Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-311 Kielce, ul. Św. Leonarda 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3661512 , fax. 41 3660905
- Data zamieszczenia: 2014-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
ul. Św. Leonarda 7 7
25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3661512, fax. 41 3660905
REGON: 26036548000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń nowej siedziby Zamawiającego, obejmujące zaprojektowanie / aranżacja, wykonanie, dostarczenie, ustawienie i zamontowanie przedmiotu umowy: 1) w meble opisane w załączniku nr 7 do SIWZ w punkcie 3.1. Meble biurowe, 3.2 Meble gabinetowe oraz 3.3. Siedziska, Opisu Przedmiotu zamówienia - część I 2) w meble oraz inne akcesoria opisane w załączniku nr 7 do SIWZ w punkcie 3.4. Meble pod wymiar oraz 3.5 Wyposażenie drobne Opisu Przedmiotu zamówienia - część II. Szczegółowy wykaz oraz parametry wyposażenia, stanowiące przedmiot zamówienia, a także wymagania w zakresie zaprojektowania aranżacji wnętrz, określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu projekt aranżacji wnętrz wraz z wizualizacją w formie papierowej i elektronicznej (pliki PDF lub inne możliwe do otwarcia bez specjalistycznego oprogramowania) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Dla części I: 8 000,00 (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100), Dla części II: 5 000,00 (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfos.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa foteli pracowniczych, mebli biurowych oraz różnego wyposażenia
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa mebli biurowych i regałów metalowych
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych do KPP w Skarżysku Kamienna (nr postępowania: 050/PN/2015)
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-06-26 - Dostawa mebli biurowych- MEDREH
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa mebli biurowych i metalowych
Dodano: 2015-02-19 - wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Kielcach
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa mebli gabinetowych i biurowych
Dodano: 2014-09-02 - Dostawa mebli gabinetowych, biurowych i metalowych.
Dodano: 2014-08-13