Przetargi.pl
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leśnej

Gmina Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-820 Leśna, Rynek 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7211239 , fax. 075 7242368
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna
    Rynek 19 19
    59-820 Leśna, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7211239, fax. 075 7242368
    REGON: 23082143400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy sporządzenia i wydawania około 25.000 gorących posiłków składających się z jednego gorącego dania zupy lub drugiego dania w celu dożywiania podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leśnej - realizowany ze środków finansowych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leśnej. Wydawanie posiłków będzie odbywać się w dni robocze od godz. 13:00 do godz. 15:00, w obiekcie wskazanym przez Wykonawcę. Podstawowe dania Lp. Nazwa dania Waga ZUPA 1. Krupnik z pieczywem 400 ml 2. Kapuśniak z kw. kapusty z kiełbasą 400 ml 3. Zupa jarzynowa z pieczywem 400 ml 4. Grochówka z kiełbasą z pieczywem 400 ml 5. Pomidorowa z ryżem 400 ml 6. Żurek z jajkiem i pieczywo 400 ml 7. Zupa fasolowa z pieczywem 400 ml 8. Zupa grzybowa z makaronem 400 ml 9. Barszcz ukraiński i pieczywo 400 ml 10. Zupa ogórkowa z jajkiem i pieczywo 400 ml 11. Zupa pieczarkowa z pieczywem 400ml 12. Zupa chłopska ziemniaczana i pieczywo 400ml Drugie danie 1. Kotlet mielony, ziemniaki, surówka 400 dkg 2. Gulasz z kaszą 400 dkg 3. Wątróbka z ziemniakami i ogórkiem 400 dkg 4. Makaron z sosem warzywnym 400 dkg 5. Pierogi ze śmietaną 400 dkg 6. Żeberka, ziemniaki, surówka 400 dkg 7. Pulpety, ziemniaki i surówka 400 dkg 8. Bigos z ziemniakami 400 dkg 9. Udko z ziemniakami i surówka 400 dkg Ilość posiłków zamawiana będzie przez Kierownika Ośrodek Pomocy Społecznej zgodnie z listą przekazaną przez OPS, w oparciu o kalkulację oferenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) akceptują warunki postępowania wyszczególnione w SIWZ oraz postanowienia umowy (załącznik nr 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, wzór - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór - załącznik nr 2, 3) parafowany przez wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz zamówień o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, realizowanych w okresie ostatnich 3 lat (2007 - 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. Do wykazu należy dołączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie usługi, z których wynikać będzie zakres świadczonej usługi, czas jej realizacji, wartość oraz jakość jej wykonania. 8.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lesna.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach