Przetargi.pl
Przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.09.2012 r. do 31.12.2012 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 20 577, 39 32 260 , fax. 071 39 20 577
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kamienna 1 1
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 20 577, 39 32 260, fax. 071 39 20 577
    REGON: 00595683200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-strzelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.09.2012 r. do 31.12.2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.09.2012 r. do 31.12.2012 r. 2. Przez gorący posiłek należy rozumieć posiłek składający się z dwóch dań. Pierwsze danie stanowi zupa. Natomiast drugie danie stanowi danie składające się z mięsa lub ryby podawane razem z surówką lub gotowanymi jarzynami oraz zamiennie z ziemniakami, kaszą lub ryżem. 3. Drugie danie mogą też stanowić pierogi, krokiety, naleśniki, kopytka lub makaron z sosem, makaron z serem, fasolka po bretońsku z bułką, bigos z bułką lub gołąbki, przy czym te dania mogą być przygotowywane i dostarczane jeden raz na pięć dni. 4. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności zupy oraz drugiego dania w okresie kolejnych 7 dni. 5. Gramatura posiłków, ich wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. 6.Realizacja przedmiotu zamówienia następuje przy wykorzystaniu materiałów, surowców, produktów i narzędzi Wykonawcy. 7. Temperatura posiłku winna mieścić się w granicach 60-75 stopni Celsjusza 8. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązujący w tzw. Punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzane z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. 9. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm. ) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę posiłków. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. 11. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosił odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 12. Przygotowywanie posiłków będzie miało miejsce w lokalu Wykonawcy. 13. Lokal gastronomiczny Wykonawcy wraz z zapleczem, w którym będą przygotowywane posiłki, musi posiadać zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie w nim działalności gastronomicznej. 14. Miejscem wydawania posiłków jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelinie, Placówka Wielofunkcyjna - Jadłodajnia. ul. Pocztowa 3, gdzie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć posiłki w termosach i pojemnikach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę. 15. Do miejsca wydawania posiłków tj. na ul. Pocztową 3, Strzelin, dostarczenie posiłków ma odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności spełniającymi wymogi sanitarno - higieniczne. 16. Koszty załadunku, rozładunku, przywozu posiłków ponosi Wykonawca. 17. Przewidywana ilość posiłków w trakcie realizacji zamówienia - ok. 9545 sztuk (dziennie około 115 sztuk). Wskazana ilość jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości do minus 40 % zamówienia w zależności od ilości klientów objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. 18. Ilość posiłków na kolejny dzień Wykonawca będzie uzgadniał telefonicznie z pracownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w dniu roboczym poprzedzającym dzień dostarczania posiłków. 19. Przygotowywanie i dostarczanie posiłków odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych. 20. Posiłki Wykonawca dostarcza jeden raz dziennie, na godzinę 12.00. 21. Posiłki wydawane są w godzinach od 12.00 do 14.00 w związku z czym Wykonawca może odebrać termosy w godz. od 14.00 do 15.00 lub kolejnego dnia w trakcie dostarczania posiłków. 22. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wydawania w zamian za posiłek suchego prowiantu. 24. Wynagrodzenie za sukcesywne wykonywanie przedmiotu umowy będzie wypłacane Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury za każdy miesiąc świadczonej usługi. 25. Wykonawca do każdej faktury dołączy harmonogram dostarczonych posiłków potwierdzony przez pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej odbierającego posiłki, w formie miesięcznego zestawienia zbiorczego z wyszczególnieniem daty oraz ilości dostarczonych w danym dniu posiłków wg. Wzoru stanowiącego załącznik do umowy.. 26. Nazwa i kod stosowany we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 55.32.10.00-6 usługa przygotowywania posiłków, 55.32.20.00-3 usługa gotowania posiłków, 55.52.00.00-1 usługa dostarczania posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops-strzelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach