Przetargi.pl
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz posiłków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 569 61 34 , fax. 0-87 569 61 34
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach
    ul. Tadeusza Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 569 61 34, fax. 0-87 569 61 34
    REGON: 79073834300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz posiłków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w formie drugiego dania dla dzieci uczących się wraz z transportem wliczonym w koszty zamówienia w okresie od dnia wskazanego w umowie tj. od dnia 07 stycznia 2014 r. do dnia 19 grudnia 2014 r. z przerwą od dnia 27 stycznia 2014 r. do dnia 09 lutego 2014 r. oraz od dnia 27 czerwca 2014 r. do dnia 02 września 2014 r. 2. Gorące posiłki powinny uwzględniać obecność pełnowartościowego białka ( mięso, jaja, ryby) z dodatkiem warzyw i owoców oraz urozmaicone pod względem organoleptycznym, sporządzane ze świeżych produktów posiadających aktualne terminy ważności. Produkcja posiłków nie może być oparta na mrożonych wyrobach kulinarnych poddawanych obróbce termicznej w kuchence mikrofalowej. 3. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. 4. Zamawiający zastrzega zmianę okresu przygotowywania i wydawania gorących posiłków oraz zmniejszenia lub zwiększenia ilości posiłków w zależności od potrzeb. Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (tj. w dni nauki w szkole). Wydawanie posiłków w godzinach od 10.00 do 13.00. Liczba dzieci objętych zamówieniem wynosić będzie około 90 - ze szkół: - Zespół Szkół w Przebrodzie; - Zespół Szkół w Płocicznie Tartak; - Zespół Szkół w Starym Folwarku; - Szkoła Podstawowa w Poddubówku; - Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi; - Gimnazjum Nr 2 w Suwałkach, ul. Sejneńska 14; 5. Wykonawca uzgodni z Dyrektorami szkół godzinę dostawy posiłków. 6. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu jednego tygodnia. Wykonawca zobowiązany jest opracować tygodniowy jadłospis, który wywieszany będzie w każdym punkcie wydawania posiłków tj. w każdy poniedziałek. 7. Lokal w którym będą przygotowywane posiłki powinien spełniać normy techniczne i posiadać odpowiednie wyposażenie umożliwiające należytą realizację przedmiotu zamówienia. Lokal nie powinien być oddalony od miejsca dostawy posiłku nie więcej niż 50 km by zachować odpowiednią temperaturę posiłków. 8. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm. ). 9. Posiłki dla dzieci uczących się niewskazanych przez Zamawiającego, dostarczane do szkół powinny obowiązywać w jednakowej cenie. 10. Przy minimalnym wsadzie do kotła 4,80 zł /słownie: cztery złote osiemdziesiąt groszy/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http : // www.gmina.suwalki.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach