Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-099 Białystok, ul. Legionowa 18
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7497300 , fax. 85 7497310
- Data zamieszczenia: 2013-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
ul. Legionowa 18 18
15-099 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 7497300, fax. 85 7497310
REGON: 01251326200489 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych w zakresie naprawy i przeglądu sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie naprawy i przeglądu sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie, Bielsku Podlaskim, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Kolnie, Łomży, Mońkach, Siemiatyczach, Sokółce, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie. 2. W zakres świadczonych usług wchodzą następujące czynności: 1) wykonywanie okresowego (3 razy w trakcie trwania umowy) przeglądu eksploatowanego sprzętu, z wyłączeniem serwerów na gwarancji, 2) bezpłatny ogólnodostępny serwis konsultacyjny (hot line) w zakresie obsługi sprzętu, 3) wykonywanie bezpłatnych ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego, 4) diagnostyka awarii wraz z naprawą i wymianą uszkodzonych części (podzespołów) sprzętu komputerowego, 5) zabezpieczenie sprzętu rezerwowego o równoważnych parametrach techniczno - eksploatacyjnych na czas naprawy, 6) dostawa części zamiennych do napraw. 3. Wymagania dotyczące organizacji serwisu: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał serwis techniczny dostępny co najmniej w godz. 7:30 - 15:30 we wszystkie dni robocze. 2) Zamawiający wymaga, aby sprzęt do naprawy odbierany był w siedzibie Zamawiającego przy ul. Legionowej 18 w Białymstoku. Dopuszcza się naprawę lub odbiór sprzętu, za zgodą Zamawiającego, w miejscu użytkowania. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył urządzenie zastępcze o równoważnych parametrach technicznych (bez żadnych dodatkowych opłat) na czas naprawy w przypadku, gdy naprawa nie będzie mogła być wykonana w ustalonym terminie. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wystarczającym zapasem oryginalnych części zamiennych o asortymencie dostosowanym do zakresu usług serwisowych. 5) Wykonawca udzieli 24 -miesięcznej gwarancji na wymienione w ramach naprawy podzespoły i części zamienne, zaznaczając to w protokole odbioru prac. 4. Wymagania dotyczące czasu reakcji serwisu: 1) usługa przeglądu sprzętu komputerowego wykonana będzie w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego 3 razy w trakcie trwania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od zlecenia przeglądów sprzętu komputerowego bez podania przyczyn i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę wynagrodzenia. 2) naprawy będą wykonywane niezwłocznie po telefonicznych zgłoszenia awarii, w terminach: - grupa I - naprawy pilne dotyczące awarii serwerów - nie później niż w ciągu 12 godz. od momentu zgłoszenia - grupa II - naprawy zwykłe dotyczące pozostałego sprzętu - nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia, 5. Specyfikacja sprzętu, który ma być objęty umową, została określona w załączniku nr 1 do SIWZ. Liczba i asortyment sprzętu może podlegać zmianom w trakcie trwania umowy w granicach +/-10% w związku z zakupem nowego lub likwidacją zużytego sprzętu. 6. Przed przystąpieniem do wykonania usługi przeglądu Wykonawca otrzyma specyfikację sprzętu objętego gwarancją. 7. Zakres wymaganych usług związanych z przeglądem sprzętu komputerowego został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Szacunkowa ilość roboczogodzin napraw sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie trwania umowy wynosi 850. Jest to wielkość orientacyjna przyjęta w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację napraw w podanej liczbie godzin i zapłatę wynagrodzenia. 9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy (załącznik nr 9 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa, konserwacja i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
Dodano: 2015-11-05 - Usługa serwisu pogwarancyjnego producenta sprzętu Hewlett-Packard oraz Dell
Dodano: 2015-10-23 - Usługa pogwarancyjnego wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Hewlett-Packard
Dodano: 2014-10-03 - Administrowanie i serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Białymstoku
Dodano: 2014-09-05 - Świadczenie usług serwisowych w zakresie naprawy, przeglądu i konserwacji sprzętu komputerowego
Dodano: 2014-03-04 - Usługa pogwarancyjnego wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Hewlett-Packard
Dodano: 2014-01-14 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń i oprogramowania HP
Dodano: 2013-10-09 - Usługi pogwarancyjnego wsparcia technicznego dla urządzeń Hewlett-Packard
Dodano: 2013-01-29 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń i oprogramowania Hewlett-Packard.
Dodano: 2011-10-07 - USŁUGA ZWIĄZANA Z KONSERWACJĄ I NAPRAWĄ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH IZBY CELNEJ W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2010-11-19