cyklu zajęć aktywizacji zawodowej z obsługą komputera dla osób pozbawionych wolności w Zakładzie Karnym w Barczewie

Zakład Karny w Barczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, ul. Klasztorna 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514-84-41 w. 226 , fax. 89 532-87-01
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Barczewie
    ul. Klasztorna 7 7
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514-84-41 w. 226, fax. 89 532-87-01
    REGON: 00032015300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny w Barczewie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja 1 kursu w specjalności pracownik małej gastronomii dla grupy 12-osobowej oraz 1 cyklu zajęć aktywizacji zawodowej z obsługą komputera dla osób pozbawionych wolności w Zakładzie Karnym w Barczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie: 1) 1 kursu w specjalności pracownik małej gastronomii dla grupy 12-osobowej w wymiarze 90 godz. (1 godzina równa się 45 minut) w tym 70 godz. zajęć praktycznych (1 godzina równa się 45 minut) i 20 godz. zajęć teoretycznych (1 godzina równa się 45 minut), dla osób pozbawionych wolności w Oddziale Zewnętrznym w Kikitach Zakładu Karnego w Barczewie w ramach Projektu pt.: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanego przez Centralny Zarząd Służby Więziennej. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) 1 cyklu zajęć aktywizacji zawodowej z obsługą komputera dla grupy 12-osobowej uczestniczącej w kursie pracownik małej gastronomii w wymiarze 24 godzin (1 godzina równa się 45 minut) w tym 8 godz. aktywizacyjno-zawodowych (1 godzina równa się 45 minut) oraz 16 godz. z obsługi komputera (1 godzina równa się 45 minut). Kurs zostanie zrealizowany w całości na terenie Oddziału Zewnętrznego w Kikitach Zakładu Karnego w Barczewie od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 - 17:00. 2. Uczestnicy kursu zdobędą, podniosą lub zmienią kwalifikacje zawodowe związane z wykonywaniem zawodu pracownik małej gastronomii. 3. Kurs zakończy się wydaniem dokumentu potwierdzającego zdobycie, podniesienie lub nabycie uprawnień do pracy w zawodzie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 r. nr 0, poz.186). 4. Wykonawca zapewnia: 1) materiały niezbędne do wykonania zajęć praktycznych, które wyniosą do 40% wartości modułu zawodowego bez wartości modułu, o którym mowa w pkt. 1.b. niniejszego paragrafu; Materiały pozostałe po skończonym kursie przechodzą na własność Zleceniodawcy; 2) badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dla 14 osób, które zostaną wykonane przed rozpoczęciem kursu na terenie Oddziału Zewnętrznego w Kikitach Zakładu Karnego w Barczewie. 3) stosowne środki ochrony bhp dla 12 osób; 4) środki czystości (pasta bhp o pojemności 500 ml, ręcznik frotte w rozmiarze 50x100 cm, mydło gospodarcze szare 200 g) dla 12 osób, które przechodzą na własność osób biorących udział w kursie; 5) niezbędne materiały piśmiennicze do zajęć aktywizacji zawodowej i obsługi komputera dla każdego uczestnika kursu (łącznie 12 kompletów, w skład, których wejdzie: segregator, notatnik formatu A4, 2 długopisy, ołówek kreślarski z temperówką, mazak fluorescencyjny, gumka), stające się jego własnością po ukończeniu kursu; 6) niezbędne materiały szkoleniowe o tematyce aktywizacji zawodowej oraz podstawowej obsługi komputera dla każdego uczestnika kursu (łącznie 12 kompletów) stające się jego własnością po ukończeniu kursu; Materiały szkoleniowe muszą być adekwatne do treści szkolenia z aktualnymi wiadomościami i muszą być nowe (nieużywane); 7) ubezpieczenie dla 12 osób biorących udział w szkoleniu od następstw nieszczęśliwych wypadków. Dokument potwierdzający dokonanie opłat z tytułu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, Wykonawca przedstawi wraz z fakturą za każde działanie; 8) wykwalifikowaną kadrę wykładowców do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. 9) sprzęt komputerowy (komputer przenośny z myszką zewnętrzną w ilości 12 szt) niezbędnych do przeprowadzenia zajęć komputerowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać logo PO KL, emblemat Unii Europejskiej oraz informację o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją (harmonogramy, preliminarze, protokoły odbioru usługi) oraz na wszystkich materiałach szkoleniowych przekazywanych uczestnikom (podręczniki, skrypty, materiały biurowe) - zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 6. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku). Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. 7. Cena jednostkowa za 1 osobogodzinę szkolenia nie może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach