Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie w Zakładzie Karnym w Dębicy trzech edycji kursu zajęcia aktywizacyjne.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie w Zakładzie Karnym w Dębicy trzech edycji kursu zajęcia aktywizacyjne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu trzech edycji kursu zajęcia aktywizacyjne dla skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczących w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Zajęcia aktywizacyjne są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia aktywizacyjne będą prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U z 2012r. poz. 186) dla formy kształcenia o której mowa w §3 pkt 5 rozporządzenia. Celem każdej edycji kursu zajęcia aktywizacyjne jest nabycie przez skazanego umiejętności potrzebnych do samodzielnego oraz aktywnego poszukiwania pracy i podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej po opuszczeniu zakładu karnego. Uczestnikami zajęć będą skazani, którzy w ramach projektu uczestniczyli w kursie brukarza lub kursie kucharza, lub w kursie technologa robót wykończeniowych w budownictwie. Zajęcia aktywizacyjne stanowią drugą formę wsparcia dla skazanych, przewidzianą w projekcie. Termin realizacji każdej edycji zajęć, jest uzależniony od terminu zakończenia poszczególnych kursów. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o możliwości rozpoczęcia każdej kolejnej edycji zajęć aktywizacyjnych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany do 14 grudnia 2012r. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie może łączyć edycji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia poszczególnych edycji równolegle przez tego samego wykładowcę ani łączenia zajęć między edycjami. CPV 80500000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania 1. Liczba osób do przeszkolenia - łącznie w trzech edycjach 36 skazanych, w tym w każdej edycji - po 12 skazanych. 2. 1) W przypadku nie przystąpienia skazanego do kursu lub nieukończenia kursu, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę osobogodzin kursu w których skazany nie uczestniczył. Wówczas Wykonawca zobowiązany będzie zweryfikować koszt kursu. 2) Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie przed ukończeniem 20% zajęć w realizowanej edycji, bądź nie przystąpienia skazanego do kursu, Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nowego skazanego z listy rezerwowej, który zobowiązany będzie realizować obowiązki uczestnika kursu na zasadach określonych w specyfikacji. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. 3. Osoba, która ukończy kurs, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez Wykonawcę na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186) oraz potwierdzi jego odbiór własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 3 do Umowy. Zaświadczenie o ukończeniu kursu może otrzymać osoba, która będzie miała nie więcej niż 20% nieobecności w zajęciach. W wydanym zaświadczeniu nie można umieszczać żadnych danych, wskazujących, że osoba kończąca kurs przebywała w zakładzie karnym. 4. Wykonawca przeprowadzi łącznie w trzech edycjach 78 godzin dydaktycznych zajęć (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut). Natomiast w każdej edycji kursu Wykonawca przeprowadzi po 26 godzin dydaktycznych. Organizacja każdej edycji kursu powinna przebiegać w następujący sposób: przez pierwsze dwa dni kursu Wykonawca przeprowadzi łącznie 16 godzin kursu (8 godzin dziennie), w godzinach od 08:15 do 15:30 dla 12 osobowej grupy. Następnie przez dwa kolejne dni Wykonawca przeprowadzi 10 godzin kursu w Sali komputerowej z wykorzystaniem komputerów, które będzie prowadzone w dwóch grupach 6 osobowych (jeden dzień przewidziany jest dla jednej grupy) i będzie obejmowało 5 godzin dla każdej grupy. Zajęcia będą realizowane w godzinach od 08:15 do 12:15. Każdy uczestnik skorzysta z 21 godzin dydaktycznych. Koszt osobogodziny kursu należy obliczyć dzieląc koszt przeszkolenia jednego uczestnika przez liczbę godzin przypadającą na jednego uczestnika. 5. W każdej edycji zajęcia będą realizowane sukcesywnie w dni robocze oraz soboty. Edycja nie może trwać dłużej niż 4 dni. Uczestników kursu obowiązuje jedna przerwa 15 minutowa w godzinach dopołudniowych oraz w przypadku zajęć 8 godzinnych dodatkowo jedna przerwa obiadowa w godzinach od 13:00 do 14:00. 6. Miejsce przeprowadzenia zajęć aktywizacyjnych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej oraz sali komputerowej do prowadzenia zajęć, wyposażonej z dofinansowania projektu w 11 stanowisk komputerowych (zestaw komputerowy z monitorem, oprogramowanie Office Small Buisnes 2007) bez dostępu do Internetu, rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę. 7. W cenie brutto Wykonawca uwzględni: 1) materiały dydaktyczne (skrypt lub podręcznik - zgodnie z tematyką kursu) oraz materiały szkoleniowe (artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których własność zostanie przeniesiona na skazanych. 2) ubezpieczenie uczestników kursu na czas realizowanych zajęć w danej edycji. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursów. W przypadku zaistnienia wypadku powstałego z udziałem skazanego, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji wypadku oraz do podjęcia niezbędnych działań celem zrealizowania wszystkich uprawnień wynikających z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3) kadrę do prowadzenia zajęć . Wykonawca zapewni co najmniej jednego wykładowcę posiadającego uprawnienia doradcy zawodowego, który przeprowadził co najmniej 2 kursy odpowiadające przedmiotowi zamówienia oraz posiadającego co najmniej roczny staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. 8. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) prowadzić zajęcia zgodnie z programem i harmonogramem stanowiącymi integralną część umowy. Wykonawca ustali jeden program kursu, który będzie obowiązywał dla każdej edycji kursu. Program kursu powinien zawierać co najmniej następujące treści: a) ocena własnych cech i predyspozycji zawodowych, b) skuteczna komunikacja, c) rynek pracy, d) analiza ofert pracy, e) metody poszukiwania pracy w kraju i za granicą, f) autoprezentacja, g) dokumenty aplikacyjne, h) rozmowa kwalifikacyjna, i) własna firma, j) tworzenie dokumentów aplikacyjnych - ćwiczenia w sali komputerowej z edytorem tekstu, drukowanie dokumentów. Harmonogram kursu Wykonawca ustali osobno dla każdej edycji kursu. Najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem każdej edycji, Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram kursu, który powinien zawierać m.in. nazwę Wykonawcy, nazwę kursu, numer kolejny edycji , miejsce prowadzenia zajęć, podział na zajęcia grupowe i zajęcia w Sali komputerowej, liczbę godzin kursu, daty oraz godziny w jakich będą odbywały się poszczególne zajęcia, imię i nazwisko osoby prowadzącej kurs. W przypadku zmiany harmonogramu, wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia na piśmie Zamawiającego o wprowadzonych zmianach, 2) dla każdej edycji kursu prowadzić odrębną dokumentację przebiegu kształcenia, która powinna spełniać wymagania określone w § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (DZ.U. z 2010r. nr 177 poz. 1193, DZ.U. z 2011r. nr 279, poz. 1641), 3) systematycznie uzupełniać: listy potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, zaświadczeń, ankiety oceniające kurs, dzienniki, imienne listy obecności uczestników kursu, 4) przeprowadzić wśród uczestników ankietę końcową oceniającą jakość kursu, 5) dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i nie później niż do 14 grudnia 2012r. kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych określonych przez przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego: a) dzienniki zajęć, b) listy obecności uczestników kursów, c) ankiety końcowe oceniające jakość kursu, d) listy potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i szkoleniowych wg Załącznika nr 2 do Umowy, e) listy potwierdzające odbiór zaświadczeń ukończenia kursu wg Załącznika nr 3 do Umowy, f) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursów i potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu. g) 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych (skrypt lub podręcznik, prezentacje) Warunki dotyczące realizacji zamówienia 1. Wykonawca spełnia warunki dla organizatorów kursów, o których mowa w § 18 ust.1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz.186). 2. Wszelkie dane osobowe uczestników kursów, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami kursu, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursów, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). 3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas kursów oraz spełnia wymagania określono w §19 ust. 1 pkt 2-5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz.186). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących w jednostkach organizacyjnych więziennictwa. 6. Materiały szkoleniowe, dokumentacja kursów musi zawierać logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiający identyfikację źródeł jego finansowania zgodnie z obowiązującymi przepisami ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne zestawienie logotypów i proporcji pomiędzy znakami w nich zawartymi. 7. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników. 8. Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia zajęć i wizualizacji materiałów. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursów w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzenia zajęć. 9. Wykonawca zobowiązany będzie przechowywać dokumentację kursu do końca 2020r. 10. Wykonawca zobowiązany będzie udostępniać dokumentację przebiegu kursów oraz dokumentację finansową dotyczącą realizacji zamówienia, Zamawiającemu oraz instytucją nadzorującym realizację Projektu. 11. Wykonawca nie ma prawa bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu wierzytelności na osoby trzecie przysługujących mu na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach