Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy ogłasza przetarg
- Adres: 87-721 Raciążek, ul. Przedmiejska 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2831000 , fax. 054 2831003
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy
ul. Przedmiejska 1 1
87-721 Raciążek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2831000, fax. 054 2831003
REGON: 91086186400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo-raciazek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla oddziału III Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo - Opiekuńczego w Raciążku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie , dostawa i montaż sprzętu medycznego : łóżek rehabilitacyjnych, łóżek szpitalnych (drewnianych) z szufladą na pościel oraz szafki przyłóżkowej. Wielkość zamówienia - zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch dostaw o wartości 100.000 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo-raciazek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżek szpitalnych
Dodano: 2016-05-11 - dostawa łóżek szpitalnych - 22 szt.
Dodano: 2015-10-01 - Zakup wraz z dostawą łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych
Dodano: 2015-09-11 - Dostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych; videobronchofiberoskopu
Dodano: 2015-06-09 - Zakup i dostawa łóżek szpitalnych, wózków do transportu pacjenta leżącego, stołu zabiegowego i myjni - dezynfektora dla SP ZOZ Rypin
Dodano: 2015-03-18 - Zakup i dostawa łóżek szpitalnych, wózków i stołu zabiegowego dla SP ZOZ Rypin
Dodano: 2015-02-18 - Zakup i dostawa wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych oraz szafek przyłóżkowych
Dodano: 2014-11-26 - P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa 29 szt. łóżek szpitalnych 4 segmentowych z wyposażeniem oraz 8 szt. łóżek szpitalnych elektrycznych z wyposażeniem na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
Dodano: 2014-11-19 - DOSTAWA ŁÓŻEK MEDYCZNYCH, SZAFEK PRZYŁÓŻKOWYCH
Dodano: 2014-10-27 - Dostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych
Dodano: 2014-10-13