Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 14/PN/14 na usługę udzielenia i obsługi kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 1 500 000,00 zł

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
  • Data zamieszczenia: 2014-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 14/PN/14 na usługę udzielenia i obsługi kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 1 500 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Szpitalowi Miejskiemu w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. 2. Zamawiający wymaga uruchomienia kredytu w wysokości 1 500 000,00 zł (w PLN). 3. Przewidywana realna wykorzystywana kwota kredytu: 1 000.000 zł 4. Okres kredytowania: 1 rok (365 dni) od dnia 24.05.2014 roku (uruchomienie kredytu) po tym okresie umowa ulega wygaśnięciu. 5. Przewidywana realna ilość dni wykorzystania kredytu: 180 dni (średnio 15 dni w miesiącu). 6. Przeznaczenie kredytu: na sfinansowanie bieżącej działalności, bez konieczności określenia celu kredytowania. 7. Udzielenie kredytu ze zmienną stopą procentową w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1 M (z każdego dnia) powiększonej o stałą marżę banku. Oprocentowanie liczone od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki regulowane miesięcznie. Do obliczania odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok ma 365 dni. W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek winno być dokonywane według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaproponowania przez Wykonawcę w swojej ofercie żadnych innych opłat, poza wymienionymi w formularzu ofertowym, w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1 M powiększonej o stałą marżę banku. 9. Dla celu porównania składanych ofert przyjmuje się stawkę WIBOR 1 M w wysokości 2,61 %. 10. Zaproponowana marża banku w okresie kredytowania nie może ulec podwyższeniu. Na wniosek Zamawiającego istnieje możliwość zmniejszenia marży banku, na zasadzie aneksu do umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytuły tej zmiany. 11. Akceptowane zabezpieczenia: Cesja wierzytelności kontraktu NFZ na udzielone świadczenia medyczne w wysokości kwoty kredytu wraz z odsetkami, prowizjami oraz innymi kosztami, związanymi z umową kredytu, wynikającymi z ksiąg Banku. Dopuszcza się także oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości kredytu, tj. 1 500 000,00 zł. 12. Zamawiający zastrzega, iż kwota miesięcznych wpływów środków wraz z wpływami środków pochodzących z przelewów z innych rachunków i lokat terminowych Zamawiającego na rachunek bieżący Zamawiającego, w którym udzielony jest kredyt odnawialny, nie musi być wyższa niż kwota udzielonego kredytu odnawialnego. 13. Zamawiający zastrzega, iż udzielenie kredytu odnawialnego nie może się wiązać z koniecznością zamknięcia pozostałych innych rachunków bankowych Zamawiającego oraz brakiem możliwości otwarcia kolejnych rachunków bankowych. 14. Udzielenie kredytu odnawialnego nie może obligować kontrahentów zewnętrznych (odbiorców) Zamawiającego do regulowania należności na rachunek bankowy, na którym będzie ewidencjonowany kredyt odnawialny, będący przedmiotem zamówienia. 15. Dopuszcza się możliwość naliczania opłat i prowizji za prowadzenie rachunku bankowego, na którym będzie ewidencjonowany kredyt odnawialny. Do celów porównania składanych ofert przyjmuje się krotność miesięcznych opłat i prowizji wykazanych w formularzu ofertowym. Krotność wykazanych w formularzu rodzajów opłat i prowizji może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Szpitala. 16. Zamawiający zastrzega, iż przez okres obowiązywania umowy koszt jednostkowy opłat i prowizji wykazanych w formularzu ofertowym, związanych z korzystaniem z kredytu, nie może ulec zmianie. 17. Zamawiający zastrzega, iż katalog opłat i prowizji wykazany w formularzu ofertowym stanowi katalog zamknięty. Pozostałe czynności związane z korzystaniem z kredytu odnawialnego przy pomocy rachunku bankowego, nie wykazane w katalogu opłat i prowizji w formularzu ofertowy, dokonywane są nieodpłatnie przez cały okres obowiązywania umowy. 18. Konieczne jest, aby rachunek bankowy, na którym ewidencjonowany jest kredyt odnawialny posiadał: 1) Dostęp do bankowości elektronicznej 2) Bezpieczny podpis elektroniczny 3) Dostęp do Infolinii minimum w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00. 19. Spłata kapitału kredytu dokonana będzie jednorazowo po okresie 12 miesięcy od daty uruchomienia kredytu w wysokości salda kredytu wykorzystanego na ten dzień. 20. Spłata kredytu będzie następowała automatycznie, z wpływów na istniejący rachunek bieżący określony w umowie. 21. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych i jakichkolwiek opłat. 22. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania kredytu w zadeklarowanej wysokości. Niewykorzystanie kredytu nie będzie skutkowało naliczeniem dodatkowych opłat. 23. Niezbędne do podjęcia decyzji kredytowej dokumenty Spółki - do pobrania w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnienie terminu odbioru lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, na wniosek złożony Zamawiającemu, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów za pośrednictwem firmy kurierskiej tylko w przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się pokryć koszty przesyłki kurierskiej. 24. Zamawiający zastrzega możliwość odmowy przekazania dokumentów, które według Spółki naruszają tajemnicę przedsiębiorstwa. 25. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach