Przetargi.pl
Działania promocyjno-informacyjne dla Projektu pod nazwą "Modernizacja toru wodnego Świnoujście-Szczecin do głębokości 12,5 m"

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70207 Szczecin, Plac Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523 , fax. 914 403 441
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
    Plac Batorego 4
    70207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4403423, 4403523, fax. 914 403 441
    REGON: 14501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania promocyjno-informacyjne dla Projektu pod nazwą "Modernizacja toru wodnego Świnoujście-Szczecin do głębokości 12,5 m"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Niniejsze zamówienie dotyczy usługi polegającej na przeprowadzeniu działań promocyjno – informacyjnych dla projektu pn. „Modernizacja toru wodnego Świnoujście-Szczecin do głębokości 12,5 m” (zwanego dalej „Projektem” oraz „Inwestycją”). 2. Celem działań promocyjno – informacyjnych o Projekcie jest zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 3. Wykonawca będzie prowadził działania promocyjno – informacyjne dotyczące Projektu zgodnie z zakresem działań podanym w SIWZ oraz zgodnie z aktualnymi wytycznymi, zawartymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”, umieszczonym na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/media/21172/Podrecznika_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo_140616.pdf 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za informowanie o tym, że wszystkie działania podjęte w ramach Projektu są współfinansowane ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Oznacza to, że wszystkie publikacje, jak również informacje przekazywane podczas konferencji, muszą podkreślać rolę Unii Europejskiej we współfinansowaniu Projektu ze środków Funduszu Spójności. 5. Działania promocyjno – informacyjne dla Projektu muszą być prowadzone zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.03.02.00-00-0012/17-00, zawartą w dniu 21 grudnia 2017 r. pomiędzy Zamawiającym a Centrum Unijnych Projektów Transportowych, w ramach działania 3.2. Rozwój transportu morskiego, śródlądowych dróg wodnych i połączeń multimodalnych, oś priorytetowa III: Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 6. W zakres działań promocyjno – informacyjnych wchodzą: 1) wykonanie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy planu organizacji i terminarza przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych (Harmonogramu realizacji usługi wraz z planem płatności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), który będzie stanowił podstawę do ustalania szczegółowych terminów wykonania poszczególnych zadań oraz sposobu rozliczeń finansowych pomiędzy Stronami w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 2) produkcja 1 (jednego) spotu informującego o Projekcie dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej, o długości od 2 do 3 minut, przedstawiającego krótką prezentację zakresu prac prowadzonych w ramach Projektu, 3) produkcja 1 (jednego) filmu dokumentalnego dotyczącego realizacji Projektu od etapu planowania, przez projektowanie i budowę, w jakości Full HD, o łącznej długości od 40 minut do 60 minut, składającego się z czterech odrębnych odcinków, każdy o długości od 10 minut do 15 minut, 4) zorganizowanie 5 (pięciu) konferencji w terenie dla ilości od 50 do 100 osób, na temat realizacji rzeczowej i finansowej Projektu, 5) zorganizowanie 3 (trzech) konferencji w siedzibie Zamawiającego dla ilości od 50 do 100 osób, dotyczących przebiegu realizacji Projektu, 6) założenie i utrzymywanie w latach 2018 - 2022 strony www, mającej na celu informowanie o Projekcie, postępie prac, organizowanych konferencjach, warsztatach, wydarzeniach, zawierającej zdjęcia i filmy dotyczące Projektu, 7) zaprojektowanie i wykonanie 7 (siedmiu) tablic informacyjno – pamiątkowych wraz z ich montażem (w tym 2 (dwie) tablice zewnętrzne i 5 (pięć) tablic wewnętrznych), 8) przeprowadzenie kampanii informacyjnej o Projekcie poprzez umieszczenie informacji o Projekcie na (w) środkach publicznej komunikacji miejskiej na terenie miasta Szczecina przez cały okres realizacji Projektu (2018-2022). 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie w sposób kompleksowy czynności opisanych w SIWZ, w tym w szczególności w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV): 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji 9. Informacja o dofinansowaniu Inwestycji:  Oś priorytetowa III - Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego,  Działanie – 3.2,  Projekt nr – POIS.03.02.00-00-0012/17,  Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, POIiŚ 2014 -2020,  Przewidywany okres realizacji projektu – 2016-2022. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów. 12. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy/om, Zamawiający wymaga wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z obsługą administracyjną realizacji umowy, która zostanie zawarta w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, jeżeli wykonywanie przez nie czynności będzie polegało na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.). .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ponadto być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że: a) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub c) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 4. Postanowienia ust. 3 powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ust. 2 pkt 2 powyżej. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form). 6. Miejsce i sposób wniesienia wadium: wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000. Jako tytuł przelewu należy wskazać: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia na działania promocyjno – informacyjne dla Projektu pod nazwą: „Modernizacja toru wodnego Świnoujście-Szczecin do głębokości 12,5 m” – nr ref. PO.II.370.ZZP-3.34.18”, 1) w przypadku wniesienia wadium w innych formach oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, na piśmie. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 3) dowody potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich (o ile dotyczy), 4) dokument(y) potwierdzający wniesienie wadium, 5) dokument(y) potwierdzający umocowanie do podpisania oferty, 6) pełnomocnictwo(a) (o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach