Przetargi.pl
Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez udział w rozgrywkach sportowych: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 - pełna nazwa patrz Sekcja IX - Pozostałe informacje

Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943488654
  • Data zamieszczenia: 2022-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
    Rynek Staromiejski 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943488654
    REGON: 330920802
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez udział w rozgrywkach sportowych: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 - pełna nazwa patrz Sekcja IX - Pozostałe informacje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Promocja Gminy Miasto Koszalin przez dyscyplinę sportową: piłka ręczna kobiet. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) umieszczenia logo miasta na koszulkach meczowych klubu; 2) umieszczenia logo miasta na koszulkach zawodników i sztabu szkoleniowego, wykorzystywanych podczas oficjalnych spotkań i wystąpień; 3) umieszczenia logo miasta na wszystkich materiałach drukowanych klubu z dopiskiem „Gmina Miasto Koszalin"; 4) zamieszczenia logo miasta na ściance konferencyjnej klubu używanej podczas każdej konferencji prasowej gdy Wykonawca występuje podczas meczów w charakterze gospodarza; 5) zamieszczenia logo miasta na każdym „zdjęciu w tle" na oficjalnym koncie klubu na portalu społecznościowym wraz z dopiskiem „Gmina Miasto Koszalin", a także dodanie logo miasta do każdego własnego zdjęcia prezentowanego na portalu; 6) ekspozycji logo miasta oraz informacji o współpracy Gminy Miasto Koszalin i klubu w mediach o zasięgu regionalnym, po każdym meczu rozegranym w charakterze gospodarza, w tym: 6.1) emisji minimum jednego meczu rozgrywanego w Koszalinie w serwisie internetowym www.emocje.tv (logo miasta, informacja spikerska o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport), 6.2) realizacji minimum dwóch nagrań studyjnych: wywiady z zawodnikami i działaczami klubu oraz ich emisja na antenie TV Max (logo miasta, informacja spikerska o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport), 6.3) promowania miasta na łamach gazety Miasto Tygodnik Koszaliński, Głos Koszaliński oraz na portalach internetowych gk24.pl, - przedstawienie zawodników i dokonań klubu, wywiady, fotorelacje z meczów połączone z informacjami na temat promowania Gminy Miasto Koszalin poprzez sport. 7) umieszczenia logo miasta Koszalina o długości nie mniejszej niż 1m i wysokości wynikającej z proporcji znaku o minimum łącznej powierzchni 2m2 po prawej stronie, na zewnątrz pojazdu, którym zawodnicy podróżują na mecze wyjazdowe w ramach rozgrywek klubowych, podczas każdego przejazdu. 8) przekazania 3 sztuk certyfikatów pamiątkowych dla Gminy Miasto Koszalin z podpisami wszystkich zawodników oraz sztabu szkoleniowego; 9) zorganizowania co najmniej 10 akcji edukacyjno-promocyjnych (min. 1 godz. każda) z udziałem zawodników klubu adresowanych do dzieci i młodzieży z koszalińskich placówek oświatowych. 10) informowaniu przez spikera przez co najmniej 60 sekund o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport podczas trwania każdego meczu z udziałem klubu (mecze rozgrywane w charakterze gospodarza); 11) ekspozycji co najmniej 1 banera 3m x 1m z logotypem miasta podczas każdego meczu klubowego rozgrywanego w charakterze gospodarza na czas trwania meczów klubowych rozgrywanych w Koszalinie.Promocja Gminy Miasto Koszalin przez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) umieszczenia logo miasta na koszulkach meczowych klubu; 2) umieszczenia logo miasta na koszulkach zawodników i sztabu szkoleniowego, wykorzystywanych podczas oficjalnych spotkań i wystąpień; 3) umieszczenia logo miasta na wszystkich materiałach drukowanych klubu z dopiskiem „Gmina Miasto Koszalin" 4) zamieszczenia logo miasta na ściance konferencyjnej klubu używanej podczas każdej konferencji prasowej gdy Wykonawca występuje podczas meczów w charakterze gospodarza; 5) zamieszczenia logo miasta na każdym „zdjęciu w tle" na oficjalnym koncie klubu na portalu społecznościowym wraz z dopiskiem „Gmina Miasto Koszalin", a także dodanie logo miasta do każdego własnego zdjęcia prezentowanego na portalu; 6) ekspozycji logo miasta oraz informacji o współpracy Gminy Miasto Koszalin i klubu w mediach o zasięgu regionalnym, po każdym meczu rozegranym w charakterze gospodarza, w tym: 6.1) emisji minimum jednego meczu rozgrywanego w Koszalinie na antenie TV Max (logo miasta, informacja spikerska o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport), 6.2) realizacji minimum dwóch nagrań studyjnych: wywiady z zawodnikami i działaczami klubu oraz ich emisja na antenie TV Max (logo miasta, informacja spikerska o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport), 6.3) promowania miasta na łamach gazety Miasto Tygodnik Koszaliński, Głos Koszaliński oraz na portalach internetowych gk24.pl, - przedstawienie zawodników i dokonań klubu, wywiady, fotorelacje z meczów połączone z informacjami na temat promowania Gminy Miasto Koszalin poprzez sport 7) umieszczenia logo miasta Koszalina o długości nie mniejszej niż 1m i wysokości wynikającej z proporcji znaku o minimum łącznej powierzchni 2m2 po prawej stronie, na zewnątrz pojazdu, którym zawodnicy podróżują na mecze wyjazdowe w ramach rozgrywek klubowych, podczas każdego przejazdu. 8) przekazania 3 sztuk certyfikatów pamiątkowych dla Gminy Miasto Koszalin z podpisami wszystkich zawodników oraz sztabu szkoleniowego; 9) zorganizowania co najmniej 10 akcji edukacyjno-promocyjnych (min. 1 godz. każda) z udziałem zawodników klubu adresowanych do dzieci i młodzieży z koszalińskich placówek oświatowych. 10) informowaniu przez spikera przez co najmniej 60 sekund o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport podczas trwania każdego meczu z udziałem klubu (mecze rozgrywane w charakterze gospodarza); 11) ekspozycji co najmniej 1 banera 3m x 1m z logotypem miasta podczas każdego meczu klubowego rozgrywanego w charakterze gospodarza na czas trwania meczów klubowych rozgrywanych w Koszalinie.Promocja Gminy Miasto Koszalin przez dyscyplinę sportową: piłka koszykowa mężczyzn. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) umieszczenia logo miasta na koszulkach meczowych klubu; 2) umieszczenia logo miasta na koszulkach zawodników i sztabu szkoleniowego, wykorzystywanych podczas oficjalnych spotkań i wystąpień; 3) umieszczenia logo miasta na wszystkich materiałach drukowanych klubu z dopiskiem „Gmina Miasto Koszalin" 4) zamieszczenia logo miasta na ściance konferencyjnej klubu używanej podczas każdej konferencji prasowej gdy Wykonawca występuje podczas meczów w charakterze gospodarza; 5) zamieszczenia logo miasta na każdym „zdjęciu w tle" na oficjalnym koncie klubu na portalu społecznościowym wraz z dopiskiem „Gmina Miasto Koszalin", a także dodanie logo miasta do każdego własnego zdjęcia prezentowanego na portalu; 6) ekspozycji logo miasta oraz informacji o współpracy Gminy Miasto Koszalin i klubu w mediach o zasięgu regionalnym, po każdym meczu rozegranym w charakterze gospodarza, w tym: 6.1) emisji minimum jednego meczu rozgrywanego w Koszalinie na antenie TV Max (logo miasta, informacja spikerska o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport), 6.2) realizacji minimum dwóch nagrań studyjnych: wywiady z zawodnikami i działaczami klubu oraz ich emisja na antenie TV Max (logo miasta, informacja spikerska o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport), 6.3) promowania miasta na łamach gazety Miasto Tygodnik Koszaliński, Głos Koszaliński oraz na portalach internetowych gk24.pl, - przedstawienie zawodników i dokonań klubu, wywiady, fotorelacje z meczów połączone z informacjami na temat promowania Gminy Miasto Koszalin poprzez sport 7) umieszczenia logo miasta Koszalina o długości nie mniejszej niż 1m i wysokości wynikającej z proporcji znaku o minimum łącznej powierzchni 2m2 po prawej stronie, na zewnątrz pojazdu, którym zawodnicy podróżują na mecze wyjazdowe w ramach rozgrywek klubowych, podczas każdego przejazdu. 8) przekazania 3 sztuk certyfikatów pamiątkowych dla Gminy Miasto Koszalin z podpisami wszystkich zawodników oraz sztabu szkoleniowego; 9) zorganizowania co najmniej 10 akcji edukacyjno-promocyjnych (min. 1 godz. każda) z udziałem zawodników klubu adresowanych do dzieci i młodzieży z koszalińskich placówek oświatowych. 10) informowaniu przez spikera przez co najmniej 60 sekund o promowaniu Gminy Miasto Koszalin poprzez sport podczas trwania każdego meczu z udziałem klubu (mecze rozgrywane w charakterze gospodarza); 11) ekspozycji co najmniej 1 banera 3m x 1m z logotypem miasta podczas każdego meczu klubowego rozgrywanego w charakterze gospodarza na czas trwania meczów klubowych rozgrywanych w Koszalinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy1) Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 z późn. zm.).Zamawiający nie przewiduje wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:2.1) Zadanie nr 1: posiada licencję na uczestnictwo w krajowych rozgrywkach klubowych na poziomie PGNIG Superligi Kobiet obowiązującą w sezonie 2022/2023;2.2) Zadanie nr 2: posiada licencję na uczestnictwo w krajowych rozgrywkach klubowych na poziomie 1 Ligi Piłki Ręcznej Mężczyzn obowiązującą w sezonie 2022/2023;2.3) Zadanie nr 3: posiada licencję na uczestnictwo w krajowych rozgrywkach klubowych na poziomie 1 Ligi Piłki Koszykowej Mężczyzn obowiązującą w sezonie 2022/2023.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach