Przetargi.pl
Przygotowanie i zorganizowanie kursu przyuczającegy do zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie, oraz szkolenia aktywizacyjno-wzmacniajacego dla osadzonych w Zakladzie Karnym w Chelmie.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5653485 , fax. 082 5653557
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Kolejowa 112 112
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5653485, fax. 082 5653557
    REGON: 00032004100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i zorganizowanie kursu przyuczającegy do zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie, oraz szkolenia aktywizacyjno-wzmacniajacego dla osadzonych w Zakladzie Karnym w Chelmie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Grupa 1: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010 szkolenia zawodowego dla skazanych w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2)Usługa szkolenia zawodowego osadzonych zostanie realizowana w Zakładzie Karnym w Chełmie, jako kurs przyuczający do zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie , zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV: 80530000-8. 3)Ilość kursów: 1. 4)Ilość osób do przeszkolenia: 12. 5)Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku technolog robót wykończeniowych w budownictwie oraz zdobycie przez jego uczestników odpowiednich uprawnień zawodowych w tym zakresie. 6)Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 7)Szkolenie trwa 140 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min.), w tym zajęć teoretycznych: 30 godzin. 8)Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 9)Zagadnienia dotyczące szkolenia: a)BHP; b)Materiałoznawstwo budowlane; c)Technologia robót budowlanych; d)Rysunek i dokumentacja techniczna ; e)Zasady obmiarowania robut budowlanych; f)Kalkulacja kosztów ; g)Prace murarskie i tynkarskie h)Wykonywanie sufitów podwieszanych i)Malowanie emulsyjne i olejne j)Wykonywanie robut glazurniczych k)Wykonawstwo w robotach posadzkarskich l)Wykończenie powierzchni pokrytych materiałami ceramicznymi i kamieniami m)Roboty przygotowawcze w zakresie robót wykończeniowych; n)zajęcia praktyczne (nabycie umiejętności technolog robót wykończeniowych w budownictwie itd). 10)Przed rozpoczęciem kursu wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia wszelkie badania lekarskie uprawniające kursantów do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych technologa robót wykończeniowych w budownictwie, przeprowadzenie badań lekarskich odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 11)Przed rozpoczęciem szkolenia, wykonawca informuje beneficjentów ostatecznych o tym, że szkolenie jest współfinansowane przez Unię Europejską - Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz zapoznaje uczestników z szczegółowym programem szkolenia oraz przedstawia im harmonogram realizowanych zajęć. 12)Wykonawca ubezpiecza uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. 13)Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia niniejszego szkolenia, w tym artykuły biurowe oraz odzież ochronną dla każdego uczestnika (wartość materiałów użytych w procesie szkolenia nie może przekroczyć mniej niż 60% wartości szkolenia). 14)Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach do prowadzenia niniejszego szkolenia zawodowego. 15)Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji szkolenia przedstawia program szkolenia zawodowego, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: a)nazwę i zakres szkolenia; b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia; c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; d)cele szkolenia; e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; f)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; h)sposób sprawdzania efektów szkolenia; i)dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; j)przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.); k)prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia, dodatkową listę obecności podpisywaną przez poszczególnych beneficjentów ostatecznych. Lista obecności powinna być podpisana kolorem niebieskim lub zielonym. 16)Wykonawca przeprowadza wśród uczestników szkolenia ocenę merytorycznego i technicznego przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej. Niezależnie od tego Wykonawca przedstawia Zamawiającemu opis, w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację. 17)W przypadku zajęć praktycznych, wykonawca przed rozpoczęciem realizacji szkolenia wyszczególnia na piśmie sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 18)Wykonawca odpowiada za przeszkolenie kursantów w zakresie BHP oraz za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego szkolenia. 19)Szkolenie kończy się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz certyfikatu w zakresie zdobytych uprawnień. Oryginały w/w dokumentów i ich kserokopie mają być potwierdzone za zgodność z oryginałem i przekazane do Zakładu Karnego w Chełmie. 20)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 21)Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem nr. 24/2008 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 5 listopada 2008 r. w § 16 pkt. 6, który mówi, że zamawiający zmniejszy wysokość wynagrodzenia instytucji szkoleniowej w przypadku nie przystąpienia lub nie ukończenia szkolenia przez beneficjęta ostatecznego. Podstawą do zapłaty całości kwoty zawartej w umowie jest uczestniczenie przez beneficjęta ostatecznego przynajmniej w 80% godzin przewidzianych na szkolenie kursowe, potwierdzonych własnoręcznym podpisem w listach obecności. 22)Zamawiający będzie posiadał listę rezerwową uczestników szkolenia, umożliwiającą wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby niespełniającej wymogów zdrowotnych, dobrowolnie rezygnującej z kursu, wycofanej z kursu ze względów formalnych na podstawie obowiązujących przepisów. 23) Wykonawca przyjmuje osobę z listy rezerwowej (zgodnie z kolejnością) jedynie na takim etapie kursu, który gwarantuje przygotowanie uczestnika do złożenia egzaminu. 24)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 25)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 26)Wykonawca określa numery telefonów kontaktowych i faksu oraz innych danych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 27)Należność za usługę szkolenia zawodowego zostanie uregulowana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez zamawiającego za przeprowadzenie kursu. 28)W ramach zajęć praktycznych z materiałów zakupionych przez wykonawcę uczestnicy kursu wykonują: TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE 1. Wykonanie ścianki samonośnej z g-k na ruszcie metalowym - 11,24m? - przygotowanie podłoża oraz wykucie bruzdy w ścianie, - wykonanie konstrukcji stelażu ścianki z profili metalowych - wykonanie obudowy obustronnej stelażu płytą gipsowo-kartonową gr.12,5 mm - szpachlowanie złącz i połączeń oraz obrobienie krawędzi , - gruntowanie i malowanie powierzchni ścianki farbą lateksową. 2. Wykonanie sufitu podwieszanego w zabudowie płytą g-k -24,40m? - wykonanie konstrukcji rusztu z profili metalowych, - zabudowa rusztu sufitu z płyty g-k wraz wykonaniem otworów pod oświetlenie punktowe , - szpachlowanie złącz i połączeń oraz obrobienie krawędzi , - gruntowanie i malowanie powierzchni sufitu farbą emulsyjną, 3. Wykonanie oświetlenia sufitu podwieszanego - rozprowadzenie oprzewodowania oświetlenia sufitu podwieszanego o łącznej dł. 48 mb, - montaż szt 4 punktów świetlnych halogenowych, - montaż 12 szt lamp lastrowych sufitu podwieszanego. -montaż i podłączenie transformatora 12V oraz włączników oświetlenia, 4. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej wymuszonej dł. 6mb - rozprowadzenie spiralnego kanału wentylacyjnego - montaż i podłączenie wentylatora sufitowego 5. Wymiana wewnętrznych podokienników okiennych gr 3 cm - 7,76m2 - demontaż istniejących podokienników lastrikowych, - wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy cementowo- wapiennej gr 2 cm - obsadzenie wraz z obróbką podokienników, - montaż 4-ch szt nowych osłon panelowych grzejników c.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ząda od wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach