Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Dąbrowskiego 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 635 28 97 , fax. 44 635 28 84
- Data zamieszczenia: 2015-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Dąbrowskiego 2 2
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 44 635 28 97, fax. 44 635 28 84
REGON: 00470071100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsbelchatow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO WSKAZANYCH PLACÓWEK W BEŁCHATOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest usługa przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla klientów MOPS w zakresie określonym w punkcie 2 siwz. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania oraz dostarczania w termosach do Placówek wskazanych przez Zamawiającego zestawów obiadowych dla klientów MOPS. Posiłki dostarczane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia termosów z posiłkami do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych Placówkach (do pomieszczeń magazynowych lub punktów wydawania posiłków). Zestawy obiadowe będą dostarczane do Placówek w godzinach - od poniedziałku do piątku 11:30- 12:30, w soboty: 11:30 - 12:30. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych. Część zestawów obiadowych dostarczanych będzie do Placówek wskazanych przez Zamawiającego w opakowaniach jednorazowych (OPDiR - PROMYK) - ok. 30 zestawów, Jadłodajnia - ok. 3 zestawy). Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zamieszczoną w punkcie 2.4 siwz tabelą. Kolejność realizacji jest dowolna, jednakże każdy z wymienionych zestawów obiadowych winien być zaproponowany przynajmniej jeden raz w ciągu czterdziestu pięciu dni (z zastrzeżeniem pkt 2.7 siwz). Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania jadłospisu (spośród wymienionych w siwz) obejmującego okres min. jednego miesiąca. Wykonawca dostarczy jadłospis Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na siedem dni roboczych przed rozpoczęciem jego realizacji, przy czym pierwszy jadłospis należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Jadłospis należy dostarczyć do placówki przy ul. Św. Barbary 5 w Bełchatowie (Jadłodajnia). Zamawiający zatwierdza jadłospis poprzez adnotację na jego kopii. W przypadku dostarczenia jadłospisu w innej formie (e-mail, fax) Zamawiający zatwierdzi jadłospis w takiej formie w jakiej Wykonawca go doręczy. Zmiany w dostarczonym i zatwierdzonym jadłospisie są dopuszczalne jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie tak zaplanować obiady, aby w soboty wypadało zawsze drugie danie spośród opisanych w tabeli - poz. 2,5,7,9,10,15,18,19,21,23,25,28 i 34 z zastrzeżeniem - pkt 2.7 siwz. Przy sporządzaniu jadłospisu dla placówek OPDiR STER i PROMYK Wykonawca pominie następujące poz. tabeli: 6,24,26,27 i 37. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy do poszczególnych Placówek w godzinach wskazanych w pkt 2.2.1 siwz posiłków w zamówionej ilości, gdy ich gramatura nie będzie zgodna z umową lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 15 minut od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego do usunięcia ww. nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą - bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Placówek. Odstępstwo od reguł wymienionych w pkt 2.4 - 2.8 siwz Zamawiający będzie traktował jako naruszenie istotnych postanowień umowy. W wyjątkowych przypadkach, gdy wydanie gorącego posiłku nie będzie możliwe oraz w terminach wskazanych w punkcie 2.3 lit. b siwz, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić w zamian suchy prowiant - pkt 1.5 lit. j siwz . Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 30% wskazanej w pkt 2.3 lit. d siwz ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2016 r. lub do momentu wyczerpania przedmiotu zamówienia, tj. 37.188 zestawów obiadowych, w zależności od tego, które zdarzenie będzie miało miejsce jako pierwsze. Miejscem wykonania zamówienia są Placówki wskazane przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). Dowód wniesienia wadium Wykonawca dołącza do Oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nieograniczony nr sprawy KP.3800.1.2015. W przypadku wniesienia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mopsbelchatow.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i wydanie gorącego posiłku dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni, uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Glinniku oraz osób dorosłych
Dodano: 2016-07-26 - Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów (posiłki gorące) dla potrzeb: - Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a, - Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65
Dodano: 2016-06-03 - Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu
Dodano: 2016-06-03 - Nr postepowania 88/ZP/16. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na kompleksową usługę żywienia pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-05-17 - Przygotowanie i dostawa dwudaniowych obiadów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-04-26 - Nr sprawy 18/ZP/16. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na kompleksową usługę żywienia pacjentów i personelu WSS im. M Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-01-25 - Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego żywienia pacjentów w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o.. Wspólny Słownik Zamówień:55321000-6- usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 - usługi dostarczania posiłków 1589422-9 posiłki szpitalne,
Dodano: 2016-01-13 - Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne.
Dodano: 2015-12-10