Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Wyspiańskiego 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7422678 , fax. 062 7422678
- Data zamieszczenia: 2012-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Wyspiańskiego 6 6
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 062 7422678, fax. 062 7422678
REGON: 25096734600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
rachunkowość - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw dla grupy do 10 osób bezrobotnych Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 04.06.2012r. Czas realizacji: do czterech miesięcy Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: -Ogółem minimum 580 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ w tym: - minimum 70 godzin zajęć teoretycznych w ośrodku szkoleniowym - minimum 190 godzin warsztatów praktycznych w ośrodku szkoleniowym - minimum 320 godzin praktyki w biurach rachunkowych Opis przedmiotu zamówienia. Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników szkolenia z prowadzeniem rachunkowości w zakresie teoretycznym i praktycznym, z zakładaniem ksiąg rachunkowych, przyjmowaniem, sprawdzaniem oraz kwalifikowaniem dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, prowadzeniem ewidencji rozrachunków, dokonywaniem rozliczeń finansowych (w tym z tytułu podatków) oraz sporządzaniem deklaracji podatkowych PIT, VAT, księgowaniem operacji gospodarczych na podstawie dowodów księgowych. Szkolenie powinno także obejmować zagadnienia dotyczące sporządzania bilansu, ewidencji majątku trwałego, środków pieniężnych, papierów wartościowych i rozrachunków, ewidencji materiałów i towarów, deklaracji podatkowych i ZUS, obsługi programu Płatnik a także obejmować niezbędne zagadnienia dotyczące rachunkowości małych i średnich przedsiębiorstw. Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien znać podstawowe zasady dotyczące rachunkowości a także umieć je zastosować w danej sytuacji. W okresie praktyk na 1 biuro rachunkowe może przypadać maksymalnie 2 uczestników szkolenia. Nadzór nad uczestnikiem w danym biurze rachunkowym musi sprawować opiekun posiadający praktyczne doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych. Opiekun otrzyma za nadzór nad uczestnikiem wynagrodzenie. Praktyka w biurach rachunkowych musi się rozpocząć po skończeniu zajęć teoretycznych i warsztatów praktycznych w ośrodku szkoleniowym. Na początku praktyk biuro rachunkowe wystawia każdemu uczestnikowi szkolenia opinie o stopniu przygotowania jakie uczestnik otrzymał w ośrodku szkoleniowym. Po zakończeniu praktyk w biurach rachunkowych każdemu z uczestników szkolenia właściciel biura u którego odbywał praktykę wystawia ocenę lub referencje podsumowujące stopień przygotowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość godzin szkolenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim, I i II Oddziału w Poznaniu
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie seminariów z zakresu prewencji wypadkowej - 2 części
Dodano: 2016-05-20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach
Dodano: 2016-05-17 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-04-26 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów Część I Kurs Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS; Część II Kurs Obsługa wózków jezdniowych
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na usługę szkolenia pracowników SPZOZ w Słupcy
Dodano: 2016-04-07 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów: Część I Kurs Magazynier z obsługą wózka jezdniowego Część II Kurs Operator koparki jednonaczyniowej klasa III Część III Kurs Pracownik obsługi biura oraz obsługa urządzeń fiskalnych Część IV Operator koparkoładowarki Część V Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/ Część VI Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV (E) Część VII Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z językiem niemieckim
Dodano: 2016-04-04 - Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-03-03 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-01-20 - pomoc kuchenna
Dodano: 2015-12-29