Gmina Dolice ogłasza przetarg
- Adres: 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa 16
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5640129 , fax. 091 5640237
- Data zamieszczenia: 2015-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
ul. Ogrodowa 16 16
73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5640129, fax. 091 5640237
REGON: 81168565100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dolice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE I PROWADZENIE KUCHNI W GIMNAZJUM W DOLICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu posiłków obiadowych składających się z zupy i pieczywa, drugiego dania z surówką i kompotu dla uczniów objętych dożywianiem finansowanym ze środków zamawiającego, dostawa i wydanie posiłków uczniom szkół podstawowych w Dobropolu, Rzeplinie, Sądowie i Dolicach wraz z miejscem prowadzenia zajęć w miejscowości Żalęcino, uczniom gimnazjum w Dolicach oraz prowadzenie kuchni w gimnazjum w Dolicach. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dniach prowadzenia zajęć szkolnych w wyżej wymienionych szkołach z wyłączeniem dni wolnych od zajęć wynikających z przepisów o organizacji roku szkolnego takich jak: ferie, przerwy świąteczne, dodatkowe dni wolne. Do obowiązków wybranego oferenta należeć będzie również posprzątanie pomieszczeń przeznaczonych do wydawania i spożywania posiłków w szkołach wymienionych wyżej, umycie i wyparzenie naczyń i sztućców. Wybrany oferent zobowiązany będzie do zagospodarowania powstających w związku z realizacją zamówienia odpadów. Zamawiający zakłada, że dzienna ilość przygotowywanych i wydawanych posiłków w okresie obowiązywania umowy we wszystkich szkołach łącznie wynosić będzie nie więcej niż 200 i nie mniej niż 120szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości posiłków w ramach zamówienia i w poszczególnych szkołach w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje średnią ilość posiłków dziennie w okresie objętym zamówieniem na poziomie 160szt. Zamawiający w sytuacji, której nie mógł przewidzieć w momencie udzielania niniejszego zamówienia zastrzega sobie możliwość ograniczenia w pewnych okresach składu posiłku w poszczególnych dniach tygodnia tylko do zupy z pieczywem lub drugiego dania. Zamawiający wymaga aby przygotowywane i dostarczane uczniom posiłki w poszczególnych dniach były zgodne z załączonym do niniejszej specyfikacji jadłospisem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wybrany wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej temperatury wydawanych uczniom posiłków. Zamawiający nie dopuszcza używania zamiast ziemniaków produktów przetwórstwa ziemniaczanego typu płatki ziemniaczane, puree ziemniaczane itp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości używania naczyń i sztućców jednorazowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00 PLN w terminie do dnia 08 czerwca 2015r. do godz.10.00. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice Nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium uznaje się za wniesione w terminie jeżeli do terminu wyznaczonego na wniesienie wadium środki będą znajdowały się na wyżej wskazanym rachunku Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dolice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i dostawa posiłków do szkół i punktów przedszkolnych na terenie Gminy Przelewice od 1 września do 31 grudnia 2016 r.
Dodano: 2016-07-22 - DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH Z TERENU GMINY BROJCE
Dodano: 2016-07-06 - PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE I PROWADZENIE KUCHNI W GIMNAZJUM W DOLICACH
Dodano: 2016-06-15 - Dożywianie dzieci szkolnych z terenu gminy Moryń w latach 2016 i 2017.
Dodano: 2016-01-05 - Dożywianie dzieci szkolnych z terenu gminy Moryń w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-10 - Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjum w okresie od 07.01.2016r. do 22.06.2017r.
Dodano: 2015-12-09 - Dożywianie uczniów na terenie Gminy Świdwin w 2016 roku
Dodano: 2015-11-09 - Dożywianie uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół Publicznych w Dobrzanach w 2016 roku
Dodano: 2015-11-06 - Dożywianie dzieci na terenie Gminy Przelewice w okresie od 01.10.2015 r. do 31.08.2016 r.
Dodano: 2015-08-21 - Dożywianie dzieci na terenie Gminy Przelewice w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-08-10