Przetargi.pl
Przygotowanie i realizację zajęć pozalekcyjnych oraz dostawę materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych w gminie Złota w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2 pn.: /Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Złota/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Złota ogłasza przetarg

  • Adres: 28-425 Złota, ul. Sienkiewicza 79
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3561633 , fax. 41 3561648
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złota
    ul. Sienkiewicza 79 79
    28-425 Złota, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3561633, fax. 41 3561648
    REGON: 29101087200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizację zajęć pozalekcyjnych oraz dostawę materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych w gminie Złota w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2 pn.: /Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Złota/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych w gminie Złota w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2 pn.: /Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Złota/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zajęć pozalekcyjnych Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą realizowane na terenie szkół objętych projektem, Zamawiający zapewni sale dydaktyczne do realizacji zajęć. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dla każdej ze szkół, zawierający co najmniej: - terminy realizacji zajęć (dni, godziny), - nauczyciela prowadzącego, - wykaz uczestników w grupie. Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkół, tj. plan zajęć uczniów, dostępność sal, harmonogram odwozów, oraz każdorazowo wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie miał obowiązek: - przygotowania programów poszczególnych zajęć uwzględniających indywidualną pracę z uczniem, - prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin, - prowadzenia dzienników zajęć (jednolite na wszystkie zajęcia), - prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), - przeprowadzenia końcowych ocen opisowych uczestników zajęć. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400 ze zm.). Szczegółowy zakres zajęć określa załącznik nr 2 do SIWZ - /Wykaz zajęć/. Dostawa materiałów edukacyjnych Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Złota, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Dostawy nastąpią bezpośrednio do siedziby szkół, na koszt wykonawcy. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie przez uprawnionego pracownika szkoły protokołu odbioru. Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla dzieci ze szkół podstawowych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w pełni bezpieczne dla dzieci. Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Wykonawca na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ. Wykaz dostaw materiałów edukacyjnych stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - /Wykaz pomocy/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie dwa tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazlot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach