Przetargi.pl
Przystosowanie lokalu mieszkalnego na świetlicę wiejską w Małym Pułkowie

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6884918 , fax. 056 6889258
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6884918, fax. 056 6889258
    REGON: 87111879600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie lokalu mieszkalnego na świetlicę wiejską w Małym Pułkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego położonego na parterze obiektu na świetlicę wiejską w miejscowości Małe Pułkowo. Zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na parterze w budynku KGW, nie przyczyniła się do zmiany konstrukcji budynku. Obiekt jest murowany z cegły pełnej, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, wydzielonym jako mieszkanie własnościowe. Dach wielospadowy wykonany z konstrukcji drewnianej, pokryty gontem papowym. Cały budynek zostanie odremontowany pozostawiając pierwotny wygląd. Budynek jest zaliczany do kategorii zagrożenia ogniowego ZL III oraz klasy odporności pożarowej D. W związku z powyższym zaprojektowany obiekt oraz jego elementy konstrukcji zapewnią zachowanie klasy odporności ogniowej REI 30. Przed budynkiem będzie znajdować się plac utwardzony umożliwiający parkowanie siedmiu samochodów, przy czym plac nr 1 zarezerwowany jest dla osoby niepełnosprawnej. Dostępność komunikacyjna poprzez istniejący zjazd. II. Dane techniczne: 1. Dane ogólne o budynku oraz program użytkowy: - długość budynku, (szerokość elewacji frontowej): 12,74 m - bez zmian - szerokość budynku: 11,09 m- bez zmian - wysokość do okapu: 3,35 m- bez zmian - typ budynku: parterowy, z poddaszem użytkowym w funkcji mieszkania własnościowego. - dach: wielospadowy o 45 - 60°- bez zmian - powierzchnia zabudowy: 137,34 m2 - powierzchnia użytkowa: 103,16 m2 (część KGW) - podpiwniczenie: częściowe - powierzchnia świetlicy: 62,80 m2 (część KGW) - powierzchnia pomocnicza: 40,36 m2 (część KGW) - wysokość całkowita: 7,50 m- bez zmian - wysokość pomieszczenia świetlicy: 3,0 m - kubatura: 309,48 m3 (część KGW) - ilość pomieszczeń: 10 2. Dane szczegółowe o budynku oraz program użytkowy: Przyziemie: Pomieszczenia wchodzące w skład świetlicy: - sień: 1,91 m2 - holl: 6,21 m2 - wiatrołap: 8,53 m2 - sala I KGW: 38,74 m2 - sala II KGW: 24,06 m2 - pom. socjalne: 7,14 m2 - przedsionek: 3,19 m2 - WC mężczyzn: 3,36 m2 - WC kobiet: 2,34 m2 - kotłownia: 7,68 m2 suma: 103,16 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień Wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu Wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W/w dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (pkt1.2): 2.1 Należy tu załączyć wykaz wykonanych robót budowlanych w obiektach kubaturowych w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, minimum dwie inwestycje remontowane lub nowe o pow. użytkowej min. 100 m2. 2.2. Wykonawca winien załączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem. W przypadku wykazania narzędzi i urządzeń wynajętych należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia wykazanych narzędzi i urządzeń do realizacji zamówienia. 2.3.Wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności budowlanej, jako kierownika budowy. Jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował z innych podmiotów to zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie o udostępnieniu tych osób. Należy dołączyć odpowiednie dokumenty pochodzące od wykazanych osób, potwierdzające nadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia tych osób o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie. 2.4 Na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (pkt 1.3) Wykonawca złoży zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające posiadanie własnych lub dostęp do środków finansowych na kwotę minimum 100.000zł. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie kopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych winien załączyć do oferty przetargowej Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z Wykonawców winien podpisać oddzielnie i załączyć do oferty. 5.Brak któregokolwiek z powyższych dokumentów, wymienionych powyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 6 Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 6.1. Wypełnionego druku oferty, stanowiącego załącznik do SIWZ. 6.2. Podpisany projekt umowy, załącznik do SIWZ. 6.3. Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. 6.4. Pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.5. Kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu (przelew lub wpłata w kasie Zamawiającego). W pozostałych przypadkach należy załączyć do oferty oryginalny dokument wniesienia wadium. 6.6. Kopii polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowalaka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach