Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg
- Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 029 7613223
- Data zamieszczenia: 2015-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
ul. Władysława Broniewskiego 13 13
07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
tel. 029 761-31-07, fax. 029 7613223
REGON: 00054830100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewo-Borkach i Nowej Wsi poprzez zakup wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamówienie prowadzone będzie w trzech częściach, w tym: 1)Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi, 2)Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego, 3)Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie części zamówienia lub oddzielnie dla każdej z części. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi oraz wykonanie bezpiecznej wierzchni na placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi w szczególności: 1)Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - wg załącznika nr 1 2)Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego - wg załącznika nr 2 3)Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - wg załącznika nr 3 3.Nomenklatura wg: CPV - 39.16.21.00-6, CPV - 30.21.31.00-6, CPV - 45.23.30.00-9. 4.Szczegółowy opis zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączonych do SIWZ dokumentach. 5.Kolorystykę asortymentu należy uzgodnić z Zamawiającym. 6.Przy realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w części II, Wykonawca winien uwzględnić wywóz ziemi z urobku, gruzu i innych materiałów pochodzących z terenu placu zabaw w miejsce wskazane przez Zamawiającego na obszarze gminy Olszewo-Borki, zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 7.Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt komputerowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Przy wykonywaniu robót i dostaw opisanych w zamówieniu powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 8.Stosowane wyroby budowlane opisane dla części II zamówienia powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 9.Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. 10.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów równoważnych niż wskazane w projekcie, pod warunkiem, że spełniać będą takie same lub posiadać wyższe parametry jakościowe. Udowodnienie tego warunku spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów, w tym przy udziale ekspertów. 11.Zamawiający dla części II zamówienia nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 12.W trakcie prac dla części II zamówienia należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 13.Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt komputerowy Wykonawca zapakuje dla każdej szkoły oddzielnie, może być w opakowaniu zbiorczym, sporządzając listę (wykaz) służący do odbioru oraz porównania ilościowego i jakościowego. 14.Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum - 60 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05