Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 63-200 Jarocin, ul. gen. Hallera 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 747-35-79 , fax. 0-62 747-73-88
- Data zamieszczenia: 2010-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. gen. Hallera 8 8
63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 747-35-79, fax. 0-62 747-73-88
REGON: 25005725900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.jarocin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zrealizowanie usługi szkoleniowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w częściach CZĘŚĆ I - Obsługa sekretariatu 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Obsługa sekretariatu Ilość osób - 10 osób Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: ogółem minimum 140 godz. lekcyjnych w części teoretycznej i praktycznej (zakładając że jedna godzina teoretyczna to 45 min., a jedna godzina praktyczna to 60 min.) dla każdego uczestnika szkolenia w tym: - minimum 50 godz. teorii - minimum 90 godz. praktyki Miejsce szkolenia - teren miasta Jarocina, lub poza terenem Jarocina wtedy Wykonawca zobowiązuje się dowozić i odwozić uczestników szkolenia własnym bądź wynajętym środkiem transportu. 2. Szkolenie to ma przygotować słuchaczy do pracy na stanowisku sekretarka. 3. Zakres tematyczny szkolenia: Organizacja pracy sekretarsko-biurowej. Zasady sporządzania korespondencji biurowej. Sporządzanie korespondencji dotyczącej spraw administracyjnych, handlowych i osobowych. Gromadzenie, rejestrowanie i przekazywanie informacji. Schemat organizacyjny przedsiębiorstwa. Przepisy dot. ochrony danych. Zasady prowadzenia i oznakowania dokumentacji biurowej. Przepisy dot. przechowywania dokumentacji. Profesjonalna obsługę klienta. Obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych. Kształtowanie pożądanej atmosfery w pracy, stosowanie norm i zasad decydujących o prezencji i wyglądzie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia do 13 osób do momentu rozpoczęcia szkolenia. 5. Część teoretyczna i praktyczna szkolenia powinna być przeprowadzona zgodnie z wytycznymi i obowiązującymi przepisami. 6. Zajęcia muszą odbywać się tylko od poniedziałku do piątku w dni robocze. 7. Plan nauczania musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 8. Dzienny czas trwania zajęć nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych i zajęcia nie mogą się rozpoczynać wcześniej niż o godz. 8:00 i mogą trwać maksymalnie do godz. 17:00. 9. W trakcie trwania zajęć po każdych 2 godzinach zajęć musi nastąpić 10 minutowa przerwa (przerwy należy uwzględnić i wykazać w harmonogramie szkolenia). 10. Wykonawca musi zapewnić 1 komputer dla każdego uczestnika szkolenia. 11. Wykonawca musi zapewnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. 12. Wykonawca musi sprawować nadzór nad frekwencją uczestników szkolenia i prowadzić dziennik zajęć oraz rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 13. Sposób prowadzenia zajęć musi uwzględniać zróżnicowany poziom uczestników szkolenia. 14. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona sam bez udziału podwykonawców w części merytorycznej szkolenia. CZĘŚĆ II - Księgowa i kadrowa obsługa małych i średnich przedsiębiorstw 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Księgowa i kadrowa obsługa małych i średnich przedsiębiorstw Ilość osób - 10 osób Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: ogółem minimum 140 godz. lekcyjnych w części teoretycznej i praktycznej (zakładając że jedna godzina teoretyczna to 45 min., a jedna godzina praktyczna to 60 min.) dla każdego uczestnika szkolenia w tym: - minimum 50 godz. teorii - minimum 90 godz. praktyki 2. Miejsce szkolenia - teren miasta Jarocina, lub poza terenem Jarocina wtedy Wykonawca zobowiązuje się dowozić i odwozić uczestników szkolenia własnym bądź wynajętym środkiem transportu. 3. Szkolenie to ma przygotować słuchaczy do pracy na stanowisku księgowa - kadrowa Zakres tematyczny szkolenia: Przepisy księgowo-kadrowe. Ubezpieczenia społeczno- rozliczeniowe ZUS. Księga przychodów i rozchodów. Zastosowanie komputera w zakresie prowadzenia ksiąg. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia do 13 osób do momentu rozpoczęcia szkolenia. 5. Część teoretyczna i praktyczna szkolenia powinna być przeprowadzona zgodnie z wytycznymi i obowiązującymi przepisami. 6. Zajęcia muszą odbywać się tylko od poniedziałku do piątku w dni robocze. 7. Plan nauczania musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 8. Dzienny czas trwania zajęć nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych i zajęcia nie mogą się rozpoczynać wcześniej niż o godz. 8:00 i mogą trwać maksymalnie do godz. 17:00. 9. W trakcie trwania zajęć po każdych 2 godzinach zajęć musi nastąpić 10 minutowa przerwa (przerwy należy uwzględnić i wykazać w harmonogramie szkolenia). 10. Wykonawca musi zapewnić 1 komputer dla każdego uczestnika szkolenia. 11. Wykonawca musi zapewnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. 12. Wykonawca musi sprawować nadzór nad frekwencją uczestników szkolenia i prowadzić dziennik zajęć oraz rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 13. Sposób prowadzenia zajęć musi uwzględniać zróżnicowany poziom uczestników szkolenia. 14. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona sam bez udziału podwykonawców w części merytorycznej szkolenia. CZĘŚĆ III - Spawacz metodą MAG 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Spawacz metodą MAG Ilość osób - 10 osób Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: ogółem minimum 145 godz. lekcyjnych w części teoretycznej i praktycznej (zakładając że jedna godzina teoretyczna to 45 min., a jedna godzina praktyczna to 60 min.) dla każdego uczestnika szkolenia w tym: - minimum 25 godz. teorii - minimum 120 godz. praktyki Miejsce szkolenia - teren miasta Jarocina, lub poza terenem Jarocina wtedy Wykonawca zobowiązuje się dowozić i odwozić uczestników szkolenia własnym bądź wynajętym środkiem transportu. 2. Szkolenie to ma przygotować słuchaczy do pracy na stanowisku spawacz metodą MAG 3. Zakres tematyczny szkolenia: Urządzenia do spawania, osprzęt, materiały spawalnicze. Nastawianie parametrów spawania-łuk spawalniczy. Zakłócenia w pracy urządzeń spawalniczych, unikanie wad w spoinach. Cięcia termiczne. Przygotowanie elementów do spawania, oznakowanie spoin na rysunkach. Metody spawania. BHP i p.poż w pracy spawacza. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia do 13 osób do momentu rozpoczęcia szkolenia. 5. Część teoretyczna i praktyczna szkolenia powinna być przeprowadzona zgodnie z wytycznymi i obowiązującymi przepisami. 6. Zajęcia muszą odbywać się tylko od poniedziałku do piątku w dni robocze. 7. Plan nauczania musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 8. Dzienny czas trwania zajęć nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych i zajęcia nie mogą się rozpoczynać wcześniej niż o godz. 8:00 i mogą trwać maksymalnie do godz. 17:00. 9. W trakcie trwania zajęć po każdych 2 godzinach zajęć musi nastąpić 10 minutowa przerwa (przerwy należy uwzględnić i wykazać w harmonogramie szkolenia). 10. Wykonawca musi zapewnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. 11. Wykonawca musi sprawować nadzór nad frekwencją uczestników szkolenia i prowadzić dziennik zajęć oraz rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 12. Sposób prowadzenia zajęć musi uwzględniać zróżnicowany poziom uczestników szkolenia. 13. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona sam bez udziału podwykonawców w części merytorycznej szkolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość godzin szkolenia praktycznego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.jarocin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim, I i II Oddziału w Poznaniu
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie seminariów z zakresu prewencji wypadkowej - 2 części
Dodano: 2016-05-20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach
Dodano: 2016-05-17 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-04-26 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów Część I Kurs Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS; Część II Kurs Obsługa wózków jezdniowych
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na usługę szkolenia pracowników SPZOZ w Słupcy
Dodano: 2016-04-07 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów: Część I Kurs Magazynier z obsługą wózka jezdniowego Część II Kurs Operator koparki jednonaczyniowej klasa III Część III Kurs Pracownik obsługi biura oraz obsługa urządzeń fiskalnych Część IV Operator koparkoładowarki Część V Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/ Część VI Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV (E) Część VII Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z językiem niemieckim
Dodano: 2016-04-04 - Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-03-03 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-01-20 - pomoc kuchenna
Dodano: 2015-12-29