Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2016-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibach zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych. 2.Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: 1.Biurko I -szt. 7; 2.Biurko II -szt. 4; 3.Biurko III -szt.1; 4.Biurko IV -szt.2; 5.Biurko V -szt.61; 6.Biurko na wymiar -szt.1; 7. Biurko narożne - szt.1; 8. Łącznik -szt.6; 9.Kontener I -szt.6; 10.Kontener II -szt.4; 11. Stół 160 -szt.2;12.Stół 180 -szt. 2; 13.Stolik I -szt.9; 14.Szafa aktowa -szt.31; 15.Szafa ubraniowa -szt.3; 16.Szafka średnia -szt. 12; 17.Szafka wysoka -szt.8; 18.Szafka nadstawka na szafę -szt.1; 19.Szafka wisząca I -szt. 3; 20.Szafka wisząca II -szt.1, 21.Regał otwarty -szt.1; 22.Witryna -szt.5; 23.Gablota na klucze I -szt.2; 24. Gablota na klucze II -szt.1; 25.Krzesło - szt.12, 26.Krzesło drewniane -szt.12, 27.Krzesło obrotowe I -szt.85; 28.Krzesło obrotowe II -szt.4;29.Krzesło obrotowe III -szt.3; 30.Fotel obrotowy -szt.2; 31.Sejf meblowy-szt.1. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedstawić do akceptacji zamawiającego próbki płyt meblowych o których mowa w pozycjach nr 1 - 24 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz tkanin zaoferowanych produktów wskazanych w poz. nr 25 - 28 i 30 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania próbek, o których mowa powyżej, zamawiający dokona weryfikacji, a następnie zgłosi uwagi lub dokona akceptacji przedstawionych propozycji. 6.Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny oraz aby spełniał wszystkie wymagane standardy i normy. Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie RP (nie wymaga się załączania do oferty atestów/certyfikatów). 7.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach