Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę mebli biurowych do Centrów i Punktów Informacji Turystycznej

Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-125 Kielce, ul. Ściegiennego 2/32
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3618057 , fax. 041 3618057
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego
    ul. Ściegiennego 2/32 2/32
    25-125 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3618057, fax. 041 3618057
    REGON: 95915419780000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rot.swietokrzyskie.travel
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek stowarzyszeń

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę mebli biurowych do Centrów i Punktów Informacji Turystycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zamówienie na wykonanie i dostawę mebli biurowych do Centrów i Punktów Informacji Turystycznej według parametrów wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium. 1. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę 2.200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych). 2. Wadium winno być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 57 1050 1416 1000 0022 66
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wytwarzania mebli na zamówienie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 4. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu i dostawa ta została wykonana należycie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli: 1. wykonawca zrealizował zamówienie obejmujące wykonanie na zamówienie mebli biurowych według gotowego projektu i ich dostarczenie do zamawiającego; 2. wartość zamówienia (wynagrodzenie brutto) wynosiło co najmniej 90.000 zł; 3. wykonawca wykaże należyte wykonanie dostawy przedstawiając stosowny dokument wystawiony na tę dostawę przez Zamawiającego (referencje, zaświadczenia lub inne równoważne, z których wynikać będzie, że zamówienie określone w pkt. 1-2 zostało wykonane należycie). 4. Zamawiający nie wymaga, by zamówienie wskazane w pkt. 1-3 było zrealizowane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 5.1.4 jeżeli wykonał i dostarczył minimum jeden typ mebli objętych niniejszym zamówieniem za kwotę określoną powyżej (np. tylko szafy, lub tylko biurko). Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) umowę spółki cywilnej - jeżeli wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej; d) Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; e) referencje wystawione przez Zamawiających, stwierdzające należyte wykonanie usług. Wykonawca załącza do oferty oryginał, lub potwierdzoną przez siebie za zgodność kopię odpisów lub zaświadczeń. W ofercie Wykonawca jest obowiązany wskazać część element zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rot.swietokrzyskie.travel
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach