Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Solna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 524 949 , fax. 943 524 949
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta
ul. Solna 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 524 949, fax. 943 524 949
REGON: 32060528000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rck.kolobrzeg.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie pomysłu na platformę komunikacyjną wraz z wybranymi egzekucjami i mediaplanem na potrzeby działań promocyjnych Miasta Kołobrzeg w sezonie wiosenno – letnim 2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług reklamowych polegających w szczególności na: 1) Opracowanie Key Visual KV czyli charakterystyczna kompozycja kolorów, kształtów i typografii, motyw graficzny, który pojawi się na wszystkich materiałach promocyjnych miasta, dzięki czemu zachowana będzie komunikacyjna spójność, co pomoże odbiorcy na rozpoznanie i zapamiętanie komunikacji). 2) Opracowanie przykładowych egzekucji na podstawie KV przedstawione na ulotkach, reklamie prasowej w formacie A4 publikowanej w folderach, banerach, ściankach produkowanych przez urząd. 3) Opracowanie parasola kreatywnego (tj. komunikacja wizualna i rozwinięcie idei kreatywnej na samym evencie) dla priorytetowych wydarzeń: Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy Dalsze informacje w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. Szczegóły w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIe określa się tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 13.3. Obowiązkiem wykonawców jest złożenie wraz ofertą Kreatywnej koncepcji marketingowej, która winna zawierać informacje zawarte w pkt 10 Opisu Przedmiotu Zamówienia. UWAGA: Brak złożenia niniejszego dokumentu, bądź złożenie dokumentu w którym nie będą zawarte wszystkie niezbędne wymagania spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p. , jako niezgodnej z treścią SIWZ. Wskazany powyżej dokument/ materiały zaleca się dołączyć do oferty na nie więcej niż 50 stronach formatu A4 lub na nośniku typu CD, pen drive w plikach zapisanych w formatach pdf., docx, jpg., Mp4 lub innych popularnych formatach, które mogą być obsługiwane przez darmowe oprogramowanie. W złożonych dokumentach Wykonawca musi wykazać, że zrealizowana przez niego kampania będzie spójna, niestandardowa, innowacyjna, ciekawa, angażująca i efektywna. Zamawiający podda ocenie także takie elementy jak kreatywność, oryginalność pomysłu Ponadto ocenie będzie podlegała również zgodność koncepcji z Opisem Przedmiotu Zamówienia, uwzględnienie niestandardowych form i kanałów promocji i komunikacji oraz wstępna, ogólna analiza efektów, które zostaną osiągnięte poprzez zrealizowane działania - m.in. czy planowane efekty są możliwe do osiągnięcia za pomocą przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań, czy Zamawiający osiągnie planowane przez siebie cele realizacji kampanii i w jakim stopniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez udział w rozgrywkach sportowych: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 - pełna nazwa patrz Sekcja IX - Pozostałe informacje
Dodano: 2022-11-08 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Powszechnego Spisu Rolnego 2020 na terenie województwa zachodniopomorskiego na potrzeby Urzędu Statystycznego w Szczecinie
Dodano: 2020-09-15 - Promocja Gminy Miasto Koszalin przez udział w rozgrywkach sportowych: Zadanie Nr 1: Promocja Gminy Miasto Koszalin przez dyscyplinę sportową: piłka ręczna kobiet Zadanie Nr 2: Promocja Gminy Miasto Koszalin przez dyscyplinę sportową: piłka koszykowa mężczyzn
Dodano: 2019-09-26 - PRZEPROWADZENIE KAMPANII INFORMACYJNO – PROMOCYJNEJ REALIZOWANYCH BADAŃ KOLONOSKOPII W RAMACH PROJEKTU PN.: „WIEM, BADAM SIĘ, ZAPOBIEGAM – BADANIA DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO W KIERUNKU WYKRYWANIA RAKA JELITA GRUBEGO”
Dodano: 2019-08-29 - Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
Dodano: 2019-04-10 - Promocja Gminy Miasto Koszalin przez udział w rozgrywkach sportowych: Zadanie Nr 1: Promocja Gminy Miasto Koszalin przez dyscyplinę sportową: piłka nożna mężczyzn Zadanie Nr 2: Promocja Gminy Miasto Koszalin przez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn Zadanie Nr 3: Promocja Gminy Miasto Koszalin przez dyscyplinę sportową: piłka ręczna kobiet
Dodano: 2019-04-04 - PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ POLEGAJĄCEJ NA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI WARSZTATÓW ZDROWEGO STYLU ŻYCIA REALIZOWANYCH PODCZAS WYDARZEŃ PLENEROWYCH NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO W RAMACH PROJEKTU PN.: „WIEM, BADAM SIĘ, ZAPOBIEGAM - BADANIA DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO W KIERUNKU WYKRYWANIA RAKA JELITA GRUBEGO”
Dodano: 2019-03-06 - "Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Ligi Kobiet w sezonie 2018/2019"
Dodano: 2018-10-02 - Działania promocyjno-informacyjne dla Projektu pod nazwą "Modernizacja toru wodnego Świnoujście-Szczecin do głębokości 12,5 m"
Dodano: 2018-08-14 - Działania promocyjno-informacyjne dla Projektu pod nazwą: Modernizacja toru wodnego Świnoujście-Szczecin do głębokości 12,5 m"
Dodano: 2018-05-21