Przetargi.pl
Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i uczniów zgrupowanych w poniżej wyszczególnionych placówkach: 1.Gminnym Zespole Szkół w Bielanach Wrocławskich 2.Gimnazjum w Kobierzycach 3.Szkole Podstawowej w Kobierzycach 4.Szkole Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim oraz dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobierzycach

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i uczniów zgrupowanych w poniżej wyszczególnionych placówkach: 1.Gminnym Zespole Szkół w Bielanach Wrocławskich 2.Gimnazjum w Kobierzycach 3.Szkole Podstawowej w Kobierzycach 4.Szkole Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim oraz dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobierzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa w roku 2016-2017r. w zakresie przygotowania , dostawie i wydawaniu gorących posiłków - obiadów dwudaniowych z deserem w postaci owocu sezonowego dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum. 1.Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich 280 dzieci w tym 80 dzieci w wieku przedszkolnym 2.Gimnazjum w Kobierzycach 20 dzieci 3.Szkoły Podstawowej w Kobierzycach 60 dzieci 4.Szkoły Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim 35 dzieci 5. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobierzycach 80 dzieci Minimalne wymagania związane z przedmiotem zamówienia : 1.Kompleksowa usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu do poszczególnych placówekz i wydawaniu, gorących posiłków dla ok. 475 dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, w wyznaczonych przez poszczególne placówki godzinach, do placówek: 1) Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich Bielany Wrocławskie ul. Akacjowa 1; 2) Gimnazjum w Kobierzycach, Kobierzyce ul. Parkowa 7; 3) Szkoły Podstawowej w Kobierzycach ul. Parkowa 7; 4) Szkoły Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim, Pustków Wilczkowski ul. Kłodzka 2 W wyżej wymienionych placówkach żywione będą również dzieci objęte żywieniem przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobierzycach w ilości 80 dzieci ze wstępną liczbą rozlokowania: 1.Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wrocławskich 5 dzieci 2.Gimnazjum w Kobierzycach 20 dzieci 3.Szkołę Podstawową w Kobierzycach 35 dzieci 4.Szkołę Podstawową w Pustkowie Wilczkowskim 20 dzieci Posiłki to dwudaniowe pełnowartościowe obiady z deserem w postaci owoców sezonowych, o wymaganej przepisami i normami kaloryczności i zawartości składników odżywczych dla danej grupy wiekowej od 5 do 16 lat. Wykonawca jest zobowiązany do ustalania menu przez dietetyka i jego pisemnej akceptacji, z minimum tygodniowym wyprzedzeniem i podaniem go do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do wywieszenia informacji uwzględniającej menu na kolejny tydzień w każdy piątek kończącego się tygodnia w wyznaczonym miejscu w danej placówce szkolnej. Dożywianie uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum będzie miało miejsce pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny z wyłączeniem wakacji, ferii, dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych, a dzieci w wieku przedszkolnym pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny z wyłączeniem wakacji (dla dzieci przedszkolnych wakacje trwają 1 miesiąc), dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych. Szczegółowy harmonogram na okres świadczenia usług przez Wykonawcę, Zamawiający sporządzi terminie dwóch tygodni od podpisania umowy. Dopuszcza się zmianę harmonogramu z okresowym wyprzedzeniem. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie podpisanych 5 umów z każdą z pięciu placówek reprezentowaną przez dyrektora danej placówki. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania obiadów własnym transportem, zgodnym z przepisami w tym zakresie ( przede wszystkim posiadania akceptacji właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w hermetycznych termosach przeznaczonych do transportu żywności i gwarantujących utrzymanie do momentu wydania posiłku odpowiedniej temperatury(50-60°C) i jakości przewożonych potraw do momentu wydania posiłku. 3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania posiłków w termosie zbiorczym. W przypadku Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich Wykonawca będzie zobowiązany przełożyć je do bemara grzewczego w związku z dużą liczbą dzieci korzystających z dożywiania( bemar musi być na wyposażeniu Wykonawcy) Następnie posiłki muszą być poporcjowane do naczyń jednorazowych, a po spożyciu posiłków przez dzieci Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia i zagospodarowania używanych naczyń i sztućców na własny koszt. Posiłki powinny być podawane w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowym i serwetką, posiadającymi wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. Sztućce muszą być pakowane fabrycznie dla każdego dziecka osobno w celu zachowania higieny przy rozdawaniu. 4.Miejscem wydawania posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum będzie udostępniona przez placówki stołówka szkolna oraz sale przedszkolne lub inne miejsca do tego przygotowane. 5.Przewiduje się , że ilość dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum korzystających z posiłków to ok.475. Liczba ta może ulec zmianie w zależności od deklaracji rodziców lub zmiany ilości dzieci przebywających w placówce. Liczba jest szacunkowa na dzień przygotowywania postępowania przetargowego. 6.Wszelkie szczegóły realizacji zamówienia tj. : 1) ewentualne zmiany harmonogramu dostaw, na chwilę obecną przewiduje się trzy tury posiłków w godzinach 11:00 do 15:00 (dla Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich), w pozostałych placówkach przewiduje się jedna turę w godzinach; - dla Gimnazjum w Kobierzycach - 11:00-12:30 - dla SP w Kobierzycach - 11:00-12:30 - dla SP w Pustkowie Wilczkowskim - 10:30-11:30 2) trybu postępowania w przypadku zmiany ilości dostarczanych posiłków; 3) ewentualnych zastrzeżeń Zamawiającego co do realizacji zamówienia i sposobu ich zniwelowania; 4) inne aspekty związanych z prawidłowością realizacji zamówienia; muszą być na bieżąco konsultowane przez Wykonawcę z Zamawiającym i realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 7.Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach przy zachowaniu reżimu sanitarno-higienicznego. Wykonawcę w tym zakresie obowiązują przepisy zawarte w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.z 2015 r. poz. 594 j.t. ze zm.)oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1256 j.t.). Przygotowanie posiłków musi być oparte na bazie świeżych pełnowartościowych składników, z wykluczeniem żywności typu Fast food, dań sproszkowanych lub instant. Surowce wykorzystywane do przygotowania posiłku powinny pochodzić z działającej zgodnie z obowiązującymi przepisami sieci dystrybucji żywności (legalnie działające sklepy i hurtownie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zastosowanie pieca konwekcyjnego do realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach