Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW OBIADOWYCH (DAŃ GORĄCYCH) DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DASZYNA W 2013 R.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-107 Daszyna, Daszyna 34a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3890410 , fax. 24 3890410
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie
    Daszyna 34a 34a
    99-107 Daszyna, woj. łódzkie
    tel. 24 3890410, fax. 24 3890410
    REGON: 61000639300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daszyna.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW OBIADOWYCH (DAŃ GORĄCYCH) DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DASZYNA W 2013 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorących posiłków obiadowych (dań gorących) dla dzieci i młodzieży do niżej wymienionych szkół na terenie gminy Daszyna: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Daszynie - Gimnazjum w Daszynie - Publiczna Szkoła Podstawowa w Mazewie. 2.Zamawiający przewiduje przygotowanie i dostarczenie maksymalnie 100 gorących posiłków obiadowych (dań gorących) dziennie przez 177 dni nauki szkolnej. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub być podstawą odmowy wykonania zamówienia.3.Żywienie dzieci odbywać się będzie pięć razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, przez cały 2013 r., z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych.4.Dostawa posiłków odbywać się będzie od dnia 2013/01/07 do dnia 2013/12/17 w terminach, miejscach i godzinach ustalonych przez Wykonawcę z dyrektorami szkół.5.Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia Wykonawcy zapotrzebowania na posiłki z dowozem, które stanowi załącznik do umowy. 6.Wykonawca odpowiada za przygotowanie posiłków zgodnie z normami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). 7.Do przygotowania posiłków Wykonawca będzie używał wyłącznie produktów naturalnych, wysokiej jakości i zawsze świeżych.8.Proces produkcji i transport posiłków musi odbywać się zgodnie z wymogami higieniczno - sanitarnymi.9.Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane.10.Dostarczony posiłek powinien spełniać następujące warunki: 1) zupa w ilości 400 ml z wkładką mięsną w ilości 100 g (po ugotowaniu) nie częściej niż 2 razy w tygodniu, lub 2) dania mięsne składające się z:-sosu mięsnego lub porcji mięsnej w ilości 100 g po ugotowaniu -węglowodanów (ziemniaki lub ryż, kasza, makaron, kluski śląskie) w ilości 200 g -surówki lub gotowanych jarzyn w ilości 100 g.11.Wykonawca będzie dostarczał posiłki w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.12.Wykonawca dostarczać będzie posiłki własnym transportem przystosowanym do przewożenia posiłków.13.Wykonawca zobowiązany jest dbać o czystość termosów. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli właściwego doboru i jakości posiłków.15.Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zadeklarowanych na dany miesiąc do korzystania z posiłków może być w każdym miesiącu inna, w zależności od ilości zgłoszeń.16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.18.Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w przedmiotowym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daszyna.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach