Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu PO KL Priorytet VII, Działanie 7.1. Podziałanie 7.1.1 w ramach projektu Klucz do sukcesu

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2704087 , fax. 63 2704196
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kleczewska 15 15
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2704087, fax. 63 2704196
    REGON: 00373068000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu PO KL Priorytet VII, Działanie 7.1. Podziałanie 7.1.1 w ramach projektu Klucz do sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursów przewidzianych w projekcie /Klucz do sukcesu/ w Gminie Ślesin realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Kursom poddanych zostanie max. 14 osób mieszkańców gminy Ślesin, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej. Proces aktywnej integracji wymienionych osób odbywać się będzie poprzez uczestnictwo w następujących szkoleniach, będących przedmiotem zamówienia. 2. Kurs obejmuje następujący zakres tematyczny: 1. Kurs Decoupage 1.1. Kurs przeznaczony jest dla 10 bezrobotnych i biernych zawodowo kobiet początkujących w technice decoupage. 1.2. Termin przeprowadzenia warsztatu: grudzień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy). 1.3. Czas trwania kursu: 30 godzin (6 dni po 5 godzin) 1.4. Program kursu: a) wprowadzenie do zajęć rękodzielniczych, inspiracje, historia, techniki, poznanie materiałów i technik; b) decoupage klasyczny: papier i serwetka, wykonanie na dowolnym przedmiocie; c) decoupage na szkle - wykonanie lampionu lub butelki; d) decoupage- cieniowanie. Wykonanie obrazu na dowolnym przedmiocie; e) decoupage- cracle jednoskładnikowy. Wykonanie pracy; f) decoupage- cracle dwuskładnikowy. Wykonanie pracy. 1.5. Koszt szkolenia każdego uczestnika obejmuje: a) zapewnienie materiałów szkoleniowych min. farby, crack jednoskładnikowy, crack dwuskładnikowy, klej, lakier (werniks), primer (podkład), tapownik, pędzel, nożycki, serwetki, porporina, konturówka, folia, masa do 3D, narzędzia do masy 3D, papier ryżowy, papier drukowany, złote płatki do wtopienia, materiał szklany, materiał drewniany, podręcznik o Decoupage, suszarka; b) gotowe przedmioty pozostają dla uczestników kursu; c) catering każdego dnia szkolenia:obiad (ciepły posiłek jednodaniowy), woda, ciastka, cukier, herbata, kawa, śmietanka do kawy; d) wydanie zaświadczeń o zakończeniu kursu. 1.6. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową. 2. Kurs wikliniarstwa 2.1. Kurs przeznaczony jest dla 8 bezrobotnych i biernych zawodowo kobiet i mężczyzn. 2.2. Termin przeprowadzenia warsztatu: grudzień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy). 2.3. Czas trwania kursu: 30 godzin warsztatowych (6 dni po 5 godzin). 2.4. Program kursu: a) podstawowe wiadomości o uprawie i pielęgnacji plantacji wikliny; b) podstawowe określenia i nazewnictwo związane z wikliniarstwem; c) podstawowe sploty wikliniarskie i koszykarskie; d) poznanie podstaw techniki plecenia; e) wyplatanie pod opieką instruktora wybranych form. 2.5. Koszt szkolenia każdego uczestnika obejmuje: a. zapewnienie materiałów szkoleniowych min. wiklina, naczynie do moczenia wikliny, narzędzia oraz wykorzystanie dodatkowych materiałów do zdobienia koszyka np. taśma rattanowa, rafia, trawa morska, taśma bananowa itp.; b. catering każdego dnia szkolenia: obiad( ciepły posiłek jednodaniowy, woda, ciastka, cukier, herbata, kawa, śmietanka do kawy); c. wydanie zaświadczeń o zakończeniu kursu. 2.6. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową. 3. Obsługa kas fiskalnych 3.1. Szkolenie przeznaczone jest dla 14 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo rozpoczynających pracę na kasach fiskalnych. 3.2. Termin przeprowadzenia warsztatu: listopad/grudzień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy). 3.3. Czas trwania kursu: 15 godzin (3 dni po 5 godzin dydaktycznych). 3.4. Cel kursu: a) zapoznanie z obsługą, raportowaniem i programowaniem kas fiskalnych; b) przekazanie słuchaczom wiedzy na temat znaków pieniężnych oraz sposobów ich rozpoznawania. 3.5. Program kursu: OBSŁUGA URZĄDZEŃ FISKALNYCH a) omówienie przepisów dotyczących urządzeń fiskalnych; b) ogólna charakterystyka urządzeń fiskalnych: kas i drukarek fiskalnych, kas jednostanowiskowych, systemowych, komputerowych; c) wprowadzanie towarów do baz danych; d) wprowadzanie rabatów i dopłat do kasy fiskalnej; e) programowanie klawiszy szybkiej sprzedaży; f) sprzedawanie towarów; g) wydawanie reszty; h) usuwanie pomyłek. RODZAJE ZNAKÓW PIENIĘŻNYCH a) Rodzaje polskich znaków pieniężnych: banknoty obiegowe, znaki pieniężne wycofane z obiegu, emisyjna działalność NBP - banknoty. b) Podstawowe wyróżniki przy weryfikacji autentyczności znaków pieniężnych - praktyczne przykłady. c) Cechy identyfikacyjne banknotów: wzory, kolory, wielkości. d) Najnowsze typy fałszerstw znaków pieniężnych. e) Praktyczne metody ustalania autentyczności znaków pieniężnych. 3.6. Koszt szkolenia każdego uczestnika obejmuje: a) Zapewnienie materiałów szkoleniowych min. kasę fiskalną, notes, długopis, b) Catering każdego dnia szkolenia: obiad( ciepły posiłek jednodaniowy), woda, ciastka, cukier, herbata, kawa, śmietanka do kawy, c) Wydanie zaświadczeń o zakończeniu kursu. 3.7. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową, natomiast Wykonawca sprzęt do przeprowadzenia kursu. 4. Miejsce realizacji: w Ślesinie /zapewnia Zamawiający/. 5. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 6. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy 1. Wykonawca szkolenia otwartego realizowanego w ramach projektu jest zobowiązany do rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w ww. bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym w ramach Projektu nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez WUP. 2. Wymagana jest należyta staranność, przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest rozwój zdolności społeczno -zawodowych Uczestników. 3. Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów a po zakończeniu realizacji zamówienia przedstawił Zabawiającemu raport końcowy. 4. Wykonawca zapewnia: sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, wyżywienie: ciastka, kawa, herbata, zimne napoje (odpowiednia ilość naczyń jednorazowego użytku), ciepły posiłek (drugie danie gorące). Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 5. Zajęcia powinny się odbywać codziennie (bez sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy ). 6. W sali szkoleniowej należy umieścić logo EFS. 7. Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas kursu, w drodze na kusr i z kursu). 8. Kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu kusu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych( Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz.216 z późniejszymi zmianami). 9. Wydane certyfikaty/ zaświadczenia muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacje, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, program prowadzonych zajęć, dziennik zajęć (wymiar godzin i tematy zajęć), kserokopie rejestru wydanych certyfikatów/ zaświadczeń, ankiety badające poziom zadowolenia i wzrost wiedzy uczestników przeprowadzone na początku i na końcu trwania projektu, opinię na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjentów oraz przeprowadzi ankiety porównawcze (ewaluacyjne) przed i po zakończeniu projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach