Przetargi.pl
PUP.DO.261/1/POKL 6.1.3/MS/10

Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-300 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4466628 , fax. 0-77 4466625
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
    ul. Kilińskiego 1a 1a
    47-300 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 4466628, fax. 0-77 4466625
    REGON: 53159994500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PUP.DO.261/1/POKL 6.1.3/MS/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie następujących usług szkoleniowych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania - Zadanie : ZADANIE I. - RUSZTOWANIA BUDOWLANO-MONTAŻOWE METALOWE dla 10. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ZADANIE II. - OPERATOR ŁADOWARKI KL.III dla 12. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ZADANIE III. - KIEROWCA OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO (z uprawnieniami dozorowo-technicznymi) dla 36. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące : 7.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 7.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 7.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz spełniają dodatkowe warunki : 7.1.5. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych w związku z art.20 ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 r. - Dz. U. Nr 99, poz.1001 z późniejszymi zmianami); Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.1.6. wykażą, że nie później niż na dzień składania ofert, brak jest podstaw do wykluczenia ich z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także Wykonawcę, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ. 7.3. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że spełnia wszystkie warunki w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w punkcie 7.1. podpunktach 7.1.1. -7.1.6. zostanie wykluczony z postępowania. 7.4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 7.5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych (patrz Rozdział 7.) udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga ! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz Rozdział 6.). 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub : a) potwierdzoną kopię aktu założycielskiego publicznej szkoły, placówki lub ośrodka albo potwierdzoną kopię wpisu do ewidencji niepublicznych szkół lub placówek, prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego zgodnie z przepisami o systemie oświaty, lub b) potwierdzoną kopię decyzji ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego o uprawnieniu do prowadzenia studiów wyższych na określonym kierunku lub poziomie kształcenia. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. Osoby fizyczne nie spełniające powyższych warunków składają oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Koncesje, zezwolenia lub licencje, obejmujące : a) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd prac, potwierdzony imienną pieczątką i podpisem pracownika wojewódzkiego urzędu pracy, upoważnionego do dokonania na nim adnotacji stwierdzającej jego ważność na 2010 rok; b) w zakresie realizacji ZADANIA I ( rusztowania budowlano-montażowe metalowe) i ZADANIA II (operator ładowarki kl. III) upoważnienie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego do przeprowadzenia tych szkoleń. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu musi być dołączony życiorys (CV) zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, posiadanym doświadczeniu zawodowym oraz uprawnieniach. Życiorys (CV) musi być podpisany własnoręcznie przez daną osobę. / Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych (pkt.7.1.3.). 8. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. UWAGA ! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226 z 2009 r., poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach