Przetargi.pl
Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczajacych do Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich

Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wrocławskich ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, ul. Akacjowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 311 27 93 , fax. 71 311 04 83
  • Data zamieszczenia: 2014-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wrocławskich
    ul. Akacjowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 71 311 27 93, fax. 71 311 04 83
    REGON: 93224524300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.sisco.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczajacych do Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa placówki szkolnej- Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich w roku 2015 w zakresie przygotowania , dostawie i wydawaniu gorących posiłków - obiadów dwudaniowych łącznie dla ok. 280 dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum. Minimalne wymagania związane z przedmiotem zamówienia : 1.Kompleksowa usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu do siedziby Zamawiającego i wydawaniu, gorących posiłków dla ok.280 dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, w wyznaczonych godzinach. Posiłki to dwudaniowe pełnowartościowe obiady o wymaganej przepisami i normami kaloryczności i zawartości składników odżywczych dla danej grupy wiekowej od 5 do 16 lat. Wykonawca jest zobowiązany do ustalania menu przez dietetyka i jego pisemnej akceptacji, z minimum tygodniowym wyprzedzeniem i podaniem go do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do wywieszenia informacji uwzględniającej menu na kolejny tydzień w każdy piątek kończącego się tygodnia w stołówce szkolnej. Dożywianie uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum będzie miało miejsce pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny z wyłączeniem wakacji, ferii, dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych, a dzieci w wieku przedszkolnym pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny z wyłączeniem jednego miesiąca wakacji, dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych. Szczegółowy harmonogram na okres świadczenia usług przez Wykonawcę, Zamawiający sporządzi terminie dwóch tygodni od podpisania umowy. Dopuszcza się zmianę harmonogramu z okresowym wyprzedzeniem. 2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczania obiadów własnym transportem , zgodnym z przepisami w tym zakresie( posiadającym akceptację Sanepidu), w hermetycznych termosach przeznaczonych do transportu żywności i gwarantujących utrzymanie do momentu wydania posiłku odpowiedniej temperatury(50-60°C) i jakości przewożonych potraw . 3.Wykonawca po dostarczeniu posiłków w termosie zbiorczym będzie zobowiązany przełożyć je do bemara grzewczego i porcjowania do naczyń jednorazowych, a po spożyciu posiłków przez dzieci uprzątnięciu i zagospodarowaniu używanych naczyń i sztućców na własny koszt .Posiłki powinny być podawane w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowym , posiadającymi wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. 4.Miejscem wydawania posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum będzie udostępniona przez Zamawiającego stołówka szkolna oraz sale przedszkolne. 5.Przewiduje się , że ilość dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum korzystających z posiłków to ok.280, z czego uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum to ok. 200 osób , pozostałe 80 to dzieci w wieku przedszkolnym. Liczba ta może ulec zmianie w zależności od deklaracji rodziców lub zmiany ilości dzieci przebywających w placówce. 6.Wszelkie szczegóły realizacji zamówienia tj. : - ewentualne zmiany harmonogramu dostaw , na chwilę obecną przewiduje się trzy tury posiłków w godzinach 11:00 do 15:00 -trybu postępowania w przypadku zmiany ilości dostarczanych posiłków , -ewentualnych zastrzeżeń Zamawiającego co do realizacji zamówienia i sposobu ich zniwelowania, - innych aspektów związanych z prawidłowością realizacji zamówienia muszą być na bieżąco konsultowane przez Wykonawcę z Zamawiającym i realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 7.Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja , przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach przy zachowaniu reżimu sanitarno-higienicznego. Wykonawcę w tym zakresie obowiązują przepisy zawarte w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U.z 2010r. Nr 136,poz.914 z póź. zmianami ). Przygotowanie posiłków musi być oparte na bazie świeżych pełnowartościowych składników z wykluczeniem żywności typu Fast food, dań sproszkowanych lub instant. Surowce wykorzystywane do przygotowania posiłku powinny pochodzić z działającej zgodnie z obowiązującymi przepisami sieci dystrybucji żywności ( legalnie działające sklepy i hurtownie). 8.Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania różnorodnych posiłków. Obiad powinien składać się z zupy ugotowanej na wywarze mięsnym i warzywach z uwzględnieniem urozmaicenia podawanych zup. Drugim posiłkiem jest danie mięsne lub bezmięsne. Danie mięsne ( w tym danie z ryb) powinno być przygotowywane trzy razy w tygodniu, danie bezmięsne jeden raz w tygodniu i danie półmięsne 1 raz w tygodniu. Do dań mięsnych wymagane jest podanie ziemniaków lub dla urozmaicenia można je zastępować kaszami, ryżem lub makronami, kluskami itp. Jako surówki do drugiego dania należy stosować warzywa sezonowe.. Pierogi z mięsem może być również traktowane jako danie mięsne , jednakże wówczas wymagane jest jego podanie z surówką. Wyklucza się posiłki typu Fast food i dań typu instant i sproszkowanych. Bilans składników pokarmowych ustala dietetyk. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki pod względem higienicznym oraz kalorycznym . W przypadku stwierdzenia ,że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w siwz kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę . 10. Dla potrzeb badań przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną , Wykonawca będzie zobowiązany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 17 kwietnia 2007r. -Dz.U. z 2007r. Nr80.poz.545) do przechowywania przez 72 godziny po150g każdej składowej części potrawy , mięs, potraw mięsnych i rybnych, jarzyn , gotowanych , sosów potraw mącznych oraz mlecznych , sałatek , surówek itp. Po upływie 72 godzin próbki posiłków będą mogły być zniszczone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola.sisco.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach